Eerste keer achterop...

Willem

PROCRASTINATOR
Donateur
22 aug 2005
30.009
53.933
Kampen (Overijssel)
M'n eigen motor :(


Ben hem denk ik wel een tijdje kwijt denk ik.

Tevens dank aan degene die me geholpen hebben thuis te komen -O- (mark 46 + racetwin)


full
 
Was op het rechte stuk naar de gixxer toe. We reden 5 min daarvoor daar langs toen er nog niets stond.

De vrachtwagens reden uit en we hebben daar even gekeken om daarna naar de viaduct te gaan om te kijken. We haalden een camper in en toen hadden we vrij baan. Degene die voor mij reed konden ze niet meten en kwam met de schrik der staandehouding vrij.

Ik kreeg te horen dat ik 74 km te hard reed en dat de meting correct was....


dus.
 
Waren het een busje en een auto die aan het laseren waren?

Die heb ik ook zien staan bij het stuk weg in assen dat opgebroken is (max 30), godzijdank pikten ze een motorrijder 200 mtr voor mij er uit, ik had genoeg tijd om te remmen (70 tot 30).

Annyway, errug kloten voor je! Hopelijk is je vrouw trots op je en kijg je bvan haar een dikke smakkerd! :+
 
Waren het een busje en een auto die aan het laseren waren?

Die heb ik ook zien staan bij het stuk weg in assen dat opgebroken is (max 30), godzijdank pikten ze een motorrijder 200 mtr voor mij er uit, ik had genoeg tijd om te remmen (70 tot 30).

Annyway, errug kloten voor je! Hopelijk is je vrouw trots op je en kijg je bvan haar een dikke smakkerd! :+
Nee het was een gewone politie /personen auto. Enneh wat dat trots zijn betrefd :N . Affijn gisteren was de laatste vakantie dag een mooie afsluiting (not) dacht ik zo B|

Ik heb al even op flits service gekeken maar dit is toch wel heftig qua overtreding.

Ik hoop op het beste maar verwacht eerlijk gezegd het slechtste aangezien dat toch al een berucht plekje is.

Ben "benieuwd" wat de O v J me te vertellen heeft.

Ach ik denk maar zo hoef ik m'n achterband voorloping ook niet te vervangen |(
 
Nee het was een gewone politie /personen auto. Enneh wat dat trots zijn betrefd :N . Affijn gisteren was de laatste vakantie dag een mooie afsluiting (not) dacht ik zo B|

Ik heb al even op flits service gekeken maar dit is toch wel heftig qua overtreding.

Ik hoop op het beste maar verwacht eerlijk gezegd het slechtste aangezien dat toch al een berucht plekje is.

Ben "benieuwd" wat de O v J me te vertellen heeft.

Ach ik denk maar zo hoef ik m'n achterband voorloping ook niet te vervangen |(

Heb je mooi de tijd om er een span aan te knopen })
 
Nee het was een gewone politie /personen auto. Enneh wat dat trots zijn betrefd :N . Affijn gisteren was de laatste vakantie dag een mooie afsluiting (not) dacht ik zo B|

Ik heb al even op flits service gekeken maar dit is toch wel heftig qua overtreding.

Ik hoop op het beste maar verwacht eerlijk gezegd het slechtste aangezien dat toch al een berucht plekje is.

Ben "benieuwd" wat de O v J me te vertellen heeft.

Ach ik denk maar zo hoef ik m'n achterband voorloping ook niet te vervangen |(


FUCK man, daar zat je niet op te wachten en nog wel een verkenningsrondje gemaakt ook nog. en ook nog een zadel stuk begreep ik? nou dat word op een houtje bijten de komende tijd. sterkte :Y :Y :Y
 
FUCK man, daar zat je niet op te wachten en nog wel een verkenningsrondje gemaakt ook nog. en ook nog een zadel stuk begreep ik? nou dat word op een houtje bijten de komende tijd. sterkte :Y :Y :Y
heheheh, nee dat zadeltje was het achteropzitje van mark ze dachten dat ik met de mono reed maar de duo was dr wel op. Hebben ze toch over nagedacht :} .


wie z'n billen brand ...Moet maar achterop '(
 
Laatst bewerkt:
oehh klote voor je, maar uberhaupt tijdens zulke soort dagen moet je niet te hard rijden rond om het circuit ze staan er altijd B|
 
heheheh, nee dat zadeltje was het achteropzitje van mark ze dachten dat ik met de mono reed maar de duo was dr wel op. Hebben ze toch over nagedacht :} .wie z'n billen brand ...Moet maar achterop '(
Je mag ook wel een keertje bij mij achterop hoor :+

Maarre.... ik hoop dat het een beetje goed afloopt.... 1e keer? Of al vaker gepakt?
 
Je mag ook wel een keertje bij mij achterop hoor :+

Maarre.... ik hoop dat het een beetje goed afloopt.... 1e keer? Of al vaker gepakt?
Dit was echt de eerste keer, ook nog nooit een boete gehad voor meer dan 10 km te hard met de motor.(als je dan gaat doe het dan goed :X ) . ongeveer 10 jaar geleden een met de auto van 30 km te hard. Maar ze kijken tot 5 jaar is me verteld door verbalisant.

Hoop doet gekken in vreugde leven maar dit was echt te dol...
 
Dat wordt een boete van boven de €1000,- en
totaan "de rechtzaak" je rijbewijs kwijt (±4 maanden).

Is wel kut,

maar zoals jezelf al schrijft, eigenschuld.

misschien ben ik de volgende
 
Dit was echt de eerste keer, ook nog nooit een boete gehad voor meer dan 10 km te hard met de motor.(als je dan gaat doe het dan goed :X ) . ongeveer 10 jaar geleden een met de auto van 30 km te hard. Maar ze kijken tot 5 jaar is me verteld door verbalisant.

Hoop doet gekken in vreugde leven maar dit was echt te dol...
Dat werkt dan denk ik wel weer in je voordeel.
 
Waarom hebben ze je niet opgesloten :?

Jij crimineel, schandalig gewoon en hoe durf je |(

Zie je wel, al die motorrijders rijden veel te hard, het moet gewoon verboden worden, levensgevaarlijk :(
 
Waarom hebben ze je niet opgesloten :?

Jij crimineel, schandalig gewoon en hoe durf je |(

Zie je wel, al die motorrijders rijden veel te hard, het moet gewoon verboden worden, levensgevaarlijk :(
:^ er liepen vast hele hordes kleine kinderen over de weg :N
Succes met je rbw terug vragen, 5 JAAR dat ze terug kijken :X mss beter doorrijden de volgende x O-)
 
Waarom hebben ze je niet opgesloten :?

Jij crimineel, schandalig gewoon en hoe durf je |(

Zie je wel, al die motorrijders rijden veel te hard, het moet gewoon verboden worden, levensgevaarlijk :(
Waarom ze me niet hebben opgesloten vraag ik mij ook af...

Da'k een crimineel ben heeft hiet gelukkigg nix mee te maken :+

Laten we nu niet een hele bevolkingsgroep vergassen omdat er eentje wat fout doet... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan