eerste motor

peterzx6r

MF'er
29 jun 2006
129
0
groningen
hallo

ik ben peter,heb net mn motor rijbewijs,ben 25 en heb altyd gecrosst.

nu wil ik graag een duc 748 s aanschaffen als eerste motor,of een cbr600rr,suzuki k4 gsxr600.

hoe denken jullie hier over

gr peter
 
hallo

ik ben peter,heb net mn motor rijbewijs,ben 25 en heb altyd gecrosst.

nu wil ik graag een duc 748 s aanschaffen als eerste motor,of een cbr600rr,suzuki k4 gsxr600.

hoe denken jullie hier over

gr peter

Ik zou een proefritje maken op elk en dan beslissen welke het beste bij je past :Y

Gefeli met je rijbewijs *O* *O*
 
hallo

ik ben peter,heb net mn motor rijbewijs,ben 25 en heb altyd gecrosst.

nu wil ik graag een duc 748 s aanschaffen als eerste motor,of een cbr600rr,suzuki k4 gsxr600.

hoe denken jullie hier over

gr peter
Gaaaaaaaaan we weer!!! :Z :Z :Z

Je bent oud (en hopelijk wijs) genoeg om zelf toch te beslissen waar je op wilt rijden? Al wil je op een CB250 of Kawa ZZR1400 gaan rijden! Echt dat zal mij me reet roesten!!! |(

Gewoon lekker zelf beslissen! :W
 
Gaaaaaaaaan we weer!!! :Z :Z :Z

Je bent oud (en hopelijk wijs) genoeg om zelf toch te beslissen waar je op wilt rijden? Al wil je op een CB250 of Kawa ZZR1400 gaan rijden! Echt dat zal mij me reet roesten!!! |(

Gewoon lekker zelf beslissen! :W

Altijd gezellig met dit soort antwoorden |(

Ik zou in ieder geval lekker gaan proefrijden op alle drie, beetje prijzen vergelijken en dan kan je vanzelf een goede keuze maken.

Succes
 
ja een zx6r is ook een optie.maar ik bedoel er mee te zeggen iedreen roept je moet op een cbr600f beginnen of iets in die richting
 
Iedereen kan wel vanalles roepen, maar jij moet (mag) erop rijden. Het blijft een persoonlijke smaak. Zoals eerder in dit topic is vermeld: ga vooral veel proefritjes maken en zoek uit wat bijvoorbeeld de specifieke zwakke punten zijn van de desbetreffende motor.

In ieder geval succes en veel plezier met de voorpret!!!
 
ja een zx6r is ook een optie.maar ik bedoel er mee te zeggen iedreen roept je moet op een cbr600f beginnen of iets in die richting


Gewoon lekker gaan proefrijden.... en dan niet een ritje van 10 min... en dan gewoon proberen wat het beste bevalt...


:]
 
Idd, zoals hier reeds geschreven gewoon proefrijden. Na het proefrijden ben ik bij de ZX6R blijven hangen en heb daar nu een hoop plezier van.
 
Altijd gezellig met dit soort antwoorden |(

Ik zou in ieder geval lekker gaan proefrijden op alle drie, beetje prijzen vergelijken en dan kan je vanzelf een goede keuze maken.

Succes
Als je hier een tijdje rond hangt dat gaat het jou ook vervelen hoor dat ze aan jou vragen op welke motor ze moeten gaan rijden!
Alsof je keuze daarvan af hangt! Je rijd wat je zelf wilt rijden en niet wat een ander je adviseert!
Das hetzelfde wanneer je hier komt vertellen dat je Busa wilt kopen en vervolgens vraagt of dit wel verstandig is!!
Koop die motor die je mooi vind en graag wilt rijden.

:W
 
Als je hier een tijdje rond hangt dat gaat het jou ook vervelen hoor dat ze aan jou vragen op welke motor ze moeten gaan rijden!
Alsof je keuze daarvan af hangt! Je rijd wat je zelf wilt rijden en niet wat een ander je adviseert!
Das hetzelfde wanneer je hier komt vertellen dat je Busa wilt kopen en vervolgens vraagt of dit wel verstandig is!!
Koop die motor die je mooi vind en graag wilt rijden.

:W
registratiedatum van hertogjan ook 1220 dagen geleden |(

Jij bent ooit ook zo begonnen hoor :Y
 
ik zou ook gewoon na de winkel gaan en daar zeggen:
"Op die, die en die wil ik proefrijden. Daarna praten we verder."

De een zit nu eenmaal lekkerder op een Honda, de ander vind de Kawa weer beter rijden en een derde vind de koplamp van de Ducati het mooist.

Het is allemaal persoonlijk.
 
Gewoon zoals de meesten zeggen... proefrijden... en ff naar je budget kijken natuurlijk.

Het belangrijkste blijft toch altijd:

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan