Eerste MF Noord/Oost meeting

fantastisch aanbod, dank je. daarnaast waardeer ik je medeleven van de afgelopen dagen (en gear ook).
probleem is dat ik rechts niets kan; niet lopen dus en mijn rechterarm hangt er deze dagen ook alleen maar aan voor de show '(

hopelijk is het over een dag of 10 wat beter, misschien dan naar de skb.
Ik mis hier heel veel geloof ik, ik wist niet dat je ook lichamelijke kwetsuren had.... sterkte
 
jajajajajaja....ze komen al tot inkeer.....gewoon tussen de druppels door horrrrrrrr.... })
 
Yo, ik ga ook als het weer mee zit. ;)
Kunnen jullie morgenvroeg voordat jullie (mensen uit Emmen) weggaan (10.00u ofzo) ff bericht plaatsten hoe jullie gaan?
Waar zit van der Valk precies in Emmen, gewoon de weg richting Nieuw Amsterdam? :?

Thanx
 
Joho, gaan er nou nog mensen met de motor vanuit de Tex? Heb geen zin om stuk om te rijden terwijl er niemand is. Zo ff douchen, stickertje plakken en ik ben weg. (Ik trek nog wel ff me pak aan)

Tot zo???
 
volgens mij zijn er weinig mensen die uit assen komen met motor

ik kom wel naar verzamelplaats hoogeveen
samen met knorretje en mijn broertje
 
Het is prachtig mooi weer hier, had veel zin om mee te gaan, maar helaas ben ik geveld door migraine. Veel plezier jullie allemaal!

'(
 
Joho, gaan er nou nog mensen met de motor vanuit de Tex? Heb geen zin om stuk om te rijden terwijl er niemand is. Zo ff douchen, stickertje plakken en ik ben weg. (Ik trek nog wel ff me pak aan)

Tot zo???

Yo, ben er zo :)
 
Jaaaa, het zonnetje schijnt hier. Wij komen eraan :]
Zal in de middag gaan regenen en onweren, maar dat waait heus wel over. *D
 
[me]meendering is weer terug.
[/me]

Helaas kwam ik een zware bui tegen onderweg. :(
Jeeez, wat was het toen glad, achterwiel ging alle kanten op... :X


Bij Ten Kate was het wel gezellig, heb een aantal mensen gesproken.
Toch leuk dat "brommers kiekn". ;)

Zijn er nog pics gemaakt? Zoja: KOMT U MAAR! :z
 
Laatst bewerkt:
Wheehoo... het was echt SUPERgezellig... en wat een bekenden/MF-ers allemaal... vlgs mij wel 25 tegengekomen.. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan