Eerste Honda Hornet Meeting

GovernorRob

MF veteraan
14 apr 2003
1.057
0
Mede Horneteers,

Het is zover DE EERSTE Nederlandse Hornet meeting, 31 augustus vanaf 11.00 verzamelen we bij het AC restaurant bij De Meern. We willen om 12.00 vertrekken voor een :] langs de IJssel.

Tijd: 31 augustus vanaf 11.00, vertrek om 12.00
Plaats: AC restaurant De Meern

Voor meer informatie: hondahornetnl@hotmail.com

Het is de bedoeling vanaf Augustus iedere laatste zondag van de maand bij elkaar te komen voor een rit.

Groeten

GovernorRob
 
Ik kan ook niks beloven, maar het staat in m'n agenda, en ik probeer die dag vrij te krijgen.. :) Lijkt me gaaf, allemaal hornetjes bij mekaar.. 8-)
 
'k Ben er uiteraard bij. Alleen het weer kan de boel nog in de war schoppen, maar anders word het vast errug gezellig. :] :] :]
 
Hopelijk heb ik tegen die tijd weer een motor.

Als het gaat ben ik van de partij.

Ik heb de uitnodiging ook op mijn site gezet.

Edmar
 
Eigenlijk stiekem de 2de..... maar het is de officiele en georganiseerde 1ste Meeting!
 
Ik vind de reacties een beetje tegenvallen. Zijn de meeste Horneteers op vakantie!?!?!?!?!?!?!?


Rob
 
El-optimist!!!! We moeten ergens beginnen, je kan niet verwachten dat we meteen met z'n 40-en een eerste meeting hebben. Hoe dan ook ik ben er! Wie komt, kome en wie niet komt mist een hoop fun. :9
 
El-optimist!!!! We moeten ergens beginnen, je kan niet verwachten dat we meteen met z'n 40-en een eerste meeting hebben. Hoe dan ook ik ben er! Wie komt, kome en wie niet komt mist een hoop fun. :9

Kan grappig worden. Misschien komen er wel meer Belgen op de eerste Nederlandse Hornet meeting. Maar hoe meer hoe beter/ gezelliger, toch?
 
ik heb um ook in de agenda gezet... keep my fingers crossed voor droog weer *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan