eerste keer onderuit :(

:( Zonde, hij was zo mooi ! :9

Gelukkig heb je zelf niets, belachelijk van die koekblikken, maarja dat viel te verwachten. Mensen op motoren zijn tenslotte allemaal gevaarlijke gekken die je moet mijden. :9

[off-topic]
Maakt niet uit hoor met wat voor voertuig je rijdt, ze stoppen zowieso niet. Het enige wat die mongolen doen is voor het raam hangen en kijken |(
[/off-topic]

Verder, zwaar klote voor je. Hopelijk vallen de kosten mee. Succes met het herstel en met de pijnlijke plekken...
 
Gelukkig maar, dat was wel extra sneu geweest. Staat het wel een beetje op die groene neus? (de mijne was donkerpaars van voren)

En sterkte met herstellen van de schade. Als ik jou was reed ik hem lekker de huiskamer in (ruimte zat zag ik). Dan kun je de hele winter klussen.

smoelt best lekker :9


oorzaak is waarschijnlijk de michelin pilot raceachterband in combinatie met iets teveel gas, omdat ik verders niets kon vinden op de rotonde van zand of olie ofzo

voorband is idd maxxis en ligt best lekker, achter was ik al minder over te spreken, op het klaverblad duurde het ongeveer 5 hele rondjes voor hij een beetje wilde gaan plakken, de BT010's van mijn vorige motor waren al op temperatuur als ik er aan kwam :X

@ARJO het was op de rotonde bij de sandelingen, maaruh, ben jij ook onderuitgegaan dan :?
 
Eeej, das balen. '(

Succes met de spierpijn en het opknappen van je fiets. Gelukkig heb je een hele winter de tijd om het goed aan te pakken. ;)
 
Klote voor je man, succes met opknappen.


:} voor die strakke actie van het laten liggen om te kijken wie er helpt!!!
 
Verschrikkelijk lullig voor je! Maar ja... Pilot Race achterband voor op straat?!? :? Hoezo ben ik niet verbaasd dat je een glijdertje heb gemaakt. Michelin Pilots (vroeger de Hi-sports)staan er om bekend dat ze niet snel warm worden en op zo'n moment nog weinig grip bieden, maar dan ook nog de Pilot Race? In de zomer rij ik met Pirelli Supercorsa's SC2 op mijn straatmotor maar omdat ik weet dat het racebanden zijn die temperatuur nodig hebben, ga ik ze binnenkort weer omwisselen voor "gewone" banden.
De Pilot race 2 heeft 4% profiel op het totale loopvlak! Of het is nog de oude Pilot race (die nog slechter is dan de 2), of je hebt nog niet in de regen gereden ermee en dus ontzettend veel geluk gehad. Ik denk dat je anders al veel eerder in een greppel zou hebben gelegen. Gelijk een andere band erop is beter voor je gezondheid! :]
 
en nee, ik ben (nog) niet allrisk :+

haha, even bellen met de verzekering, all risk verzekeren, vervolgens het ding in de winterstalling en in februari volgend jaar melden dat je op je muil bent gegaan...

:+

(ben ik nou de enige met die gedachte?)

ohwja: en natuurlijk succes met herstel van ego en moto, en uiteraard ook succes met de aanschaf van je nieuwe bandjes
 
Laatst bewerkt:
Ik leef met je mee. Pas ook een schuiver gemaakt op een rotonde en warempel ook geen automobilist die ff stopt. Stelletje ramptoeristen :(
 
Op zondag 12 oktober 2003 20:38 schreef Fozzy het volgende:is gelukkig nog heel, was het eerste waar ik naar keek :P


verder kan ik wel gaan huilen, schelden en stampvoeten enzo maarja, wat schiet ik daar mee op :?

en er lag geen troep op de weg, waarschijnlijk lag het aan de banden temperatuur (michelin pilot race)

Dat is de goden verzoeken natuurlijk. Pilot race banden zijn dus absoluut geen straat banden. |(
Bedoel je geen pilot sports???
 
Je laat je motor op straat liggen? Had je hem dan zelf uit gedaan en toen laten liggen? :? Hoe zit dat dan met lekkende benzine en/of olie?

Maar dat ze doorrijden lijkt me wel logisch, niemand heeft er wat aan als iedereen stopt. Ze gaan er vanuit dat de getuigen gestopt zijn, iedereen die later nog stopt, tsjah, daar heb je niets aan. Dus laat dat bashen maar achterwege. :X
 
Je laat je motor op straat liggen? Had je hem dan zelf uit gedaan en toen laten liggen? :? Hoe zit dat dan met lekkende benzine en/of olie?

Maar dat ze doorrijden lijkt me wel logisch, niemand heeft er wat aan als iedereen stopt. Ze gaan er vanuit dat de getuigen gestopt zijn, iedereen die later nog stopt, tsjah, daar heb je niets aan. Dus laat dat bashen maar achterwege. :X

1- motor was afgeslagen (heb je wel eens als hij omvalt/stilstaat in z'n versnelling en je laat de koppeling los :X )

2- die auto's die stonden te wachten waren de getuigen maar vonden het niet nodig om even te helpen bij het rechtop zetten van een 200 kg wegende motorfiets...

3- wat ben jij voor motorrijder :? (edit, ik zie dat je gebanned bent... :X )
 
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:28 schreef Peter @ R1 het volgende:
Dat is de goden verzoeken natuurlijk. Pilot race banden zijn dus absoluut geen straat banden. |(
Bedoel je geen pilot sports???

is echt pilot race, vond de vorige eigenaar wel interesant staan denk ik (hij reed 25 kw :P )

volgende week komt er een setje diablo's onder *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan