Eerste Ongeluk ... ¿¿¿¿

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bigconvoy

Die hard MF'er
13 jun 2001
516
0
Ergens in ons kikkerlandje
Wanneer was je eerste ongeluk..¿¿¿
Ik kan de mijne nog best GOED herinneren.
Een hete zomer dag ik reed natuurlijk niet in m'n pak en gewoon
in m'n jeansjas en spijkerbroek.
Nou aangekomen in de stad reed ik door een eenrichtingsstraatje,
genaamd de 'Oranjestraat'.
Ik reed daat de maximum snelheid van 30Km/h, :( ik keek aan mijn zijkanten. Aan mijn rechterkant had meteen iets de aandacht van mijn ogen. Ja wel hoor! Een vrouw.!!
Nou ik naar haar kijken en zij maar uit de winkel lopen mat haar nieuw gekochte kleding. (Waar het nu effe NIET om gaat). :9
Nou weer verder met m'n verhaal, aan mijn linkerkant stond een TNT busje geparkeerd tegen de richting in.
Wat ik NIET wist is dat achter dat TNT busje een fietser stond of fietste :? :?
Ik had nog steeds mijn ogen op die mooie vrouw, en iets in mij zei meteen dat ik voor me MOEST kijken.
Toen ik voor me keek kwam opeens een flits voor me met een kerl.
Of een oudere man..if you will..!!!
We botsten tegen elkaar aan nadat ik nog NET iets naar links kon sturen met m'n motor.
Rechter spiegel floepte en meteen uit en viel op de grond.
Ik met de grootste moeite de motor nog weten recht te houden, terwijl die man meteen op de grond viel en ging aanstellen..Au, au mijn hand.
Ik dacht, HALLO! en ik dan?? Au au mijn boven arm.
Nee, iedereen ging meteen naar hem toe i.p.v. de stoere motorrijder. :(
Ik vragen of die man wel goed was, op de manier van 'gaat het?'
Hij meteen opstaan en zeggen 'Fout jij..!!!' Wees er ook nog eens bij.

Okay, meteen denken...ben jij Nederlands..?? Nee..?? Wist ik wel.!!
Ik had geen poot om op te staan om te bewijzen dat ik NIET fout was.
Tot mijn grootte verbazing bleken er meer mensen het voor MIJ 8-)
op te nemen.
"Nee, meneer u was fout! U reed aan de rechterkant terwijl u links (daar wijzend) moest rijden!'
Hij meteen stil en momppelen.
Stadswacht erbij en vragen of de politie erbij MOEST komen.
Ik vond het NIET nodig tot mijn GROOTSTE spijt.
Nou TNT busje ging er weer vandoor, ik mijn motor aan de kant zetten zodat hij erlangs kon.
Alle omstanders zeggen dat die TNT kerl MOEST stoppen. Of hij het begreep weet ik niet, maar hij reed gewoon door.
Bats! Over mijn gevallen spiegel... (wie van ons krijgt nou zeven jaar ongeluk?)
Ik meteen naar mijn dealer vragen naar een nieuwe spiegel.
Oops! Dacht ik...geen politie.?? Geen vergoeding van de verzekeing..!!
Ik bedoel de verzekering van de oude man...hij moest dokken, toch.??

Nou dit was MIJN eerste ongeluk...hopelijk blijft het hierbij. :} :} :}
Zoals je ziet, niets was ernstig...of grote schade, maar ik heb er een hoop
van geleerd.

- Spelende motorrijder, wat heb je geleerd?
- Ik heb geleerd om NOOIT meer naar mooie vrouwen te kijken in een drukken straat! Want anders wordt de kans groter dat je tegen iemand om botst! (Duh!)

ps. sorry voor de lap tekst die mee kwam... :+ :+ :+
:+ :+ :+
 
hehe, mijn eerste ongeval kan je hier nog ergens nalezen :)
'k Herinner het me maar al te goed en hoop het nooit meer te vergeten.
 
dit is een dubbele topic kerel...

in supersport staat ook al een topic, je eerste crash schuiver enzo..v...ts.. :)

dussuh..misschien voor de mod's ff te laten aanpassen?
 
Mijn eerste ongeluk ( ik reageer hier alleen op omdat ik van die 25 Kw status afwil ) was een schoolvoorbeeld van nieuwe motorrijder.

Net teveel zelfvertrouwen, net teveel bravoure.
Het was Herfst, beetje glibberig van de s'nachts gevallen regen.
Mustang komt op zijn oude tigste hands CX500 aanrijden, en natuurlijk indruk proberen te maken op de leuke jongedames die naar school fietste.

Dus net een beetje teveel gas geven, en te weinig afstand houden ten opzichte van de auto voor me. Die dus ineens moest remmen. ( goed vooruit kijken is duidelijk een kwestie van ervaring ). Ja, vol in de remmen, en het achterwiel blokkeerde en de motor schoof onderuit.
Dus tegen de vlakte, helaas draaide de motor om zijn as, en drukte mij klem onder de auo voor me. De motor bijna geen schade, ik buiten een gebroken imago verder ook weinig. Gelukkig wel zo stoer dat ik de motor alleen overeind kon zetten.

Op mijn werk aangekomen toch maar naar huis gegaan vanwege de stijve spieren en blauwe plekken.

Moraal van dit verhaal. Vrouwen zijn inderdaad gevaarlijk ( om naar te kijken terwijl je rijdt dan ) afstand houden is van levensbelang, goed opletten op wat voor een ondergrond / wegdek je rijdt ook.
Dit is me dus ook nooit meer overkomen in de 10 jaar dat ik nu rijdt.




 
Mooie vrouwen zijn zeker gevaarlijk..... kwam er een tegen. Deze mooie dame met grote borsten reed mij te gemoet en deze dame deed niet veel mooite haar inkijk te verbergen..... ik kon het hek nog net ontwijken... Over mijn crashes verwijs ik je naar het andere topic.

 
sorry jongens,
post het http://www.motor-forum.nl/forum/viewtopic.php?topic=428&forum=3&83 (hier) een keer opnieuw :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan