Eerste Mod, andere knippers..:)

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
Jaja, kheb 't vanmiddag gedaan, en ik moet zeggen...Cool 8-)
Zie maar:

yam-r1-01-bikepics-06356.jpg


en deze

yam-r1-01-bikepics-06358.jpg


Achter zijn universele carbon "smoked" oranje, en voor "cateye" "smoked" oranje.
 
Ik had de zelfde achterknippers op mijn CBR. Ik kreeg veel klachten van de rijders achter mij. Ze konden de lampjes niet goed zien. Ik heb er toen oranje glaasjes voor gekocht, maar ze waren nog niet tevreden. Ik heb er ook nog wat blinkertjes (zilverpapier) in gemaakt, dat hielp een stuk meer.

Die voorsten vindt ik erg leuk :}
 
Die je achterop hebt, heb ik er bij mijn FZR ook op gehad... snert dingen, geven nauwelijk licht en lekken... Zilverpapier aktie ook uitgevoerd omdat niemand zag dat ik richting aangaf... Die voorste zijn wel stoer.
 
en als je echt wat goeds wilt veranderen,dan haal je die metzelers eraf en vervangt ze voor BT-010's!Sturen gaat stukken beter en vooral zekerder door de bocht.
 
Onwijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffffffffffff zeg. 8-)
 
Hmmm....ik moet toch zeggen dat die achterknippers nog best veel licht geven hoor, ik heb ze overdag aan gehad en ik kan ze toch goed zien knipperen. Eerst maar eens testen dan overdag en snachts. Ik vind het in ieder geval een hele verbetering t.o.v. de standaard knippers, ook al geven ze dan iets minder licht.

Voor de kenners, hebben jullie gezien dat ik ook de "YZF" stickers die normaal naast de voorknippers zitten heb verwijderd???

TSja, en achter......wat moet je dan? die 500 watt standaard bouwlampen zijn ook niks!! ik vond dit toch de mooiste oplossing.

_________________
Zon, Zonniger, MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Unstable op 2001-08-05 02:39 ]
 
en als je echt wat goeds wilt veranderen,dan haal je die metzelers eraf en vervangt ze voor BT-010's!Sturen gaat stukken beter en vooral zekerder door de bocht.
er is niks mis met metzies.... ook niet in de bocht.
MEZ1's bijn geweldig... bt010's ook hooor

enne, perssonlijk vind ik die achterknipperlichten nogal cheapo's
ducatie heeft hele mooie kleintjes, en laatst zag ik ergens in een motorblad hele mooie slanke knippers staan
 
enne, perssonlijk vind ik die achterknipperlichten nogal cheapo's
ducatie heeft hele mooie kleintjes, en laatst zag ik ergens in een motorblad hele mooie slanke knippers staan

Je hebt wel een beetje gelijk, maar ik kan nergens anders MOOIE kleintjes vinden, kheb op internet bij alle warenhuizen gekeken (staan wel foto's van mooie maar niet bestelbaar), kheb een aantal winkels gekeken of die wat moois hadden. Maar die van ducati heb ik nog niet gezien....pic?
 
en als je echt wat goeds wilt veranderen,dan haal je die metzelers eraf en vervangt ze voor BT-010's!Sturen gaat stukken beter en vooral zekerder door de bocht.

Als jij mij dan even een zak met geld stuurt, dan koop ik BT's ok?
Enne, wel eens gekeken hoeveel mensen er op Metzelers rijden? Ik heb op m'n VFR ook BT's gehad, maar ik heb het verschil nog niet gemerkt hoor. 8-)
 
gekeken of die wat moois hadden. Maar die van ducati heb ik nog niet gezien....pic?
tja, kijk op de eerste de beste duc.
zijn mischien iets groter, maar hebben een mooie rondere vorm, en zijn goed zichtbaar. Kosten aardig wat, maar PRECIES dezelfde koop je bij Hein Gericke voor een fractie van de prijs.

Zelf vind ik de knippers op mijn Duke ook mooi gestyled....
 
maar van die mez.3's is bekend dat die er snel afgaan!
de mez.1's nog niet geprobeerd,ik rij op het circuit met rennsport's rs-2 maar zijn op de weg niet snel genoeg warm,de bt's wel.Ik gebruik helemaal geen knippers,wel handen en benen.De mez.3's zijn ook veeeel te duur,bt's kosten bij s-g.nl ongeveer 600,= de set,wel de 180 achterband nemen,ander 630,= gemonteerd.
Wie is er allemaal de 15e op zandvoort,ik ga wel filmen!
 
Tsja, weer eens wat anders dan een VFR hè?

T'is een mooie hoor :}

Nu nog ffff zo'n fototje in je profiel opgeven voor een leuk R1-icoontje.....
 
Mooie uitlaat vind ik dat nog steeds, zo van achter bekeken.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Oosthoek op 2001-08-05 23:34 ]
 
Er zijn speciale 20 watt lampjes te koop voor die kleine blinkers en die zie je goed.
De standaard 5 watt lampjes zie je inderdaad geen moer van.
 
Op Zaterdag 04 augustus 2001 22:59 schreef Unstable het volgende:
Jaja, kheb \'t vanmiddag gedaan, en ik moet zeggen...Cool

Hoi Unstable,

Kewl die pinkers voor, merk?
Hoe lang was je bezig?
Nooit aan een undertail met geintegreerde knippers gedacht?
 
Ik vind het wel mooi die voor en achter knipperlichten in de kuip en achterkant verwerkt. Maar het lijkt mij niet echt veilig (slecht zichbaar) of vergis ik me daar in?
 
Ik heb dus bewust achter voor \"uitstekende\" knipperlichten gekozen....idd voor veiligheid. Ik ben van mening dat de ACHTERknipperlichten belangrijker zijn dan de voorknipperlichten en dus zichtbaar moeten zijn.

Waar heb je trouwens dat kontje vandaag GIZ?
 
Hoi Unstable,

Kewl die pinkers voor, merk?
Hoe lang was je bezig?
Nooit aan een undertail met geintegreerde knippers gedacht?

Blinkers zijn eigenlijk universeel.. :) Kan je gewoon bij motorport haluh!

alles bij elkaar een hele middag, achter gaat vrij snel. Draadjes netjes loshalen van de oude knipperlichten en de nieuwe weer netjes wegwerken is het meeste werk. Daarna opschroeven en klaar.

Maar die voorste is een hele klus. Samen met een vriend van me bijna drie uur mee bezig geweest. Waarom? de binnenkant van de kap is niet \"recht\" t.o.v. de buitenkant. De vervangde knippers zijn dat wel. Je moet dus zorgen dat de binnenkant t.o.v. de buitenkant recht is. Dat betekende vijlen, nog wat vijlen.....passen...nee past niet, dan nog meer vijlen...en vervolgens heb je dus een kap van een paar duizend piek gevijlt.. :) Maar \'t resultaat is ernaar.
Al zit er aan de onderkant nog wat ruimte. Die zal ik denk ik gaan opvullen met wat rubber. (gewone \"afdichtringen\")

Maat het is wel erg leuk om het te doen, al vond ik dat vijlen wat minder...maarja, als je iets doet....
 
Ik heb dus bewust achter voor \"uitstekende\" knipperlichten gekozen....idd voor veiligheid. Ik ben van mening dat de ACHTERknipperlichten belangrijker zijn dan de voorknipperlichten en dus zichtbaar moeten zijn.

Waar heb je trouwens dat kontje vandaag GIZ?
Persoonlijk vind ik de knipperlichten van Gizzmo mooier... trouwens voor de info over de undertail van Gizzmo zie dit topic
 
Terug
Bovenaan Onderaan