Eerste liefdevolle contact met ... het asfalt..

Oef... wat een schaafplekken op de helm :o

Je bent deze "bankai" - actie iig goed doorgekomen :P

Houdt mn hart vast wanneer ik ga :X
 
heb ook zo een helmpie thuisliggen, draag m nog steeds (is wel net iets minder erg) maar vind zelf ook wel dat ik m niet meer mag dragen, dus kijk ik gauw voor een nieuwe (zeg ik al 3 maand)
 
Ik rij 2 jaar in september en ben de tel al kwijt hoeveel keer ik er al naast gelegen heb :X

Gelukkig nog nooit heel ernstig en meestal aan lage snelheid.
(zo heb ik 2x in 5 minuten gevallen met mijn sm 2x door uit te glijden op grind 1ste keer onderuit geremd toe ik de bocht (krappe) inkwam en 2e keer gwn met de achterrem dicht geschoven (moest uitwijken/remmen over grind voor iemand die gestopt was) en werd over de motor gekatapulteerd waneer de band terug grip kreeg op het asfalt toen ik een paar meter later bijna stilstond |(

Ook met diezelfde sm tegen 60 onderuit geschoven bij het uitkomen van een rotonde achterwiel breekte uit zonder waarschuwing toen ik op het gas ging + grote hellingshoek (wss diesel ofzo B| )

Schade in totaal 50€ *D

Met 125je KD proberen doen tegen 20km/h ofzo in onoverzichtelijk bochtje lag het vol met grind |( heb motortje moeten neerleggen..

Schade 0€ ik heb het geld terug gekregen van verzekering toen een l*l zonder kijken en zonder richtingaanwijzer een straat indraaide en mij van de motor reed (was net aan het inhalen) dus heb maar gezegd dat die krassen op de uitlaat/stuur en gebroken hendel waren door die koekblikker in zijn golfje :Y

Met speed four gevallen in de sneeuw (begon heel hard te sneuuwen en op 5 min tijd was heel de snelweg ondergesneeuwt) en uitwijken voor vrachtwagen+ sneeuw lukt niet zo goed dus motor moeten neerleggen en 500€schade :(

Met mijn husaberg ook al 3x gevallen 1 "crash" staat op youtube toen ik juist mijn remhendel brak en dan nog 2x in één week en 100km tijd de gracht ingereden :X (was juist zo blij dat ik al 4000km niet gevallen was _O- )

Dat was het zo ongeveer ben wss nog wel een valpartij vergeten ofzo :+

Oja motor van rijschool total loss gereden :o

Ik denk dat dammen voor jou een veiligere hobby is, al lijk jij me nog wel zon figuur dat ook daarmee in de sloot terecht komt ofzo :+
 
Ik denk dat dammen voor jou een veiligere hobby is, al lijk jij me nog wel zon figuur dat ook daarmee in de sloot terecht komt ofzo :+
Zo erg ben ik nu ook weer niet het is gwn een feit dat je op een supermotard meer gaat proberen enz bedoel ik rij op mijn achterwiel tegen 130 over verkeersdrempels wie doet dat op een wegmotor :W en al glijdend de bochten inkomen :] Je neemt gwn vanzelf meer risico doordat het zo ongelooflijk wendbaar en snel is zon'n 650cc van 120 kg 8-)
Denk dat ik als een ouwe zak op een tourmotor ga rijden dat ik ook wel 30 000km kan rijden zonder te vallen als ik niet in slaap val uit verveling :Z
En de wegen waar ik ga rijden die kennen julie niet in NL :N klein/smal/slechte staat van wegdek en vooral veel vuil/grind en ja daar knal ik redelijk hard overheen met sm en rij 90% van mijn km's op die wegen dus dan heb je zoiezo veel risico om neer te gaan en dat weet ik zelf ook wel ;)
Op een mooie grote weg ben ik nog nooit neer gegaan maar na mijn laatste keer in de gracht doe ik het nu toch (ietsje) rustiger aan want als je 2x valt in 100km tijd dan is het toch een teken dat je ietsje te geweldig rijd B|

Oja op die kleine wegjes en in de bochten is er geen één met een supersport die me kan bijhouden zelfs mannen met 10x zoveel jaren ervaring+circuit dus blijkbaar leer ik toch wel wat door een beetje door te rijden/te vallen :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan