Eerste motor: CBR600 of ZX6R?

ben zelf op een kawa zx6r begonnen geweldige fiets,vond een cbr600 een grijze muizen fiets en nooit spijt van gehadt,dat ik met een kawa begonnen ben
 
Hoi Cybergirl ,

Hier een berichtje van een mede motor muis, zelrf heb ik een Honda CBR 600 F , en die bevalt me heel erg goed :}
Is een fijne en makkelijke motor om mee te rijden .
Maar ga idd eens een proefrit op beide motoren maken .

Succes met kiezen

:] Straigth Forward
 
de kawa is veeel beter of de CBR, het was ook mijn eerste moto en heb er geen second spijt van gehad, mijn maat heeft een CBR ook van 98 en ik moet zeggen, een heel smalle tank, je hebt het gevoel dat je op een plankje rijd met 2 wielen vergeleken met de brede tank (heb het nu wel over het 98 model van de rest weet ik niet) van de kawa, voelt ook meer aan als een moto,...

als je nog niet beslist hebt, ga zeker voor de kawa, het is veruit de mooiste ook, en iedereen kijkt om als er zo 1 groene gifkikker komt afgeblazen met een zalig geluid die alleen kawa heeft! :} Gaat nieks boven!

Maar voor 1ste moto kan je eindelijk beter gaan voor een naked bike, veeeel beter overzicht op de bochten, beter wendbaar en niet zo agressief, en ook de ideale vrouwen moto! ;)
 
Kawagirl,

Ik heb sinds 1 maand mijn rijbewijs. En ook ik stond voor dezelfde keuze welke motor moet ik kopen. En ik heb gekozen voor de zx6r van 95. En ik moet zeggen dit is echt een beginners bike met een hoog fungehalte. Tot de 6000 toeren kun je gewoon normaal wegrijden maar daarboven gaat ie er vandoor maar niet on controleerbaar er van door. Stuur zeer fijn.

Ik zou dus gewoon voor de kawa gaan. Je hebt ze rond 3500 - 4500 euro en ik denk naar een jaar ook nog wel. Dus ook niet te veel afschrijving
 
Terug
Bovenaan Onderaan