eerste fietsje

newrider

Rookie
25 apr 2014
3
0
hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum

ik heb pas mijn a2 rijbewijs gehaald *O* en ben op zoek naar een leuke moter.

ik hou van choppers/cruisers.

mijn vraag is dus of mensen mij willen helpen met samenstellen van een lijstje met mogelijke motoren.

ik ben zelf ong 1,87 en 90 kg

alvast bedankt

mvg, newrider

ps (budget) alles wat voor € 2000 of minder natuurlijk te krijgen is. O-)
 
Ik ben niet zo thuis in de choppers, maar zoek eens naar Honda Magna, Honda Shadow, Suzuki Savage, Honda Nighthawk, Yamaha Virago, Yamaha Maxim, Kawasaki KZ serie..

Die dingen komen geloof ik allemaal in verschillende cilinderinhouden, zijn er vast een aantal die voldoen aan de 35 kW regels :Y
 
Laatst bewerkt:
ja ik ben natuurlijk ook zelf op zoek maar ik dacht waarom post ik het niet hier een vraag het aan mensen die wat meer ervaring hebben met het motorrijden

uiteindelijk zal ik zelf moetten kiezen maar het is altijd handig om wat te horen van mensen die al een tijdje meegaan
 
Mijn tip: er is hier een hoofdstuk "choppers, cruisers en customs". Lees daar wat over de verschillende modellen en mogelijkheden. In dit algemene gedeelte leer je alleen iets over het karakter van de MF-er ;) .
 
Ik ben niet zo thuis in de choppers, maar zoek eens naar Honda Magna, Honda Shadow, Suzuki Savage, Honda Nighthawk, Yamaha Virago, Yamaha Maxim, Kawasaki KZ serie..

Die dingen komen geloof ik allemaal in verschillende cilinderinhouden, zijn er vast een aantal die voldoen aan de 35 kW regels :Y


@TS

Honda Shadow - VT600c - 29 kW
Suzuki LS650 Savage - 23kW
Yamaha Virago - Yamaha XV535 - 31 kW


Suzuki VS 800 Intruder- 44kW, kan/mag dus geknepen worden voor het rijbewijs
Yamaha Virago - Yamaha XV750 - 41 kW
Kawasaki Vulcan 500 LTD - 44 kW
Kawasaki VN 800 Classic - 41 kW
Kawasaki ZL600 Eliminator - 45 kW
 
Kun je de vraag niet wat gerichter stellen? Je hebt vast en zeker wel een aantal modellen op het oog. Wat wil je er over weten... zithouding, of er genoeg onderdelen voor zijn, onderhoud, zwakke punten, etc.

Stel een enigszins gerichte vraag en je krijgt een enigszins gericht antwoord. :Y
Stel een random vraag en je krijgt zoals je hier boven ziet, een random antwoord :+ (exc het antwoord van UN-X) :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan