Eerste motor

ToyDoll

Rookie
12 sep 2004
4
0
Almere
Ik ben een 17 jarige studente, (over 2 weekjes, 22 sep, 18 en dan mn eerste rij les *D *D ) En ik ben nou dus op zoek naar een leuk beginners motortje. Nou wil ik hem eigenlijk nu al hebben maar ik mag er nu nog niet op rijden....
Maar goed nou vroeg ik me af wat voor motor ik zou moeten nemen, ik wil zelf een chopper, maar een kennis vertelde dat dat niet handig is als eerste motor omdat een chopper moeilijker stuurt. Maar zown race ding hoef ik absoluut niet, ik vindt het niet lekker zitten en ik hoef toch niet te racen.

Nou zag ik laatst een occasion, een Honda CMX 250 Rebel voor 1300 (mooi binnen budget) die uiteraard 25 kw is. Ik vindt het qua uiterlijk een vet leuke motor, maar heeft iemand misschien ervaring met de rebel? Of anders zat ik ook te kijken naar de Suzuki LS 650 savage, dat vindt ik ook wel een heel mooi motortje. Maar nogmaals weet ik er dus praktisch niets vanaf en ik weet dus ook helemaal niet waar ik naar moet kijken enzo.

iig, misschien hebben jullie wat tips voor mij, of wat types waar ik naar moet kijken, alvast bedankt.
(btw, het gaat er voor mij alleen nog maar ff om om van A naar B te komen, en ik zal ook niet al te ver rijden, en hij moet zo goedkoop mogelijk zijn, ben ook maar arme student ;( )
 
pssst, zie link hieronder

enne, ik heb nu gereden op een chopper en een sport/tour en ik kan zeggen dat de chopper een stuk makkelijker stuurt dan de zzr, gewoon eens proberen dus (als je je rijbewijs hebt :) persoonlijk zal ik als eerste motor gewoon een motor nemen die je wilt, al je geen sportmodelwilt zoals ik destijds ook niet wilde) moet je het niet doen.. punt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan