Eerste keer achterop...

Nou het zit er op voor vandaag, het heeft maar heel even geduurd. De voorzitter (hij zit idd helemaal vooraan) heeft zo even opgesomt waarom ik mijn rijbewijs terug zou moeten krijgen, vanuit mijn stand punt verteld. Heeft nog wat gevraagd over hoe en waarom en gaf vervolgens het woord aan de ovj ( ik schrijf dit expres met minachtelijke kleine letters) deze deed dus als of hij mij persoonlijk kende en niet een al te hoge pet van mij op had. Hij achtte de kans zeer groot dat zodra ik mijn rijbewijs terughad ik dus vrijwel meteen weer een serie van overtredingen zou begaan... Maar goed ik heb de "beste"man laten uitspreken zonder me al te veel op te winden. Daarna richtte de voorzitter zich weer tot mij en ik mocht opnieuw mijn woordje doen.

Aan het gezicht van de heer voorzitter had ik inmiddels afgelezen dat hij al een oordeel had geveld en dat wat ik ook zou vertellen het er niet echt meer toe deed. Maar wat het oordeel was wist ik dus nog niet en de spanning liep onverminderd op.

Daar kwam dan het verlossende woord.

NEE lamzak van onbetrouwbaar alooi je krijgt het papiertje niet terug wacht maar lekker tot de zitting.

Ik heb nog even netjes bedankt dat de heren tijd hadden vrijgemaakt om mij aan te horen en met een goedendag heb ik het gebouw weer verlaten.

Ik had beter met 5 ferrari's op een drukke snelweg 200+ kunnen gaan rijden want dan krijg je hem tenminste met een werkweek weer terug.

Affijn nu wacht ik 10 oktober maar af.

Aan ieder die zijn steun betuigde vooralsnog bedankt :)
 
Goed dat je je zo rustig gehouden heb, mag binnenkort ook langs komen bij de heren/vrouwen :r.... hoop dat ik rustig kan blijven, die gasten haal t bloed onder je nagels vandaan.
Succes 10 oktober!!
 
Laatst bewerkt:
Klote voor je, Mac. Had je al meer dingen op je naam staan, ofzo?

Het hangt er van af wat je bedoelt met meerdere dingen, in het geval overtredingen van de weg verkeers wet kan ik zeggen dat ik de afgelopen 10/11 jaar (waarschijnlijk 15 jaar zelfs) geen noemenswaardige overtredingen op mijn naam heb. Ja een bekeuring voor te hard rijden heb ik wel eens gehad maar nooit meer dan 20kmh te hard en zowiezo de afgelopen 5 jaar maar eentje van 10 km te hard. Al met al een zeer laag gemiddelde per jaar (lees minder dan 0,5 bekeuring per jaar).

Het erge vind ik dat ik hem niet terug heb gekregen, niet objectief is gekeken, het oordeel er al lag voordat ik de raadkamer had betreden en het dus niet uitmaakte wat ik ook te zeggen had.

Maar goed het maakt allemaal niet meer uit, ik heb het schijnbaar verdiend en over mijzelf uitgeroepen. Al kan ik hier geen spoortje rechtsgelijkheid in vinden.

maar wie ben ik ;)
 
Goed dat je je zo rustig gehouden heb, mag binnenkort ook langs komen bij de heren/vrouwen :r.... hoop dat ik rustig kan blijven, die gasten haal t bloed onder je nagels vandaan.
Succes 10 oktober!!


En wat heb jij nou weer gedaan??? Ook "wat te snel" gereden??? ;)
 
Het beste ermee, ik vind je reactie verder goed.
Je neemt je verantwoordelijkheid; wat mij betreft heb je daarmee je rb al terug verdiend... maar helaas voor jou heb ik er niets over te zeggen ;)

Het hangt er van af wat je bedoelt met meerdere dingen, in het geval overtredingen van de weg verkeers wet kan ik zeggen dat ik de afgelopen 10/11 jaar (waarschijnlijk 15 jaar zelfs) geen noemenswaardige overtredingen op mijn naam heb. ....

Dit maakt me wel nieuwsgierig.. Zit hier nog een verhaal aan te komen? :)
 
Het beste ermee, ik vind je reactie verder goed.
Je neemt je verantwoordelijkheid; wat mij betreft heb je daarmee je rb al terug verdiend... maar helaas voor jou heb ik er niets over te zeggen ;)

Ik denk dat de meesten wel een licht ontstemd gevoel zouden hebben wanneer je op deze manier je rbw zou kwijtraken. Zie je het voor je: een lege weg, buiten de bebouwde kom, geen tegenliggers. Je neemt de heel overzichtelijke bocht naar links en accelereert nog even uit en doet vervolgens het gas weer dicht om met een gangetje van 80/90 je weg te vervolgen. Na ongeveer 500 meter vliegt van achter een bomenrand een U.D.O vandaan, dit blijkt dan een politie auto te zijn met daarin je raadt het al....POLITIE (spannend he ). Doordat de agenten zich al verlekkerd hadden op de wilde achtervolgings rit die er zeker aan zat te komen zag het een en ander er nogal knullig uit. De auto schoot vanachter de bomemrand weg, kwam in de berm verderop op een idiote manier tot stilstand terwijl er uit het linkerportierraam een hoofd en een arm stak. (idd het was de bestuurder die daar zo idioot deed) Voor zover de verkeersveiligheid die daarmee zeker gediend is.

En juist deze moeten mij mijn rbw afnemen???
Dit maakt me wel nieuwsgierig.. Zit hier nog een verhaal aan te komen? :)

Mwoah, iedereen heeft toch wel kattekwaad uitgehaald? De een alleen wat heftiger als de ander ;)
 
Nou het zit er op ...........................Ik had beter met 5 ferrari's op een drukke snelweg 200+ kunnen gaan rijden want dan krijg je hem tenminste met een werkweek weer terug.

Affijn nu wacht ik 10 oktober maar af.

Aan ieder die zijn steun betuigde vooralsnog bedankt :)


Om :( van te worden. Daarom had ik de uitkomst ook positiever verwacht. Dit is Kl#$@%te voor je.
 
wat kut voor je :(

maar idd, ff een wedstrijdje scheuren met 5 ferrari's boven de 200 en dan binnen notime rbw's terug?

goh, zou de overheid corrupt zijn :X
 
Vandaag is het dus zover... Ik ben nu toch wel benieuwd wat mij boven het hoofd hangt. Ik hoop dat ze hun fouten inzien en dat met een ferme handdruk en verontschuliging voor het ongemak ik mijn gemaakte kosten kan declareren en huiswaarts kan gaan met mijn roza papiertje... -O-


'tzal wel niet zo gaan :(

tjah wie zijn billen brand heeft het vuur zijn rug toegekeerd. :X
 
Sterkte... Ik deel je ergenis.

Misschien kun je het net als Holleeder, Saddam Hoessein, Suharto, Berlusconi, Pinochet etc op een zwakke gezondheid gooien. :P

Dank je wel. schenk zo een borreltje in tegen het verdriet '(

:X Ik zal er geen grappen over maken. ;)
 
Laatst bewerkt:
Klote man, ik ben laatst geflitst met 60/70 te hard waar 100 toegestaan was.. :( Gelukkig heb ik mijn roze pas nog wel.
 
Hij is zich vast aan het bezatten in de stad.. OF omdat ie het heilige roze heeft teruggekregen, of omdat ze nu de kachel aan het opstoken zijn met zijne heiligheid het rijbewijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan