Eerste motor 18 jarige

Tsja, fijn is het niet, maar hij is 25 kW op kenteken, en het mooie hieraan is: je kans de begrenzing er makkelijk uit halen, of een beetje naar achteren doen... ;)

Ik heb hem nu een klein beetje ontgrenst zodat je doortrekt tot de 120 en dan houdt het op. Zoals een moderne 25 kW zonder problemen doet.

Goed optrekken heeft niets met moderne motoren te maken he ;)

Die van jou had ook veel sneller kunnen zijn als je hem op de carbs had begrensd :Y

Maarja het is idd zo dat een gashendel begrenzing der zo uit is :)

Dat word bij die van mij nog een mooie klus :')
Maarja, laat dat in 1 weg doen, grote beurt, ontgrenzen maybe nieuwe demper nieuwe achterband etc. Word een leuk totaalprijsje '( :+
 
Tsja, ik wou gewoon legaal kunnen rijden, als hij tegen de zomer nog niet verkocht is ga ik ermee richting Italie rijden, en zodra ik duitsland in rij gaat die begrenzing eruit hoor :+
 
Tsja, ik wou gewoon legaal kunnen rijden, als hij tegen de zomer nog niet verkocht is ga ik ermee richting Italie rijden, en zodra ik duitsland in rij gaat die begrenzing eruit hoor :+
:+


Ik ga komend jaar naar de Dolomieten :Y
Gewoon begrensd :)


Bedenk je wel dat je ook illegaal bent als je in het buiteland ontgrensd rijd hea ;)
Of ben je dan van de 25kw af?
 
Ja, dan ben ik maar illegaal in het buitenland. Begrenzing heb ik gewoon bij me dus als er iets gebeurt dan zou ik die er altijd nog in kunnen schroeven, en ik rij samen met een vriend die onbegrenst rijdt.
 
Ja, dan ben ik maar illegaal in het buitenland. Begrenzing heb ik gewoon bij me dus als er iets gebeurt dan zou ik die er altijd nog in kunnen schroeven, en ik rij samen met een vriend die onbegrenst rijdt.
Maar ik geef je wel gelijk dat als je op vakantie zou gaan en maar max 130 kan gewoon geen optie is :+


Kan niet wachten tot die begrenzing deruit kan, al heb ik in mijn 25kw periode niets te klagen wat betreft snelheid :N
 
Deze staat nu ook te koop zodat ik een VFR 800 kan kopen, vink een veel leukere motor, alleen is hij net een stapje duurder en dat geld had ik een paar maanden geleden niet. Maar die is ook prima te begrenzen, standaard 104 PK dacht ik. Dat scheelt dus 4 PK met mijn 600 als ik mijn papieren mag geloven.
 
Deze staat nu ook te koop zodat ik een VFR 800 kan kopen, vink een veel leukere motor, alleen is hij net een stapje duurder en dat geld had ik een paar maanden geleden niet. Maar die is ook prima te begrenzen, standaard 104 PK dacht ik. Dat scheelt dus 4 PK met mijn 600 als ik mijn papieren mag geloven.
jup ;)

Maar het koppel is wel een heel stuk meer bij de VFR :Y
 
Hmm, ik had eigelijk gewoon wat langer moeten wachten met het kopen van mijn motor. Ik heb op 18 september mijn CBR 600 gehaald, en ik geloof 4 november een KTM MX 500 (en die KTM is in super goede staat, en kostte veel meer :P )
 
Het is 0,16kW/kg, niet pk/kg. Dus dan zou je motor 23,5kW (=32pk) zijn, en weegt jouw motor 146,8kg? Die Japanners maken die motoren ook steeds lichter he. Een GSXR600K1 weegt toch +/- 160kg?
bedenk me nou dat het kan zijn dat hij er maar 32 heeft omdat hij er misschien 2 door de jaren heen verloren is ofzo :P


De motor is als 25kw de fabriek uit gekomen....dus na al die jaren zou dat best wel kunnen :P

Agja hij is snel genoeg als 25 kw :P
 
Ik moet nog 1 zomer :) juni 2013 kan het eruit :W

mijne ook!

wat is wijsheid? ik heb een duke 620 '94 op 20 kw ofso., en ik wil eigenlijk een andere motor.
ik zit nu vooral te kijken naar een cbr 600 f4 uit 99 of 00.

me duke kan nog wat onderhoud gebruiken, olie, bougie en dat soort kleine dingeltjes.
nu kan ik me duke verkopen, maar ik weet niet wat ik er voor kan krijgen. of ik kan nog 1 jaartje duke blijven rijden, opfrissen dus:P en bij zwaar rijbewijs een andere halen.

wat raden jullie me aan?:P
 
Ik zou lekker die duke houden, ik denk dat dat een stuk lekkerder rijdt dan een F4 op klein kenteken!

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb een F2 (dat is dan wel wat anders), je mag wel een rondje rijden ermee... Als ik dan een rondje op jouw duke mag :P
 
haha ik woon in amsterdam, dat is toch wel een flink stukk. en een f4 is dan toch ook maar een jaartje geknepen. ik denk idd dat ik me duke opknap en dan goed ga sparen voor een mooie bike:)
ga binnekort een rondje rijden op me vaders ktm adventure 950:) misschien word het dan wel een 2 cylinder;)
 
Wat ik me af vraag is hoe die studentjes (i think) hier van die dure motoren kunnen betalen? :P

Zelf heb ik een ontgrensde GS500, maar mij lijkt een SM echt super chill rijden. Lekker binnendoor knallen naar mijn stage toe (ritje van 40km, stuk over een dijk). Probleem is dat ik dan weer niet naar mijn vriendin kan op een SM (ritje van 140km over de snelweg :+).
Ander probleem van een SM is weer dat hij veel onderhoud nodig heeft.
Aan de andere kant vind ik een CBR600RR, ZX6R of een GSX600R allen uit 2003 erg mooi, maar veel te prijzig voor mijn zielige studenten budgetje ;(
 
Wat ik me af vraag is hoe die studentjes (i think) hier van die dure motoren kunnen betalen? :P

Zelf heb ik een ontgrensde GS500, maar mij lijkt een SM echt super chill rijden. Lekker binnendoor knallen naar mijn stage toe (ritje van 40km, stuk over een dijk). Probleem is dat ik dan weer niet naar mijn vriendin kan op een SM (ritje van 140km over de snelweg :+).
Ander probleem van een SM is weer dat hij veel onderhoud nodig heeft.
Aan de andere kant vind ik een CBR600RR, ZX6R of een GSX600R allen uit 2003 erg mooi, maar veel te prijzig voor mijn zielige studenten budgetje ;(

Als je werkt krijg je geld :Y :+
 
Wat ik me af vraag is hoe die studentjes (i think) hier van die dure motoren kunnen betalen? :P

Zelf heb ik een ontgrensde GS500, maar mij lijkt een SM echt super chill rijden. Lekker binnendoor knallen naar mijn stage toe (ritje van 40km, stuk over een dijk). Probleem is dat ik dan weer niet naar mijn vriendin kan op een SM (ritje van 140km over de snelweg :+).
Ander probleem van een SM is weer dat hij veel onderhoud nodig heeft.
Aan de andere kant vind ik een CBR600RR, ZX6R of een GSX600R allen uit 2003 erg mooi, maar veel te prijzig voor mijn zielige studenten budgetje ;(

ik persoonlijk heb een jaar gewerkt en ja elke euro die je dan extra besteed in een nette fiets bespaar je later aan onderhoud :')

PS je vergeet de mooiste
:9~
DSCF2269.jpg
:9~
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan