lambal
MF veteraan
- 6 aug 2006
- 3.144
- 323
Ja, valse neutrals had mijne ook last van.
Riem kost 160, kettingset 180....dat is het verschil niet, he. Osco erop en je hebt geen omkijken naar een ketting. Mijn heb ik NOOIT schoongemaakt en toch 38k gelopen. Advies voor riemwissel is (meen ik) 40k? Kortom: het voordeel van een riem is niet zo groot als je denkt.Wel meer kans op breuk omdat een riem nou eenmaal zwakker is.
Kijk, bij een nieuw modelletje wat kinderziektes is wat mij betreft OK....mits de leverancier de juiste support geeft aan z'n klanten. BMW gaf bij mij echter niet thuis.....nét buiten garantie. Prutsers.Voor mij dus nooit een BMW meer.
Riem kost 160, kettingset 180....dat is het verschil niet, he. Osco erop en je hebt geen omkijken naar een ketting. Mijn heb ik NOOIT schoongemaakt en toch 38k gelopen. Advies voor riemwissel is (meen ik) 40k? Kortom: het voordeel van een riem is niet zo groot als je denkt.Wel meer kans op breuk omdat een riem nou eenmaal zwakker is.
Kijk, bij een nieuw modelletje wat kinderziektes is wat mij betreft OK....mits de leverancier de juiste support geeft aan z'n klanten. BMW gaf bij mij echter niet thuis.....nét buiten garantie. Prutsers.Voor mij dus nooit een BMW meer.