Eerste foto's van mijn nieuwe motor!

Stoere motor Lady-M!!! Ik heb ook een ER6N met abs overwogen, maar ik ben toch voor een 4 cilinder gegaan: FZ6N met abs... De mijne komt volgende week!!! Superspannend. Heel veel plezier, rijdt hem goed in, doe voorzichtig, en goed poetsen dat wit he! ;)
 
Nee, ik heb voor een half jaar terug de oude verhuurfiets van hun gekocht een zilveren met rood frame. (zonder ABS uit 2008)

Maar goed de er6-n is een topfiets, mijn vrouw is 1.68 en rijd er super mee weg. Ik rij er ook wel is op korte stukjes als ik ff een snelle boodschap moet. De fiets geeft zoveel zelfvertrouwen aan de berijder en geeft een hoop reacties van het wegdek en van de motor zelf aan je door. Gewoon een superding en een lekker donkere roffel in de hogere toeren regionen en dus nog pit in zijn donder ook.

dit is m trouwens .

426007949_5_F6-W.jpeg
 
@Oh: jij ook gefeliciteerd met je aankoop dan he :) Ik wilde eigenlijk nooit aan de nakeds, maar ze zien er tegenwoordig allemaal zo mooi uit! Enige nadeel is de rijwind. Ik rijd nu met mijn VFR zonder moeite 150 km/u over de snelweg en dat wordt straks toch wel even spierballen kweken denk ik. Nou ja, je mag toch nergens 150 km/u rijden, dus wat zeur ik nou? })

@Suuzz: mooie fiets ook ja! Mooie kleur ook. Ik wist eigenlijk nooit beter, omdat ik altijd op een VFR heb gereden. Mijn vorige fiets was ook een VFR (een witte }) ) en die daarvoor was een Magna, een choppermodel, maar die vond ik niet zo fijn rijden. Toen ik een paar weken geleden voor het eerst op zo'n soepel fietsje stapte (Suzuki Gladius) ging er een wereld voor me open! En rijden zonder pijn, da's ook best lekker. Nu alleen mijn zachte oordoppen nog, waar ik al bijna 7 weken op zit te wachten B| Scheelt een hoop oorpijn.
 
Mijn dare-devil heeft er al een keer 210 mee gereden op de afsluitdijk :) ik kwam niet verder als de 208 met me 98 kg's :)


Hahaha! Ik dacht, nou dan kan hij best hard. Manlief roept dat dat niet lekker is, zo met je bakkes in de wind. Was ik ff vergeten ja :X Ik denk dat ik eerst spierballen moet kweken, want toen ik tijdens de proefrit 120 km/u reed, wapperde ik er voor mijn gevoel al haast vanaf _O-
 
Hahaha! Ik dacht, nou dan kan hij best hard. Manlief roept dat dat niet lekker is, zo met je bakkes in de wind. Was ik ff vergeten ja :X Ik denk dat ik eerst spierballen moet kweken, want toen ik tijdens de proefrit 120 km/u reed, wapperde ik er voor mijn gevoel al haast vanaf _O-

en ze had nog een versnelling over, ik denk dat ie 230 gaat max gaat op de teller met haar er op.
 
gefeliciteerd met de ER6-n! Was de eerste motor waar ik op gereden heb (lesfiets). Fijn ding!
 
Mooi ding :Y , heb ik ook nog over gedacht, de F dan :)
Alleen jammer dat er geen ABS op zit. Ben van mening dat als de motor ABS als optie heeft je niet slim bent wanneer je dit neemt :$
 
Hehe my bad, niet slim wanneer je dit niet neemt :$
& was te lui om het hele topic te lezen denk ik, ts heeft wél abs, eentje hierboven niet :+
 
Tuurlijk moet je ABS nemen als je de keuze hebt. Op de ER-6 scheelt het € 500 euro ofzo. Waar hebben we het over....Mede hierdoor heb ik ook voor de Kawa gekozen en niet voor de Gladius, die geen ABS heeft, ook niet als optie.
 
Tuurlijk moet je ABS nemen als je de keuze hebt. Op de ER-6 scheelt het € 500 euro ofzo. Waar hebben we het over....Mede hierdoor heb ik ook voor de Kawa gekozen en niet voor de Gladius, die geen ABS heeft, ook niet als optie.
Lady-M, wat mij verteld is (mijne heeft ook ABS) - is dat over 2 jaar bijna elke fiets ABS zal hebben en de inruilwaarde VEEL lager is als je fiets geen ABS heeft, simpelweg omdat iedereen ABS wil. Dus het is een investering in je inruilwaarde tegen de tijd dat je een nieuwe wilt, slim om te nemen dus! (En het is superveilig! *O* )

Nogmaals: have fun! Tot spots (al sticker besteld??? ikke wel!) :]
 
Scheelt wel 3 hele kilo's met of zonder ABS :Y :+ nogmaals mooie fiets maar ik ben dan ook niet bevooroordeeld ;) *O*

Nee, ik heb voor een half jaar terug de oude verhuurfiets van hun gekocht een zilveren met rood frame. (zonder ABS uit 2008)
[afbeelding]

al aangemeld bij **kawasaki er6 topic** ?? ;)
 
Laatst bewerkt:
@ Oh: ja, dat is wat ik ook heb gelezen. Ik heb een aantal jaren geleden al tijdens een VRO training gezien wat het verschil is tussen remmen met en zonder ABS in een klein beetje zand. Toen wist ik al dat wanneer ik ooit een nieuwe motor zou, kopen, ABS toch wel hoog op het verlanglijstje zou staan.


@ Rubs: Het Kawasaki ER-6 topic zeg je? :? Nee joh, daar mag ik officieel nog niet komen, want ik rijd nog steeds VFR he. Zaterdag wordt dat anders :]


edit @ rubs: je had het tegen Suuzz. Nee, die heeft er eentje voor zijn vrouw gekocht, weet ik toevallig :)
 
Laatst bewerkt:
@ Oh: ja, dat is wat ik ook heb gelezen. Ik heb een aantal jaren geleden al tijdens een VRO training gezien wat het verschil is tussen remmen met en zonder ABS in een klein beetje zand. Toen wist ik al dat wanneer ik ooit een nieuwe motor zou, kopen, ABS toch wel hoog op het verlanglijstje zou staan.


@ Rubs: Het Kawasaki ER-6 topic zeg je? :? Nee joh, daar mag ik officieel nog niet komen, want ik rijd nog steeds VFR he. Zaterdag wordt dat anders :]


edit @ rubs: je had het tegen Suuzz. Nee, die heeft er eentje voor zijn vrouw gekocht, weet ik toevallig :)

;) nee je word nu nog hevig geweerd door onze beveiliging tegen spionage :+, zaterdag al :) wel foto's maken zonder kartonnendoos erom heen. Was idd tegen Suuzz ;) maar die moet zich ook nog melden :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan