eerste motorbeurt 200 euro ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom niet?

Omdat de dealer een band moet opbouwen met zijn nieuwe klant.
Vul zelf maar verder in

Een band met je klant is leuk en aardig, maar daar kan het bedrijf z'n rekeningen niet van betalen. Er moet geld in het laatje komen.
 
Och als de dealer het ervoor kan vangen waarom niet? Zolang er mensen zijn die het betalen kan het ja. En anders naar een ander bedrijf/dealer die er minder voor vraagt. :+
omdat ze zojuist een klant kwijt zijn haha. heb nog gekeken is maximaal 15 min werk olie verwisselen filtertje erin tadaa rocketscience
 
Ik denk oprecht dat je leven daar makkelijker van wordt.
boeit me niet echt als buiten iemand stoer doet gaan we vechten. als iemand vriendelijk doet doe ik vriendelijk terug. nu denk je tot je de verkeerde tegenkomt maar ik ben ook niet de juiste
mischien is irak niet de juiste land om vredelievend op te groeien
 
daar zit je fout als het 100 euro was was ik terug gegaan nog 10x nu ga ik geen een keer terug

Nee, dan was je niet 10x terug geweest, omdat ze dan al lang failliet waren omdat ze staan te werken zonder dat het winst oplevert.
 
ben te lang vriendelijk geweest ik bestrijd vuur met vuur. net als in het echte leven

boeit me niet echt als buiten iemand stoer doet gaan we vechten. als iemand vriendelijk doet doe ik vriendelijk terug. nu denk je tot je de verkeerde tegenkomt maar ik ben ook niet de juiste
mischien is irak niet de juiste land om vredelievend op te groeien
Juist......
Ieder zijn keus.
 
@enforcerer
Als je net zo loopt te zeiken bij de motorzaak als hier, snap ik wel dat je moest betalen voor een aflever/controlebeurt.
Willen je gewoon niet meer zien en hebben spijt dat ze de motor aan je verkocht hebben :+

Heb nog nooit hoeven betalen voor een aflever / controlebeurt na de eerste 1000 - 2500 km.
 
@enforcerer
Als je net zo loopt te zeiken bij de motorzaak als hier, snap ik wel dat je moest betalen voor een aflever/controlebeurt.
Willen je gewoon niet meer zien en hebben spijt dat ze de motor aan je verkocht hebben :+

Heb nog nooit hoeven betalen voor een aflever / controlebeurt na de eerste 1000 - 2500 km.
drm vind ik het niet eerlijk😏
maar de topic kan gesloten worden. want ik ga het zelf doen lkkr makkelijk en goedkoop
 
Laatst bewerkt:
@TA68
Ik houd niet van onderhandelen..
Geef dat ook gewoon aan, heb geen zin in spelletjes..
Dit heb ik, en dit mis ik eraan. En dit zou ik willen..

Mooie motor gezien, liefst koop ik nieuw, maar ja die worden niet meer gemaakt.. Dus moet ik 2e hands kopen..
Mooie gezien in absolute nieuwstaat..
Ik vraag of er wat af kan, omdat ik geen inruil heb...
Dat was in dit geval 250 euro.

Dat pastte me wel... proefrit gemaakt...

En ipv 2maand garantie 6 maand garantie gevraagd..
Dit omdat alles gedocumenteerd was, en van 1ste eigenaar, bewijsbaar, met alle bonnetjes.
Verkoper stond vóór de motor in, dus dan kan dat er wel bij, als hij zo veel vertrouwen heeft in zijn koopwaar.
Was ook geen probleem. Kreeg zonder morren 6 maand garantie.

Ophalen mocht nu, maar ook over half jaar van de dealer.. Ding stond daar droog, en warm.. en niet in de weg..
Gewoon relaxt en eerlijk handelen..
Maar in huiskamer staat hij immers beter.. Dus na 2 al week opgehaald.

Had er meer ingezeten ? Vast wel... prijs was goed, en markt conform.
Maar kom graag terug... en men ziet me ook graag terug..
 
Hoppa slotje er dan maar op op verzoek en op naar het volgende Calimero topic!
 
boeit me niet echt als buiten iemand stoer doet gaan we vechten. als iemand vriendelijk doet doe ik vriendelijk terug. nu denk je tot je de verkeerde tegenkomt maar ik ben ook niet de juiste
mischien is irak niet de juiste land om vredelievend op te groeien

Dan pak je lekker die kut scooter van je en rijdt je terug naar Irak.

Ben nou al benieuwd naar je gezeik in je volgende topic over het doordraaien van je aftapplug.
 
drm vind ik het niet eerlijk😏
maar de topic kan gesloten worden. want ik ga het zelf doen lkkr makkelijk en goedkoop
Kan een brommerzaak het niet voor je doen? Daar hebben ze ook scooters, kunnen ze vast wel, misschien zijn ze nog dealer ook en heb je garantie.
 
een grote werkplaats in amsterdam ging lachen hij zei 80 euro doe ik het voor je. hij vond het ook belachelijk dat ze eerste beurt niet gratis deden

80€ ??_O-
Als ik mijn beurt zelf doe ben ik dat al kwijt aan materiaal bijna. 4 liter olie zit je zo aan 40€, oliefilter 8€, ik weet niet wat ze nog meer doen maar eventueel 2 bougies is 15€, transmissie-olie 20€, luchtfilter enz. enz. Dan moet de beurt nog uitgevoerd worden ook...Volgens mii is de 1e beurt uitgebreider dan een kleine beurt dus met dingen als klepspeling controleren kan dat best nog wel wat tijd kosten. Je zit zo op 1.5 a 2 uur. Vind een bedrag tussen de 150 - 200€ niet onredelijk hoor.
 
80€ ??_O-
Als ik mijn beurt zelf doe ben ik dat al kwijt aan materiaal bijna. 4 liter olie zit je zo aan 40€, oliefilter 8€, ik weet niet wat ze nog meer doen maar eventueel 2 bougies is 15€, transmissie-olie 20€, luchtfilter enz. enz. Dan moet de beurt nog uitgevoerd worden ook...Volgens mii is de 1e beurt uitgebreider dan een kleine beurt dus met dingen als klepspeling controleren kan dat best nog wel wat tijd kosten. Je zit zo op 1.5 a 2 uur. Vind een bedrag tussen de 150 - 200€ niet onredelijk hoor.
er word letterlijk alleen olie verwisseld. dat zij de dealer ook
 
Dat zei vast de dealer van 80 euro..
Eerste beurt is véél meer, dan wat olie en filter... kijk even in je boekje ,staat interval, schema vast in, met wat exact gecontroleerd wordt.
 
Dat zei vast de dealer van 80 euro..
Eerste beurt is véél meer, dan wat olie en filter... kijk even in je boekje ,staat interval, schema vast in, met wat exact gecontroleerd wordt.
controleren😂 dat ding is splinter nieuw wat moet er zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan