Eerste motor van 42 jaar geleden blijkt nog bekend bij RDW

Maarre is het niet streng verboden om die bevoegdheid voor eigen doeleinden te gebruiken? })

Officieel mag dat volgens mij niet. Maar als het niet voor eigen gewin is, en de integriteit niet in het geding is zal er vast geen disciplinaire maatregel op volgen. Of de korpsleiding moet hem graag kwijt willen natuurlijk..
 
Deze maand is het veertig jaar geleden dat ik na twee jaar mijn eerste motor te koop zette. Had er na een oefenrijbewijs en drie lessen mijn echte rijbewijs mee gehaald en in twee jaar 10.000km op gereden. Het was een grote brommer, een door Honda opgepimpte 250cc met dikke cilinders en een extra versnelling. Ik had het plan gemaakt de komende zomer een eerste vakantietocht te gaan maken met het vriendinnetje achterop en daar was deze fiets te klein voor. Er zou wat anders komen de vakantie-ervaring werd onvergetelijk.

Toen ik daar gisteren bij stilstond tikte ik voor de gein het kenteken in bij ovi en tot mijn verbazing bleek het kenteken nog op naam te staan, sinds twintig jaar bij de laatste eigenaar en nog verzekerd ook! Ik was er letterlijk even stil van.

Mocht deze eigenaar hier rondhangen, vorig jaar graaide ik in de koektrommel met reservesleutels en vond daar de reserveset van de CB360. Was goed voor een hoop gelach in de vriendenkring.
full
goedendag,
De honda cb360 is sinds 1998 in mijn bezit en was gekocht om hem op te knappen.
Later is er een cb360 bijgekomen en is de motor gebruikt als donor.
Veel onderdelen zijn hergebruikt en veel onderdelen worden nog bewaard!
Ed (uit Heerhugowaard )
 
In de eerste post even op zijn naam klikken, kun je een privé conversatie starten.
Misschien ziet hij dat in zijn e-mail Box.
Sinds 26 juli dit jaar is hij niet meer ingelogd, maar is dus nog wel op MF.
 
In de eerste post even op zijn naam klikken, kun je een privé conversatie starten.
Misschien ziet hij dat in zijn e-mail Box.
Sinds 26 juli dit jaar is hij niet meer ingelogd, maar is dus nog wel op MF.

:^

Mocht dit over een week nog geen resultaat opleveren, neem dan even contact met mij op via PM, dan stuur ik m een mail om hem op dit topic opmerkzaam te maken :)


Echt tof dat na zo'n tijd inderdaad toch een M-Fer opduikt die de Honda in bezit heeft !! :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan