Eerste motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
29 okt 2020
16
3
Ik zoek een motor.
Meer richting de sportieve kant dus naked/sport-tour motoren. Vind de kawasaki z800 mooi maar ben zelf 1.90. Ik lijk dus een beetje te groot als ik er op zit. Heb gekeken naar de kawasaki versys. Die vind ik wel oke, toch zoek ik naar meerdere opties.

Iemand een idee wat voor motor er past in mijn zoekopdracht?

Mvg,

Patrick
 
Laatst bewerkt:
Misschien is het handig om aan te geven wat je budget is en wat verder je wensen zijn.
 
Ja wel handig, wat is de grootste naked bike kwa formaat die er op de markt is
Aan je vraagstelling hoor ik dat je nog weinig op de hoogte bent. Een kant en klaar antwoord ga je hier niet krijgen. Iedereen zal je vertellen dat je moet gaan proefrijden/zitten.

1.90 is niet heel lang, en dan pas je prima op een er6n.
Grote nakeds zijn geen code 80 nakeds.

Als je een grote motor wil moet je niet in het naked segment gaan zoeken. Ga dan eerder voor een all-road/adventure achtig model.
 
Aan je vraagstelling hoor ik dat je nog weinig op de hoogte bent. Een kant en klaar antwoord ga je hier
Aan je vraagstelling hoor ik dat je nog weinig op de hoogte bent. Een kant en klaar antwoord ga je hier niet krijgen. Iedereen zal je vertellen dat je moet gaan proefrijden/zitten.

1.90 is niet heel lang, en dan pas je prima op een er6n.
Grote nakeds zijn geen code 80 nakeds.

Als je een grote motor wil moet je niet in het naked segment gaan zoeken. Ga dan eerder voor een all-road/adventure achtig model.
Er6n heb ik op gezeten leek net een beer op een fiets
 
Ik zoek een motor.
Meer richting de sportieve kant dus naked/sport-tour motoren. Vind de kawasaki z800 mooi maar ben zelf 1.90. Ik lijk dus een beetje te groot als ik er op zit. Heb gekeken naar de kawasaki versys. Die vind ik wel oke, toch zoek ik naar meerdere opties.

Iemand een idee wat voor motor er past in mijn zoekopdracht?

Mvg,

Patrick

Ja wel handig, wat is de grootste naked bike kwa formaat die er op de markt is

Rond de €10.000 is max. En wensen: max 70kw, ABS, naked/sport-tour

Er6n heb ik op gezeten leek net een beer op een fiets
Dus een B King, punt uit. Niks grappigs aan.
 
Er6n heb ik op gezeten leek net een beer op een fiets

Vergeet de nakeds dan maar.

Wie ben jij om te zeggen dat ik dat moet doen. Groetjes Patrick
Ik denk dat Gwiedert je vergelijking met een beer op een fiets opvatte als negatief en daar ging hij in mee door je andere opties te geven. Eigenlijk best aardig.

Gezien je reactie daarop had Gwiedert het mis en vind je een beer op een fiets eigenlijk hartstikke cool. Terug naar de nakeds dus👍
 
Ik denk dat Gwiedert je vergelijking met een beer op een fiets opvatte als negatief en daar ging hij in mee door je andere opties te geven. Eigenlijk best aardig.

Gezien je reactie daarop had Gwiedert het mis en vind je een beer op een fiets eigenlijk hartstikke cool. Terug naar de nakeds dus👍
Heb liever uw vrouw naked. Groetjes Patrick Meesters uit Zeist ;)
 
Heeft een B king max 70kw dan? lolbroek dus aan. Groetjes Patrick
Hee PatrickFeestneus, doe jij eens lekker kalm aan zeg. Als jij niet als een beer op een driewieler wil zitten zul je bepaalde eisen op moeten geven waaronder die 70kw eis. Anders heeft @Gwiedert gewoon gelijk en zul je geen naked vinden waar jij op past. Jezus.
 
Najaar lijkt me sowieso niet de handigste tijd om een eerste (nieuwe) motor te kopen.
Met stugge goretex kleding rijdt je ff wat minder lekker dan met soepele voorjaarskledij.

Stel je vermogenswens ook wat bij, met minder dan 100PK valt prima te rijden.
 
Aprilia Tuono (Okay, 102 KW, moet kunnen toch?)
Of een Shiver, daar heb ik nooit op gezeten, maar als de zithouding een beetje op die van de Tuono lijkt, dan denk ik dat hij wel past.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan