Eerste keer weekend weg op de motor

Laat je navigatie thuis of in je topkoffer. Het is veel leuker om te verdwalen en niet dezelfde rondjes te rijden als al die Basemap rijders.
 
Laat je navigatie thuis of in je topkoffer. Het is veel leuker om te verdwalen en niet dezelfde rondjes te rijden als al die Basemap rijders.
Voor de statistieken is het wel leuk om aan te houden.
Maar inderdaad, einddoel van de dag globaal volgen, en lekker rijden.
En als de motorrijder voor je links gaat, ga jij naar rechts.
Geld meenemen, tandenborstel en een schone onderbroek; klaar is Klara *O* .
Vergeet niet die tandenborstel af te zagen hé :+
 
Dat zou niet mijn eerste keus zijn voor een motorweekend. Niet alleen midden in de stad, maar sowieso is het zuiden van Luxemburg niet het mooiste stuk om te rijden. Waarschijnlijk wel voldoende plek in de buurt om in de avond te stappen.
Ach, heb ik ook wel eens gedaan. Met 30-40 minuten zit je op de mooie wegen en savonds is er tenminste wat te beleven. Ook wel vaker in vianden gezeten maar dat was vaak een dooie boel.
Laat je navigatie thuis of in je topkoffer. Het is veel leuker om te verdwalen en niet dezelfde rondjes te rijden als al die Basemap rijders.
Grappig ik zou juist in die regio niet zonder willen. Zijn een paar stukjes die je echt niet wilt missen! Maar zo is iedereen anders
 
De Eifel is mooi om te toeren voor een weekeinde.
Zoek naar motorhotel Eifel nederlandse eigenaar
Voordeel als je al in de omgeving zit je de wegen wat leert kennen dus ook de bochten.
Zelf gebruik ik de navigatie om te zie welke bocht ervoor mij komt.
Niet zozeer om een route te rijden.
Heb in en rond de Eifel in ander half jaar 50.000 km gereden was een mooie tijd.
Wat je zeker mee moet nemen is een thermoskan die je vult met warm water wat koffie thee en pakje soep voor onderweg.
In de Eifel heb je mooie parkeerplaatsen met mooie uitzichten.
 
Zoeken naar een Nederlandse eigenaar ?ik zou niet weten waarom hij daar op moet gaan zoeken
Dan zoek je in spanje zeker ook friet bij piet op, dat is geen vakantie.

De onverwachte hotels dat zijn vaak leukste en grappigste herinneringen
 
Groot gelijk! Dat soort tentjes mijdt ik als de pest.
Ben je in Benidorm of LLoret is er weer zo'n tentje die vol zit met NL-ers aan de friet en de kroketten.
Als je dan je gewoontes niet kan missen ga dan naar Zandvoort of Bloemendaal!
O nee, dan stikt 't weer van de Nachbarn (Duitsers zelf is nix mis mee) die hun Bratwurst niet kunnen missen. :X
 
Vandaag alles omgeboekt. Toch niet helemaal tevreden over de locatie dus lang leve het gratis annuleren. Nieuwe bestemming: hotel wemperhardt. Dichter in de buurt waar we willen rijden en inderdaad niet bij de hoofdstad.
 
Laatst bewerkt:
Goede actie :t
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.................................

Niet om het hotel zelf, maar als je nog eens in Lux-stad (en omgeving) komt, dan ga je ons gelijk geven!
 
Goede actie :t
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.................................

Niet om het hotel zelf, maar als je nog eens in Lux-stad (en omgeving) komt, dan ga je ons gelijk geven!
Ik ben er altijd met een grote boog omheen gereden maar ik zal wel niks gemist hebben. :P
 
De Eifel is mooi om te toeren voor een weekeinde.
Zoek naar motorhotel Eifel nederlandse eigenaar
Voordeel als je al in de omgeving zit je de wegen wat leert kennen dus ook de bochten.
Zelf gebruik ik de navigatie om te zie welke bocht ervoor mij komt.
Niet zozeer om een route te rijden.
Heb in en rond de Eifel in ander half jaar 50.000 km gereden was een mooie tijd.
Wat je zeker mee moet nemen is een thermoskan die je vult met warm water wat koffie thee en pakje soep voor onderweg.
In de Eifel heb je mooie parkeerplaatsen met mooie uitzichten.
Verschillende keren geweest prima in orde :t na een ritje daar lekker aan het bier
 
Terug
Bovenaan Onderaan