eerste motortour

Status
Niet open voor verdere reacties.

piotr

Geblokkeerd account
1 sep 2007
145
0
Morgen ga ik mij eerste motortour maken. In tour van 4 dagen gaan wij samen met met mij vriendien achterop naar o.a. Parijs en Normandie. :]
Iemand goede tips voor de beginers :)

gr.
piotr
 
Morgen ga ik mij eerste motortour maken. In tour van 4 dagen gaan wij samen met met mij vriendien achterop naar o.a. Parijs en Normandie. :]
Iemand goede tips voor de beginers :)

gr.
piotr
:Y Vriendin thuis laten :+
 
goed uitkijken misschien en geen stomme dingen doen. Ik weet niet met hoeveel mensen jullie gaan maar als er ervaren rijders meegaan moet je gewoon je eigen rit rijden niet proberen bij te houden of iets dergelijks. Ik deed dat ook niet en me broer en zen maatje vonden dat ik zeer goed heb gereden. ( ook al was het maar een tour van 200 km)

Tja voor de rest veel plezier en op tijd stoppen om je benen te rekken en te tanken uiteraard.
 
Langs de kust bij Caen in Normandië zijn een stuk of 6 routes uitgezet. Die routes nemen je mee langs de verschillende bezienswaardigheden mbt D-Day. Bovendien zijn het erg leuke routes voor met de motor. Iedere route heeft een eigen kleur en is duidelijk aangegeven.

Nog een tip: Flitssers zijn aangegeven met een levensgroot vierkant bord. Zie je dat bord dan kom je binnen een km of 3 een camera tegen die zowel links als rechts van de snelweg kan staan.

Vergeet ook niet om over de brug Point du Normandië te rijden. Schitterend uitzicht. Zie: Fotoverslag Motorvakantie UK/Frankrijk

Heel veel plezier.
 
Normandie is erg mooi en leuk. Vergeet niet de brug bij Le Havre te nemen, de pont de normandie. Is voor motorrijders gratis :)
In honfleur is een prima stadscamping en het stadje zelf is erg gezellig!

En niet vergeten ducktape/tyrewraps ect mee te nemen, altijd handig.

En verder, have fun!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan