Eerste fiets!

Pimbo

MF'er
19 apr 2012
39
0
Rotterdam
Zo, hij is binnen, nu hoor ik er echt bij :p

Nu echt gaan leren rijden

1999, 30.000km

fiets.jpg
 
Heb je dan al een MF-sticker!? dan hoor je er echt pas bij :9 :')

gefeliciteerd! ;)
en maak veilige km's
 
Nee shit, nog geen sticker! :(

Nou ja, aspirantje dus :)

Motor particulier gekocht, voorbandje moet snel nieuw en verder zsm even na laten kijken.
Tot zover ik kan zien, horen en voelen is het een prima fiets.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!

Zoals ik het begreep is de CBR600F een van de degelijkste motoren ooit gemaakt (als ik de bladen kan geloven, en in dit geval doe ik dat wel). Voorlopig geen zorgen!

Overigens, briljante timing zo voor het lekkere weer!

Enjoy!
 
Nou, als je die gekocht hebt binnen hetzelfde budget als de '98 ZZR of '95 ZX6R (zie andere topic) dan heb je een koopje gehad!

Ik had je al gefeliciteerd in het andere topic ;)
 
1750€! Nieuwe achterband, accu, remmerij voor, schadevrij, extra luchtfilter in doos en werkplaatshandboek.

NAKS en voorband moeten wel gedaan worden.
Tenminste ik denk de NAKS, na vandaag goed warm gedraaid te hebben hoor ik rechtsvoor een tik.
Als de motor koud is hoor ik dit niet.
 
1750€! Nieuwe achterband, accu, remmerij voor, schadevrij, extra luchtfilter in doos en werkplaatshandboek.

NAKS en voorband moeten wel gedaan worden.
Tenminste ik denk de NAKS, na vandaag goed warm gedraaid te hebben hoor ik rechtsvoor een tik.
Als de motor koud is hoor ik dit niet.

Ga nou niet naar de garage en zeg dat de NAKS vervangen moet worden. Zeg dat je een tik hoort en laat het verder aan de monteur over. Hiermee voorkom je dat er een nieuwe NAKS á 100 euro in gaat en hij nog in prima staat was.

Roelkalkboel spreekt uit ervaring
 
1750€! Nieuwe achterband, accu, remmerij voor, schadevrij, extra luchtfilter in doos en werkplaatshandboek.

NAKS en voorband moeten wel gedaan worden.
Tenminste ik denk de NAKS, na vandaag goed warm gedraaid te hebben hoor ik rechtsvoor een tik.
Als de motor koud is hoor ik dit niet.

Zo, dan heb je zeker een koopje gedaan! Die dingen blijven rijden en met 110pk aan de krukas hoef je je voorlopig niet te vervelen. :]
 
@ Roelkalkboel, bedankt voor je advies maar ik was al niet van plan om de monteur te adviseren :)

Maar wat zou het naast de NAKS nog meer kunnen zijn? Bij koud hoor ik niets, bij warm stationair hoor ik getik, zodra ik rij, ook rustig lijkt het minder cq weg te zijn.
 
@ Roelkalkboel, bedankt voor je advies maar ik was al niet van plan om de monteur te adviseren :)

Maar wat zou het naast de NAKS nog meer kunnen zijn? Bij koud hoor ik niets, bij warm stationair hoor ik getik, zodra ik rij, ook rustig lijkt het minder cq weg te zijn.

Dat ZOU vanalles kunnen zijn. Als het niet de NAKS is kan het zijn dat de ketting+tandwielen behoorlijk versleten zijn.

Breng 'm gewoon weg, laat een monteur ernaar kijken, gelijk een beurtje geven. Kost je 1x geld maar dan kan je je motorcarriere wel goed beginnen :Y
 
Ketting en tandwielen zijn 3000km tijdens een beurt nog vervangen! Na de pinksteren ga ik er naar laten kijken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan