Eerste MF Noord/Oost meeting

Was leuk !!
Met Inky en Martinweb naartoe gereden. Onderweg een beetje hagel gehad, verder mooi weer en alleen op de terugweg een paar druppels. Mooie motoren gezien en met wat MF`ers gesproken.
 
Was gezelli, heel veel bekenden tegengekomen. :) De Oost/Noord meeting is er niet echt van gekomen door de drukte enzo, op het laatst was ik nog alleen over (als diehard motorrijder in de auto, kuch). Leuk dagje.
 
KIF_1046.JPG


Moooooooooie RR
KIF_1045.JPG


En nog veeeeeel meer
KIF_1044.JPG


Ik kap met supersport. Goldwing is het helemaal !! Knieeeen :)
93.jpg


KIF_1042.JPG
 
Ben er ook geweest met onze 400 club was erg druk maar wij waren er al vroeg direkt ingeschreven voor vermogensmeting.Rond 11:30 ingeschreven rond 14:30 op de testbank van ons groepje had de ZXR 400 de meeste pk's 65 ponies.Mijn VFR 400 R had op dezelfde testbank 58,4 ponies hij hoort er 59 te hebben dus er is werk aan de winkel.We wilden niet meer een uur wachten op het vering afstellen dus zijn we om 15:30 vertrokken naar de Mac in Meppel.Ik vond het echt een geweldige motordag.Morgen naar Tolbert :)
 
Tsja, ik wou ook mee rijden vanuit Hengelo. Maar had pa die niet op tijd thuis was |( Dus zijn we maar direct gereden. Maar heb helaas niemand zien aan komen met MF stickers en om nou iedereen te vragen of ze van MF zijn is ook weer zowat. Maar ik heb de groep van de foto's wel gezien. Valt op de 1 of andere manier toch op, een vrouw in racepak.

Heb wel goede zaken gedaan. Rij nu nog in rood zwarte outfit van de RS 125 rond en heb nu alles in blauw wit gekocht. Een top model helm van Shark, laarzen van Sidi, handschoenen van Alpinestars en een combi van MQP. (en een donker viziertje op lekker te posen) Dus was een duur dagje.

Enne heeft er nog iemand een pk meeting gedaan? Het leek me er een beetje op dat je lang voor dat apparaat stond te wachten en er dus met koude/afgekoelde motor op gaat? Lijkt me niet lekker voor je blok aangezien die tot de begrenzer werd getrokken.
 
Moeje zelf zorgen dattie warm is als ie erop gaat (dus gewoon laten draaien als je bijna aan de beurt bent)... Die gasten doen hun werk gewoon en fiets wordt meestal wel heel ff in de begrenzer getrokken.
 
Ook net terug....

Rage zijn R1 (een "lieve" R1 volgens Arjan ?) nog ff bekeken, hemzelf uiteraard niet kunnen vinden in de drukte.... Noord/Oost meeting niet helemaal goed geplanned.. :)

We zijn trouwens de eenzame autobestuurder Rev. nog wel tegengekomen.... :)

Arjan heeft nog ff laten zien dat zijn PoseR1 toch echt 130 peekaa op het achterwiel heeft en Spool heeft werk aan de winkel ; een GSXR-750 met slechts 104 pk op het achterwiel... da kan niet goed zijn....

Ploaatjes zullen wel in het Oost topic gepost worden denk ik.....
 
[me]Sjoske is ook weer terug
[/me]


Was een gezellig dagje, ook de rit er naar toe was errug vermakelijk :P

Terug was trouwens ook nie gek, was alleen idd wel errug druk bij TK dus alleen ikbengek gezien, en nog iemand die zei dat ie van MF was (Hoe zie die nou dat z'n naam was...Repelsteeltje ofzo).

In ieder geval was ie met de auto. :+
 
Ook net terug....

Rage zijn R1 (een "lieve" R1 volgens Arjan ?) nog ff bekeken, hemzelf uiteraard niet kunnen vinden in de drukte.... Noord/Oost meeting niet helemaal goed geplanned.. :)

We zijn trouwens de eenzame autobestuurder Rev. nog wel tegengekomen.... :)

Arjan heeft nog ff laten zien dat zijn PoseR1 toch echt 130 peekaa op het achterwiel heeft en Spool heeft werk aan de winkel ; een GSXR-750 met slechts 104 pk op het achterwiel... da kan niet goed zijn....

Ploaatjes zullen wel in het Oost topic gepost worden denk ik.....

Ook hier al een paar leuke ploaties gezien :)
 
Heeeee, dat was gaaf. Heb ik toch ook nog een vrij kaartje voor de WSB vrijdags gewonnen! Kom net thuis ligt er een brief. Ik denk gvd nu al reclame zooi? Maar neen VRIJKAARTJE! Maar ik kan helaas geen vrij krijgen, Bagger (met hoofdletter ja). Helaas voor jullie heb ik een vader die wel kan anders had ik hem aan 1 van jullie uit geloot. Maar toch leuk om eens wat te winnen. Ga in elk geval zondag nog. Zie jullie misschien daar wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan