Eerste motor: R1 ??

Ongelooflijk dat dit topic wederom 700 reacties krijgt :)

En het is toch kansloos, want als een jong gastje een R1 voor ogen heeft en de poen ervoor heeft komt die er toch, wat wij hier ook zeggen.
 
Ongelooflijk dat dit topic wederom 700 reacties krijgt :)
En het is toch kansloos, want als een jong gastje een R1 voor ogen heeft en de poen ervoor heeft komt die er toch, wat wij hier ook zeggen.

Tja, op een of andere manier hoop je altijd weer dat iemand iets heeft aan je eigen ervaringen en niet door schade en schande wijs hoeft te worden.

Maar je hebt gelijk, het heeft in dit soort gevallen niet zo veel zin. Ook een GSXR750 is zeker geen beginnersfiets, TS heeft van de commentaren niet heel veel begrepen. Dat hoort dan ook weer bij de leeftijd......

Aan de andere kant: als nu één nieuwbakken rijder niet voortijdig het asfalt kust en gewoon lekker leert rijden op zo'n "lullige" beginnersfiets en daarna z'n droomfiets optimaal kan gebruiken, dan is dat toch winst? Volgens mij zijn er al vaker mensen geweest die door dit soort reacties besloten zichzelf een plezier te doen en rustiger te beginnen.
 
Ongelooflijk dat dit topic wederom 700 reacties krijgt :)

En het is toch kansloos, want als een jong gastje een R1 voor ogen heeft en de poen ervoor heeft komt die er toch, wat wij hier ook zeggen.

Misschien heeft die er wel de poen voor, maar heeft die ook de poen om eventueel een tweede te kunnen kopen, of hem all risk te verzekeren ;)
 
Lol, niet iedereen raakt gelijk verlamd als die valt hoor _O-

Jij moet een keer flink op je bek gaan :Y Dan denk je niet meer aan je fiets.

We hebben het over TS zijn eigen veiligheid hier. Dat ie zn eigen motor de tering in rijdt is ons een worst.
 
Laatst bewerkt:
Jij moet een keer flink op je bek gaan :Y Dan denk je niet meer aan je fiets.

We hebben het over TS zijn eigen veiligheid hier. Dat ie zn eigen motor de tering in rijdt is ons een worst.

Stel nou voor je ben netjes aangekomen, je parkeerd je dikke bike op een parkplaats je loopt weg een auto rijdt de pakeervak in bam.

Die man doet ;) :W En rijdt weg?

Sowieso met all risk neemt het risico op een ongeval echt niet toe hoor. :+
 
Laatst bewerkt:
Achja, iemand zei ooit tegen mij dat motor rijden een vorm van uitgestelde abortus is. Dat wordt bij deze wel weer bewezen.
 
Stel nou voor je ben netjes aangekomen, je parkeerd je dikke bike op een parkplaats je loopt weg een auto rijdt de pakeervak in bam.

Die man doet ;) :W En rijdt weg?

Sowieso met all risk neemt het risico op een ongeval echt niet toe hoor. :+

Een Kawa 250r kan je ook allrisk verzekeren. Je punt? Alsof je een R1 koopt om rustig te rijden.


Dat de TS een Gixxer 750 wilt, is niet omdat ie wat verstand gewonnen heeft. Meer omdat iemand van ons hem heeft wijsgemaakt, dat de gixxer meer pk's per kilo heeft dan de R1. Goed bezig jongens! :')
 
Wat een onzinpost zeg. Ik ben het ook niet eens met TS, dat weet hij ook. Ik raad hem nog steeds een 600 aan. Maar om nu zo'n opmerking te maken is imo een beetje kansloos. Zeg dan gewoon niets.


Ik stel eigen veiligheid voorop de vergoeding van mn eigen bike door mijn eigen onkunde. Als je het daarmee eens bent zitten we toch op 1 lijn? Mijn reactie was gericht naar Wetter, die denkt dat een val niks voorstelt, en je eigen veiligheid een bijzaak is. Zolang je bike maar wordt vergoedt.

Of ik word keihard getrolld, want ik kan me niet bedenken dat iemand op die manier denkt :')
 
Laatst bewerkt:
Dat ik dit topic nu pas zie. Bij deze HET antwoord op 1 van de meest gestelde vragen:
Zijwielen.jpg
 
Een Kawa 250r kan je ook allrisk verzekeren. Je punt? Alsof je een R1 koopt om rustig te rijden.


Dat de TS een Gixxer 750 wilt, is niet omdat ie wat verstand gewonnen heeft. Meer omdat iemand van ons hem heeft wijsgemaakt, dat de gixxer meer pk's per kilo heeft dan de R1. Goed bezig jongens! :')

Een 250 r kan je ook verzekeren ja, je kan hem ook gewoon kapot rijden en een nieuwe kopen. ;)
 
Ja hij blijft hilarisch hahaha.
Precies weer een voorbeeld die een 1000 onderschat hahaha.
Wat een pannekoek (of is het nu pannenkoek)
 
Ik stel eigen veiligheid voorop de vergoeding van mn eigen bike door mijn eigen onkunde. Als je het daarmee eens bent zitten we toch op 1 lijn? Mijn reactie was gericht naar Wetter, die denkt dat een val niks voorstelt, en je eigen veiligheid een bijzaak is. Zolang je bike maar wordt vergoedt.

Of ik word keihard getrolld, want ik kan me niet bedenken dat iemand op die manier denkt :')
Natuurlijk niet. maar eerlijk is eerlijk, verlamd onder een vangrail liggen creperen kan je ook gebeuren met (om maar wat te nomen) een FJR. Ik begrijp dat het risico met een R1 / Gixxer 750 duidelijk hoger ligt. Maar vond je verlamming opmerking wat ongepast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan