Eerste motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarbij, de overige 99,99% van de wereldbevolking heeft wel een normale lengte. Om nou speciale motoren te gaan bouwen die en berijdbaar en nog eens minder dan x pk zijn terwijl je ook verstelbare stepjes en sturen kunt kopen lijkt mij een beetje overdreven.
 
Later kwamen er nog maar een paar cm bij.
Die brommer (Zündapp) vond ik enorm groot. Ik vind het nog steeds onzin dat men zich te groot vindt voor een motor. Dan moet je ver over de 2 meter zijn.

Ik begrijp het ook niet, Moet een soort zelfoverschatting zijn dat mannen van rond de 1m90 zich bijzonder lang vinden en motoren te klein voor hen. Ik vond mezelf zelfs iets te klein voor een ideale zit op een 600cc viercylinder. Als ik nu op mijn Husqvarna 701 stap voel ik me pas echt klein; hoewel ik, mede door mijn gewicht, wel beide voeten aan de grond krijg.

Als je onder de 1m70 ben en geen relatief lange benen hebt, komen de echte problemen.
 
Denk dat Patrickje er tussenuit is gepiept.

Een nieuwe die meteen een opmerking maakt "wie ben jij om te beslissen wat ik bla bla bla", wist ik al genoeg.
 
Ik begrijp het ook niet, Moet een soort zelfoverschatting zijn dat mannen van rond de 1m90 zich bijzonder lang vinden en motoren te klein voor hen. Ik vond mezelf zelfs iets te klein voor een ideale zit op een 600cc viercylinder. Als ik nu op mijn Husqvarna 701 stap voel ik me pas echt klein; hoewel ik, mede door mijn gewicht, wel beide voeten aan de grond krijg.

Als je onder de 1m70 ben en geen relatief lange benen hebt, komen de echte problemen.
Dat jij 1 meter 75 bent en je moeder je heeft verteld dat je niet klein bent en dat jongetjes die 1.90 zijn sukkels zijn is je eigen probleem. Groetjes patrick
 
Jongejonge, je zet je zelf zo ongelooflijk voor schut man. Ga maar snel je huiswerk doen ofzo. Get a life
 
@ TS. Je kan ook contact opnemen met de Harzer Bikerschmiede; Harzer Bike Schmiede in Zilly Die maken motoren op maat.

bikerschmiede-zilly-780px.jpg


15246c2b406d88ce886c93c0f1d3d5f2.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan