Eerste motor?

Mooi, ik kan gelijk inhaken op dit onderwerp! Ben zelf ook nog op zoek naar een motor, dus hopelijk kan ik deze informatie gelijk matchen met mijn zoektocht naar motoren. Ik hoorde iemand hier boven wat zeggen over zo'n thundercat. Zijn er meer mensen die hier ook enthousiast over zijn?
Ik ben motor gaan rijden vooral om te gaan cruisen, zal mezelf ook niet direct onder de die-hards scharen, ik wil vooral een motor hebben om lekker in het weekend er op uit te trekken. Mijn dagelijkse vervoer is een suzuki swift en de motor zal deze dus ook niet vervangen, het is slechts een toevoeging. Iemand?
 
Mooi, ik kan gelijk inhaken op dit onderwerp! Ben zelf ook nog op zoek naar een motor, dus hopelijk kan ik deze informatie gelijk matchen met mijn zoektocht naar motoren. Ik hoorde iemand hier boven wat zeggen over zo'n thundercat. Zijn er meer mensen die hier ook enthousiast over zijn?
Ik ben motor gaan rijden vooral om te gaan cruisen, zal mezelf ook niet direct onder de die-hards scharen, ik wil vooral een motor hebben om lekker in het weekend er op uit te trekken. Mijn dagelijkse vervoer is een suzuki swift en de motor zal deze dus ook niet vervangen, het is slechts een toevoeging. Iemand?

a098A2B_460sa.gif
 
Heb zelf een jaar op een cbr gereden en dat beviel me prima :Y Makkelijk hanteerbaar, genoeg vermogen, je kan er redelijk hard mee maar ook heerlijk mee cruisen :]

Wickie+und+die+starken+Mnner.jpg
 
Mooi, ik kan gelijk inhaken op dit onderwerp! Ben zelf ook nog op zoek naar een motor, dus hopelijk kan ik deze informatie gelijk matchen met mijn zoektocht naar motoren. Ik hoorde iemand hier boven wat zeggen over zo'n thundercat. Zijn er meer mensen die hier ook enthousiast over zijn?
Ik ben motor gaan rijden vooral om te gaan cruisen, zal mezelf ook niet direct onder de die-hards scharen, ik wil vooral een motor hebben om lekker in het weekend er op uit te trekken. Mijn dagelijkse vervoer is een suzuki swift en de motor zal deze dus ook niet vervangen, het is slechts een toevoeging. Iemand?
Heb je al eens naar de Electra Glide gekeken?
 
Ik ben momenteel druk bezig met lessen en heb me theorie vorige week gehaald. Maar ben al een beetje aan het kijken voor een motor hebben jullie tips waar ik op moet letten voor mijn eerste motor?

Ik les overigens op een Yamaha Fazer 600. Ik heb al een beetje rond gekeken en vindt de Yamaha YZF600R (Thundercat) of Yamaha YZF-R6 zijn dit geschikte motoren voor een beginner?

Thundercat is zelfde blok als fzs600 alleen wat meer piektoeren en minder middengebied.
 
Zelf heb ik mijn eerste motor aangeschaft in september 2012. Dit is een R6 2002 waar ik heel tevreden over ben. Eigenlijk nog meer dan gedurende de eerste periode. Dit komt mede omdat ik de motor nu pas leer te vertrouwen. Een R6 is niet de makkelijkste beginnersbike, zodoende heb je even nodig om hieraan te wennen. Ik denk echter wel dat je op de lange termijn veel plezier kunt beleven aan de R6.

Als je makkelijk wilt beginnen is een CBR-F / Thundercat of Fazer denk een betere optie.
 
Laatst bewerkt:
Jullie weten duidelijk niks van Vikingen af. Ik kan jullie zeggen: spelling en grammatica hadden totaal geen prioriteit bij de Vikingen :N
 
Jullie weten duidelijk niks van Vikingen af. Ik kan jullie zeggen: spelling en grammatica hadden totaal geen prioriteit bij de Vikingen :N

Ik ben toevallig afgelopen voorjaar hier geweest; The Viking Ship Museum in Roskilde, Denmark
in Roskilde.

Daar kon je je eigen naam in Runen schrijven. Dat was nog knap lastig, dan kan ik me voorstellen dat het grammatikaal wel eens een beetje mis loopt :X


(mooi museum trouwens !!)
 
Vond Denemarken wel tof ja. Gingen er eigenlijk heen om een bakkie thee te doen bij een nicht van vrouwlief ( woont in Kopenhagen)

Zaten in een huisje, in het westen van Seeland. Het uitzicht ter plaatse was erg mooi, met vrij uitzicht over een baai.
Vond echter best grote delen van Seeland dan weer niet heel bijzonder (kwa landschap)
Mön is een erg mooi eiland ! En verder vond ik Roskilde mooier dan Kopenhagen
 
Ik ben een paar keer in Kopenhagen geweest.. echt supergezellig daar, in die haven. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Verder nog wat rond gereden en natuurlijk naar Billund voor Legoland :P
 
Ik ben een paar keer in Kopenhagen geweest.. echt supergezellig daar, in die haven. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Verder nog wat rond gereden en natuurlijk naar Billund voor Legoland :P

Ja leuke haven, gezellig met al die terrasjes e.d.
Toen wij er waren was het dag van de arbeid en was er een of andere protestmars.
Hoop met pliesie en ME-achtige toestanden. Dat drukte de pret wel een klein beetje.
Toen maar lekker burgelijk in een rondvaartboot gestapt (stiekum toch best leuk O-) )

Legoland zijn wij uiteraard ook geweest (met onze twee kids van 3 en 5) Leuk park, zeker voor die kleintjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan