Eerste keer dan maar

GSX-Reinier

Die hard MF'er
17 okt 2002
876
0
Obdam
Vandaag voor de eerste keer dan maar.

Ik heb altijd tegen mijn vader gezegd dat hij wel eens op mij motor mocht rijden. Maar het is er nooit van gekomen. Ik wil mijn motor niet uitlenen. Het is mijn motor en ik ben als de dood dat er wat mee gebeurd als er iemand anders op rijd. Maar belofte maakt schuld en nu zit ik hier. Stevig te roken en wachtend op mijn motor die weer heel terug komt. En het liefts met mijn vader daar dan weer heel boven op.

AAAAAAAAAAAARRGGH !

[me]GSX-Reinier moet even van zich afschrijven.[/me]
 
Hij is net terug. Uurtje weg geweest.

Zijn commentaar : Nou je zit zo op de 200. Op een 80 km/h weg moet je wel inhalen.

PFFFT hijg hijg..

Volgende keer mag ie hem zo pakken. :)
 
full
daar wordt je lichtelijk gestoord van??????????????
hoop doet leven!!!!!
 
Op vrijdag 19 september 2003 14:51 schreef GSX-Reinier het volgende:
...
Zijn commentaar : Nou je zit zo op de 200. Op een 80 km/h weg moet je wel inhalen...

Wacht maar tot je post krijgt van het CJIB....
 
D'r rijdt NIEMAND op mijn motor. Ze maggen d'r op zitten, foto's maken, geintjes over maken, 'em bespottelijk maken, klagen dat ik een R1 moet nemen, dat ik een echte motor moet kopen, maar zodra ik niet in het zadel zit zitten de sleuteltjes in m'n zak.
Verdikke.... Je laat toch ook niemand anders op je vrouw rijden!
 
D'r rijdt NIEMAND op mijn motor. Ze maggen d'r op zitten, foto's maken, geintjes over maken, 'em bespottelijk maken, klagen dat ik een R1 moet nemen, dat ik een echte motor moet kopen, maar zodra ik niet in het zadel zit zitten de sleuteltjes in m'n zak.
Verdikke.... Je laat toch ook niemand anders op je vrouw rijden!

Ik laat wel mijn vrouw op mijn motor rijden...

:)
 
Er is maar 1 ding belangrijk om te weten. BROKKEN = DOKKEN. Zelf als het familie is.

Tuurlijk, dat is vanzelfsprekend. (bij vrienden denk ik dat het wel gezegd wordt) maar toch, Het blijft lullig om met een beschadigde motor terug te komen.

Als hij dan toch aan stront gereden word, doe ik het liever zelf. Daar bespaar je ook een heleboel gezeur en scheve gezichten aan tafel mee.
 
Wat een gezeik altijd!
Je motor is toch niet heilig. Iedereen die ik ken en vetrouw mag lekker op mijn bike touren hoor. :]
Mochten ze hem laten stuiteren laat ik hem toch gewoon weer maken. Op hun kosten.

Nee mijn vriendin, die is heilig. Wie daar op rijd schiet ik er gelijk af. :(
 
D'r rijdt NIEMAND op mijn motor. Ze maggen d'r op zitten, foto's maken, geintjes over maken, 'em bespottelijk maken, klagen dat ik een R1 moet nemen, dat ik een echte motor moet kopen, maar zodra ik niet in het zadel zit zitten de sleuteltjes in m'n zak.
Verdikke.... Je laat toch ook niemand anders op je vrouw rijden!

Gelijk heb je. Alleen voor een van m'n oudste vrienden maak ik een uitzondering. Wat de motor betreft dan. :+
 
D'r rijdt NIEMAND op mijn motor. Ze maggen d'r op zitten, foto's maken, geintjes over maken, 'em bespottelijk maken, klagen dat ik een R1 moet nemen, dat ik een echte motor moet kopen, maar zodra ik niet in het zadel zit zitten de sleuteltjes in m'n zak.
Verdikke.... Je laat toch ook niemand anders op je vrouw rijden!

Nee, je hebt gelijk ze mogen niet op je vrouw rijden. Maar.... }) Ze maggen d'r op zitten, foto's maken, geintjes over maken, d'r bespottelijk maken, zolang ze maar niet op haar rijden! ;) *D
 
D'r rijdt NIEMAND op mijn motor. Ze maggen d'r op zitten, foto's maken, geintjes over maken, 'em bespottelijk maken, klagen dat ik een R1 moet nemen, dat ik een echte motor moet kopen, maar zodra ik niet in het zadel zit zitten de sleuteltjes in m'n zak.
Verdikke.... Je laat toch ook niemand anders op je vrouw rijden!

:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan