Eerste les gehad...Nu al verslaafd

Flavio

MF'er
27 aug 2003
65
0
's-Gravenhage
Jippie !!! Afgelopen zaterdag eerste rijles gehad. Samen met vriendin. Ik mocht gelijk in het wild rijden (wel naar oefenterreintje toe, maar toch...) Vriendinnetje achterop bij instructeur en op oefenterreintje leren schakelen.
Wat is :] ontzettend gaaf !!! :} Was het maar weer zaterdag... (tweede les...)
Hebben jullie ook zoveel lol gehad de eerste les ??????? :)
 
De 1e les zal ik ook niet meer vergeten!
Echt enorm leuk.
Alleen de bochten door ging niet zo goed (tis geen puch maxi he :) )

Nu ook verslaafd..sterker nog, ik heb maar een motorhelm gekocht want die leshelm zat niet goed.(weet rukwind ook wel :) )

Maarre, nu wij toch lekker bezig zijn. Even een prijs en vergelijk testje???

Ik trap wel ff af: 34 uien voor 1 uur les en de rij-instructeur rijd of met de auto of met de motor mee (afhankelijk van t weer etc). Ik rij 1 op 1, dus geen mensen erbij waarvan ik het kan afkijken :]
 
Hehe, daar zorgt mijn rij-instructeur ook wel voor hoor.
Vandaag checkte ik mijn dode hoek net naa een verdrijvingsvlak in de stad vlak voor stoplichten
Wilde linksaf voorsorten,..roept tie ineens: kijk eens goed naar links.
Zat hij daar met zijn auto!!!
Vertelde nog: denk je dat ze dit niet doen in rotterdam.... })
 
De 1e les zal ik ook niet meer vergeten!
Echt enorm leuk.
Alleen de bochten door ging niet zo goed (tis geen puch maxi he :) )

Nu ook verslaafd..sterker nog, ik heb maar een motorhelm gekocht want die leshelm zat niet goed.(weet rukwind ook wel :) )

Maarre, nu wij toch lekker bezig zijn. Even een prijs en vergelijk testje???

Ik trap wel ff af: 34 uien voor 1 uur les en de rij-instructeur rijd of met de auto of met de motor mee (afhankelijk van t weer etc). Ik rij 1 op 1, dus geen mensen erbij waarvan ik het kan afkijken :]
Ik les dus samen met mijn vriendin. We betalen 35 Euri per uur. Weet voor de rest nog niet of de instructeur zelf met de motor mee gaat (na 1 les...) Volgens mij wel.
Wij hebben het ook gelijk goed aangepakt. Heb voor de eerste les al eigen helm(Arai Maverick :} ) en kleding (jas + broek Dainese Gore-Tex... nog een keer :} ) Dit alles in het kader :"je doet het goed, of je doet het niet") kleding kopen was al het begin van de voorpret. Meisje heeft Shoei, IXS, en Spidi. Kost allemaal bij elkaar een vermogen, maar dan heb je ook wat...(alleen nog geen motor en rijbewijs...)
 
Ik betaal 60 euro voor 1,5 uur voor sololes, als ik duoles heb duurt de les 2 uur en betaal ik hetzelfde bedrag.
 
Toen ik de eerste les met 90 over 80 kilometer weggetjes reed begon mijn instructeur zenuwachtig te worden, die was bang dat ik te overmoedig werd. Viel best mee ;)
Ik heb inderdaad genoten de eerste les, en het wordt steeds erger. Ik kan niet wachten tot ik m'n rijbewijs heb. Eerst die verotte theorie nog :(
 
Same here *D
Heb nu een aantal lessen gehad (lees 4) maar het is zo gaaf!
Kan steeds niet wachten tot de volgende les :]

Mag strax eerst voor m'n theorie, dat "ff" halen en gaan met de banaan :)
 
dan zit het in het bloed :) Ik was verkocht na de eerste les! Succes met lessen. Veel plezier ook want het rijden tijdens het lessen vond ik altijd heerlijk.
 
ik stapte van een 70cc schakelbrommer op een CB250 en dat maakte de eerste paar lessen best indruk... ( tot ik de snelweg op moest ;) )

maar idd verslavend vanaf die eerste les.
 
Heb een heel klein stukje 80 km/u gereden was toch best snel de eerste keer (ben toch wat snelheid gewend, met 4 wielen max. 280 km/u gereden) Je "voelt" de snelheid veel beter, windgeruis om je helm heen... Eigenlijk veel mooier
 
Heb een heel klein stukje 80 km/u gereden was toch best snel de eerste keer (ben toch wat snelheid gewend, met 4 wielen max. 280 km/u gereden) Je "voelt" de snelheid veel beter, windgeruis om je helm heen... Eigenlijk veel mooier
Yup gaaf toch he? motorrijden? weet je meteen wat ik voel op het monstertje :+
 
Ik heb ook al 1 lesje gehad! daarna moest ik me theorie halen want die moest ik eerst hebben nu kan ik pas 1 okt beginnen met lessen ;( veels te lang wachten eigenlijk :p

en ik betaal 42 euro per duoles van 1 uur, maar eerste 10 lessen voor 295 euro
 
Ik wens je in ieder geval veel succes toe en hopen dat je het snel haalt zodat jij ook zo'n sticker achterop kan plakken :P :] .
 
Heb nu ook 4 lessen gehad, echt helemaal top kan niet wachten tot ik het papiertje heb om volgend jaar eindelijk zelf eenste rijden naar de TT en het Suerbike weekend!!!! :]
 
Ik heb ook al 1 lesje gehad! daarna moest ik me theorie halen want die moest ik eerst hebben nu kan ik pas 1 okt beginnen met lessen ;( veels te lang wachten eigenlijk :p

en ik betaal 42 euro per duoles van 1 uur, maar eerste 10 lessen voor 295 euro
Waarom moet je eerst je theorie halen? :?
Ik heb nou na 9 lesjes de mededeling gekregen dat m'n instructeur m'n praktijk aan wil vragen, nu moet ik dus eerst heel snel m'n theorie gaan halen... :X
 
Snel theorie halen? :( pas maar op........ik zakte de eerste keer ook, dus kwam ik in tijdnood..en onder stress theorie halen met al die :( vragen is nie zo leuk..

ondertussen ook gezakt voor praktijk, reed 50 waar dat mocht, maar instucteur vond dat dat te hard was... :( :( ik rij oook nog maar een paar jaar op mijn eigen fiets :) maar ja, zo zie je maar tegen het CBR is niks te doen.... :( intussen blijf ik gewoon doorrijden op mijn trouwe Honda! :}
 
Waarom moet je eerst je theorie halen? :?
Ik heb nou na 9 lesjes de mededeling gekregen dat m'n instructeur m'n praktijk aan wil vragen, nu moet ik dus eerst heel snel m'n theorie gaan halen... :X

Als je nog geen autorijbewijs hebt mag je niet lessen zonder eerst je theorie te halen. Dit heeft volgens mij te maken met het feit dat je op een motor gelijk ook al juridisch de bestuurder bent in tegenstelling tot autorijlessen waarbij de instructeur juridisch de bestuurder is. Of iets dergelijks ;) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan