Eerste MF Noord/Oost meeting

Gaan er nou nog mensen doen alsof ze bikkel zijn hier in het oosten? Ik wil wel op de motor maar niet in me uppie. Anders wil ik wel mee rijden als er nog plaats is in een autootje vanuit Arnhem/Doetinchem/Dinxperlo.

Tot morgen!
 
Als het geen regenstormen zijn ga ik denk ik gewoon op de motor...

If hoosbui then goto koekblik...
 
zie het topic nu pas :X

ben er zaterdag ook bij ten kate
zal dan ook rond een uur of 1 er zijn. kan ik nog ff snel een oude MF-sticker erop plakken. (is wel kapot, maar dat maakt niet uit.)

tot zaterdag dan *D
 
Ik kom dus niet morgen : '(
Mn motor is nog niet klaar namelijk,

- De koppakking wordt vervangen
- De nokkenasketting wordt vervangen
- De kettingspanner van de nokkenasketting wordt vervangen..
 
Gaan er nou nog mensen doen alsof ze bikkel zijn hier in het oosten? Ik wil wel op de motor maar niet in me uppie. Anders wil ik wel mee rijden als er nog plaats is in een autootje vanuit Arnhem/Doetinchem/Dinxperlo.

Tot morgen!

Voorzover ik weet is het om 11 uur verzamelen bij de Tex.

Wanneer het weer het enigszins toelaat ben ik gewoon op de motor.
 
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:40 schreef Imhotep het volgende:hoe laat ga jij morgen weg Rage???

Op donderdag 28 augustus 2003 01:34 schreef Rage het volgende:
Ok.. ff wat duidelijker...

Ik ben om11:45 Aanwezig bij Mac Hoogeveen, 12:00 VERTREK ik richting Nieuw Leusen

lol, het was nog niet duidelijk genoeg :)
 
lol, het was nog niet duidelijk genoeg :)
Quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:40 schreef Imhotep het volgende:hoe laat ga jij morgen weg Rage???






Quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 01:34 schreef Rage het volgende:
Ok.. ff wat duidelijker...

Ik ben om11:45 Aanwezig bij Mac Hoogeveen, 12:00 VERTREK ik richting Nieuw Leusen



Maarre, hoe laat gaan we uit Emmen weg?
 
Quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:40 schreef Imhotep het volgende:hoe laat ga jij morgen weg Rage???






Quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 01:34 schreef Rage het volgende:
Ok.. ff wat duidelijker...

Ik ben om11:45 Aanwezig bij Mac Hoogeveen, 12:00 VERTREK ik richting Nieuw Leusen



Maarre, hoe laat gaan we uit Emmen weg?
hehehe, |( |(
sorry, helemaal overheen gelezen dus.
zal kijken morgen of ik de mac kan vinden in hoogeveen :)
 
11.15 uur verzamelen in Emmen en 11.30 vertrekken lijkt me wel wat..

Ik ben die rooie in die poser Golf ;)
 
Als je wilt kun je meerijden met mij in de auto, kvind het niet echt lekker motorweer meer dus ga wel lekker met het koekblik. :]
fantastisch aanbod, dank je. daarnaast waardeer ik je medeleven van de afgelopen dagen (en gear ook).
probleem is dat ik rechts niets kan; niet lopen dus en mijn rechterarm hangt er deze dagen ook alleen maar aan voor de show '(

hopelijk is het over een dag of 10 wat beter, misschien dan naar de skb.
 
Als het geen regenstormen zijn ga ik denk ik gewoon op de motor...

If hoosbui then goto koekblik...

10 if regen goto 20
20 regen goto motor else goto 30
30 if hoosbui goto 40
40 if hoosbui goto i ntertoys en haal zijwieltjes op

regen of geen regen ik kom op de motor
 
fantastisch aanbod, dank je. daarnaast waardeer ik je medeleven van de afgelopen dagen (en gear ook).
probleem is dat ik rechts niets kan; niet lopen dus en mijn rechterarm hangt er deze dagen ook alleen maar aan voor de show '(

hopelijk is het over een dag of 10 wat beter, misschien dan naar de skb.

:o ....das echt wel kut zeg....weet hoe het is om niks te kunnen en iedereen om hulp te moeten vragen....baaah...hopen dat het snel beter gaat! we duimen voor je! :] ...maarre...hoe heppie dat gehad?...ken er nergens iets over vinden..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan