Eerste motor

zx-6r. een na nieuwste model...

zx6r.jpg


zo'n gebakje dus
 
Darter,

Ik zelf ben ongeveer net zo groot/zwaar als jij, en rijd een R6 uit 99.
En het rijdt redelijk comfortabel.
 
Ikzelf (1m91 en 84kg) rij sinds kort op een Fazer 2004, maar ik weet niet of dit sportief genoeg is voor je.

Tweedehands is een R6 idd een mooie optie lijkt me. Andere mogelijkheid is de CBR600FSport. Enfin, het wordt zo vaak gezegd, maar het blijft het enige juiste advies : proefrijden. Je merkt zelf wel wat je ding is dan.

Veel succes met de keuze en laat effe weten wat het geworden is (met piccies uiteraard).
 
Heb als eerste motor GsxR600 wel nieuw model gekocht en valt Reuze goed mee :}

ga zoveel mogelijk proefrijden :] en niet alleen op sportmotoren ook op naked's enz....dan kom je zeker iets tegen dat je bevalt ;)
 
Daar ben ik weer ;) Ga eens langs de dealer en ga lekker proefritjes maken! Dan kan je kijken wat jij lekker vindt sturen, zitten, rijden etc. Veel plezier :)
 
Daar ben ik weer ;) Ga eens langs de dealer en ga lekker proefritjes maken! Dan kan je kijken wat jij lekker vindt sturen, zitten, rijden etc. Veel plezier :)
spider jij komt ook veel met de zelfde tip he :9 ,nou waarom een 600 cc waarom geen zwaardere motor je hebt toch je zware rijbewijs ,anders stuke van je rijbewijs thuislaten ,word je rijbewijs weer lichter van. :+

goh wat ben ik weer grappig zeg,maar ja val jullie lekker lastig met mijn zouteloze humor O-)
 
Tja met zo'n budget moet het wel gaan lukken. Veel succes iig!

Zit zelf voorlopig met een budget van max. 2000 Eetjes, tja zo'n kutstudentje heh. :9

Iemand ideetjes bij dit budget????
 
Zit zelf voorlopig met een budget van max. 2000 Eetjes, tja zo'n kutstudentje heh. :9
ikke ook kutstudentje, maar heb een Kawa Zx-6R uit 98 (dank je wel IBG O-) )

ik zat eerst ook met budget van 2000, maar had gelukkig een hele winter voor mijn neus om door te sparen en heb zo dus een groter budget verkregen. Maar begrijp het als je nu gelijk wilt :] , misschien lening afsluiten?


@Darter
Kopen die Kawa!!!!!! :] :}
 
Tja met zo'n budget moet het wel gaan lukken. Veel succes iig!

Zit zelf voorlopig met een budget van max. 2000 Eetjes, tja zo'n kutstudentje heh. :9

Iemand ideetjes bij dit budget????
Aangeboden: CB 750 Nighthawk
Prijs: € 1400,00
Beschrijving: Honda CB Nighthawk 750
Bouwjaar 1991. 40500 mijl gelopen
Na 6 jaar trouwe dienst een zwaardere motor aangeschaft.
Technisch in orde, banden 80 %Voor meer informatie ben ik te bereiken op telefoonnummer 06-20250617

Foto: Klik hier om de foto te bekijken

Honda Aang.: Honda CBR 600 1950 162 09:09:08 Ja

Honda Aang.: Honda VFR 750 € 2250,- 146 07:07:33 Ja
en nu een hele leuke vind ik zelf dan een suzuki
Suzuki Aang.: Suzuki Gsx 600 F 2000 0 14:20:36 Ja

en nu zelf even kijken marktplaats.nl meneer de student succes ermee :)
 
geen lening afsluiten,is het domste wat je kan doen !!!!!!

kijk deze is leuk sportief past in je budget en er staat en goed merk op namelijk suzuki staat vandaag nieuw op marktplaats moet je nog wel wat afdingen he!!!
full

is trouwens een stuk mooier dan het model wat hierna is gekomen(die word ook wel zwangere walvis genoemd namelijk)
 
Laatst bewerkt:
met geld moet je denken ,wat je niet hebt kan je ook niet uitgeven. zijn zat motoren te koop voor zijn budget wel oude beestjes maar er word over het algemeen toch wel goed voor motoren gezorgt dus dat maakt niet uit.
die suzuki is echt wel een leuke optie hoor die rode hierboven.

maar ja dit is offtopic allemaal , sorry he
 
Bedankt afw,

Ik ga in iig niet lenen om een motor te kunnen betalen, dan is het einde een beetje zoek.

Kan ik beter wat meer gaan werken, maar ja de studie moet ook een keer af! :9

Had idd zelf ook wel wat beter kunnen zoeken op bijv. marktplaats, maar studenten zijn liever lui dan moe (na 3 jaar nog steeds geen P ;( )Die jij gevonden hebt ziet er wel goed uit en is ook niet al te duur. Heb al gemaild voor extra info, probleem is alleen dat ik nog geen rijbewijs heb (sterker nog ik heb nog nooit op een motor gezeten), dus dat is allemaal een beetje lastig inschatten en proefrijden... (zou 1.90 erop passen?)

Naja iig nogmaals bedankt voor de tips
 
Is je budget van 2000 Euro incl. je rijlessn?? Want dan is zeker een kwart van je budget al weg om een motor te kopen.

Vergeet niet dat je ook een goede helm en motorkleding moet aanschaffen (als je een beetje slim bent natuurlijk, uitgaand van het feit dat je 3 jaar over je P doet spreekt niet voor je...... :P ). Kosten motorkleding minimaal 500 euro.

Tot slot moet je de kosten van benzine, onderhoud, wegenbelasting en verzekering,.... B| ook meenemen.

Kortom met het kopen van alleen een motor ben je er nog lang niet.
 
Had al rekening gehouden met kleding, helm, benzine, onderhoud en rijlessen (ben tenslotte universitair geschoold :Z ) Dus de 2000 Euro is puur voor de motor.
 
Had al rekening gehouden met kleding, helm, benzine, onderhoud en rijlessen (ben tenslotte universitair geschoold :Z ) Dus de 2000 Euro is puur voor de motor.
precies die jongen is niet onozel ofzo hoor(hoop ik neem het immers voor hem op)
maar uh ja graag gedaan wel laten horen als je eenmaal je rijbewijs hebt,en welke motor je hebt gekocht,is mischien wel zo mooi als je je rijbewijs beetje na de zomer haald ,gaat de prijs van de motoren weer lekker omlaag ;)

2000 is een aardig groot bedrag hoor,laat je niet wijsmaken dat je een motor van 10000 moet hebben,vergroot echt niet je rijplezie(ok een beetje dan ,maar het gaat om het rijden en dat doet een motor van 11/12 jaar oud ook wel)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan