Eerste ervaring met superbike kit, GSX-R 600 K4 supersport

R00KIE

MF'er
21 jan 2010
72
0
Heeze
Hee kerels en kerelinnen,

Ik moet jullie even informeren over mijn GSXR-600 K4 met superbike kit en "supermoto" stuur.

Mijn mening?
Heel simpel heb 10 km gereden met de nieuwe setup en heb meer plezier gehad in die 10 km dan in de paar duizend met clip ons.

Ik kan iedereen die een supersport rijdt een LSL superbike kit aanraden zodat je alles uit je motor kunt halen wat erin zit. Ik heb het dus niet eens over comfort. DIT IS DE SH!T
 
Hee kerels en kerelinnen,

Ik moet jullie even informeren over mijn GSXR-600 K4 met superbike kit en "supermoto" stuur.

Mijn mening?
Heel simpel heb 10 km gereden met de nieuwe setup en heb meer plezier gehad in die 10 km dan in de paar duizend met clip ons.

Ik kan iedereen die een supersport rijdt een LSL superbike kit aanraden zodat je alles uit je motor kunt halen wat erin zit. Ik heb het dus niet eens over comfort. DIT IS DE SH!T
Dat is zo 2012 he :+
Maar super dat je het fijn vindt rijen :Y
 
Laatst bewerkt:
ik-kan-niet-overweg-met-clipons-dus-koop-maar-een-sbk-kit-zodat-ik-dan-wel-een-bocht-om-kom :+

andere, ietwat hogere, en misschien rechtere clipons, hadden het misschien ook al een eind geholpen :)
 
Reden ze vroeger in de VS niet met zulke stuurtjes , zo iets als lawson op kawa , dat noemden ze superbikes
Voordeel het lijkt of je een nieuwe motor hebt gekocht
Ik heb het tegengestelde gedaan een monster met clipons , voordeel het staat wel leuk en op een naked rijdt het boven de 130 wat relaxter
 
ik-kan-niet-overweg-met-clipons-dus-koop-maar-een-sbk-kit-zodat-ik-dan-wel-een-bocht-om-kom :+
Ik herken mezelf helemaal in deze uitspraak, zij het zonder streepjes.
Jaren lopen kutten met m'n 1998 R1 met clipons, nu een ABM superbike kroonplaat met stuur gemonteerd.
Veel meer het gevoel dat ik kan rijden.

Natuurlijk had ik een andere motor kunnen kopen maar dan moest er veel meer geld bij. Daarbij speelde niet het vermogen van het blok me parten, hij gaat zo hard als je aan het gas hangt.

Ik snap rookie dus wel, deel zijn enthousiastme dus ook. *O*
 
enige nadeel is dan weer dat het er zo retarded uitziet op een sportfiets :X
2ilejqt.jpg


Kun je niet gewoon beter gaan kijken naar een fiets van het kaliber FZS600, CB600F of Bandit 650S?
 
Ik heb mijn vtr gekocht met een SBK stuur, maar man man man wat was ik blij dat dat spul er eindelijk af was. Hoort niet ;)
 
enige nadeel is dan weer dat het er zo retarded uitziet op een sportfiets :X
[afbeelding]

Kun je niet gewoon beter gaan kijken naar een fiets van het kaliber FZS600, CB600F of Bandit 650S?

Top en zijkuipjes er af en een klein koplampje. Achter +6 tandjes en veel plezier op dat ene wiel. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan