eerste kennismaking met het motorforum

Robert Keim

Rookie
30 sep 2001
12
0
Westervoort
Hallo, dit is Bad Dragon.
Vandaag ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met het motor forum. Die waren heerlijk aan het rijden op het klaverblad bij Bemmel. Dat ik daar vaker kom, mag misschien we niet helemaal ongemerkt voorbij zijn gegaan, maar we kende elkaar nog niet. Nu wel dus.
Ik hoop nog heel lang met een heleboel van jullie motorfanaten te mogen rijden. een ritje, een klaverblad ach noem maar op./ In ieder geval, bedankt voor een gezellige zondagmiddag. Groet van Bad Dragon

 
Hey Bad Dragon,

Welkom op het forum, je bent er wel snel bij he!

Was wel leuk om ff een stukje met je te sturen en hopelijk komen we elkaar weer eens tegen.

PS: Ik was met die blauwe R1
 
Ja, ben vaak snel, helaas niet altijd, maar doe mijn best. ga binnekort mijn motor sneller maken. is heel goedkoop. ga gewoon proberen een aantal kilo\'s lichter te worden. dan gaat die vanzelf sneller. :+
 
Idd, erg vlot, Bad Dragon... Was zelf nog aan het poetsen toen jij al postte...
Viel toch wel op dat je daar vaker rijd... Ging lekker vanmiddag, alleen jammer dat er zoveel blik reed, niet? Maar ja, iig geen oliesporen...
Motor sneller maken? Ging al aardig vlot zo, toch?
Anyways, was gezellig je er bij te hebben op zo\'n leuke middag :)

Muis (Groene Kawa standaardruitje)
 
Welkom, ik wilde vanmiddag ook nog komen, motor buiten kijkglas v/d helm schoon, maar niemand thuis om op de kinderen te passen Grrrrr. Seeyounexttime, ik heb de motor onverrichterzake maar weer in de schuur gezet.
 
Ik vond het een zeer gezellige zondagmiddag.En het is leuk om hier weer een motorverslaafde bij te hebben :)
Ik was diegene met een kawa met groen jetstreamruitje.
En die duderuud wat een gek he :+
 
Hoi Dragon!

Leuk je op het forum te zien...ben jij ook al zo benieuwd naar die filmpjes? :)

En Daniel, valt wel mee toch? })
 
Hoi Dragon!

Leuk je op het forum te zien...ben jij ook al zo benieuwd naar die filmpjes? :)

En Daniel, valt wel mee toch? })

Ik ben wel benieuwd naar de filmpjes van Unstable, die van R6yes waren niet echt duidelijk, maar ik zal ze erop zetten als ik wat ruimte vind (Poohbeer :? )

Jammer dat ze die motor agent niet gefilmd hebben })
 
Hallo allemaal,

Ik zal me ook nog even voorstellen *D : R6yes dus...... Een aantal heb ik dit weekend al in levende lijve mogen ontmoeten, maar ben nu pas voor het eerst op het forum.
Ik wilde even zeggen dat ik een erg leuk weekend heb gehad (zaterdag bij Safe Rotterdam en PPP en zondag knooppunt Ressen)! Erg gezellig om zo met een groep te rijden en tussendoor een beetje te kletsen en filmpjes en foto\'s te maken (alleen jammer dat die politiemannen het elke keer komen verpesten...... :j )
 
Ik ben wel benieuwd naar de filmpjes van Unstable, die van R6yes waren niet echt duidelijk, maar ik zal ze erop zetten als ik wat ruimte vind (Poohbeer :? )

Jammer dat ze die motor agent niet gefilmd hebben })
Ik heb nog ongeveer 3,5 meg standaard homepage ruimte over... Als je daar wat aan hebt, mail maar door.... Was idd wel leuk geweest, meneer agent en z\'n praatje over \'gezinnetjes op weg naar opa & oma\' op film })
 
Welkom allebei!! Gaat lekker dus met het forum. Paar mensen IRL gezien en meteen op het forum gebombardeerd. Hulde. Ik kon er alleen zaterdag bij ppp en zondag bij ressen niet bij zijn, maar ik kom jullie binnenkort nog wel tegen.
 
;(
Ik wil m\'n fiets ook terug..
jullie maar genieten van de laatste dagen lekker weer. \ '(
 
;(
Ik wil m\'n fiets ook terug..
jullie maar genieten van de laatste dagen lekker weer. \ '(

Het waait hard en het regent. Wat ben ik blij zeg, dat ik vanmiddag een motor op moet halen :)
Ik ga lekker binnendoor, op de snelweg waai ik zo van de weg af ;)

Hopen dat morgen het minder hard waait en de regen \'s middags na 15u even zich niet wil laten zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan