eerste ongeluk(je)

maddog_rvo

Die hard MF'er
7 okt 2003
319
0
Drunen
Ben net onderuitgegaan vanwege een koekblik bestuurder die meende ff voor m`n neus langs te schieten. Resultaat flink beschadigde motor.

Hoe moet ik nu te werk gaan en wat moet ik allemaal regelen??
het schadeformulier is al volledig ingevuld maar wat moet er nog meer gebeuren?
 
verzekering op de hoogte stellen en zo snel mogelijk de ander aansprakelijk stellen en jammer dat je geen politie er bij gehaald hebt dat is altijd de beste getuige...
Heb je zo wie zo wel getuiges???
 
Kl*te voor je :(
Neem contact op met je verzekeringsadviseur (mits je die hebt), daar zijn ze voor.

Succes met de afwikkeling van de schade.
 
Op een rotonde toch? Maar je hebt gelukkig niet zo heel veel schade. Alleen die clip-on was wat verbogen, niet?
 
Je verzekeraar ff bellen en de schade melden, schadeformulier naar ze toesturen. Is toch wel door beide partijen ondertekend he?

En verder kun je het beste aan de verzekeraar even vragen hoe je alles het beste kunt regelen, is vaak afhankelijk van hoe je verzekerd bent en hoe groot de schade is.

Succes!!

Zelf verder heel gebleven hoop ik :?
 
Balen man :(

In ieder geval goed dat het schadeformulier is ingevuld en ondertekend.

Nu idd zo snel mogelijk opsturen dat formulier en contact opnemen met je verzekering.

Op woensdag 19 november 2003 21:26 schreef pepe het volgende:
verzekering op de hoogte stellen zo snel mogelijk en jammer dat je geen politie er bij gehaald hebt dat is altijd de beste getuige...

Wanneer er geen lichamelijk letsel is wil het vaak nog niet meevallen om ze er bij te krijgen B| (eigen ervaring helaas)
 
Op een rotonde toch? Maar je hebt gelukkig niet zo heel veel schade. Alleen die clip-on was wat verbogen, niet?

Hmm ken ik je?? Examen prince2 toevallig :)
clip-on verbogen, kuip afgeschaafd, stuk van voetensteun afgebroken en hij zwabbert een beetje in bochten en rechte stukken(weet nog niet hoe dat kan, ben nl. alleen onderuit gegaan, niets geraakt behalve de vloer)

Heb zelf gelukkig niet veel buiten flinke hoofdpijn en gekneusde pink

Inderdaad wel goed idee ja, de verzekeringsadviseur bellen (stom dat ik daar nog niet aan gedacht heb)

Persoon in koekblik heeft zelf sowieso al bekend, hij gaf toe dat ie fout zat en mij over het hoofd had gezien
 
Laatst bewerkt:
Wanneer er geen lichamelijk letsel is wil het vaak nog niet meevallen om ze er bij te krijgen B| (eigen ervaring helaas)

Sterker nog, als er geen gewonden zijn komen ze bij ons in de buurt helemaal niet
 
Op woensdag 19 november 2003 21:32 schreef maddog_rvo het volgende:Persoon in koekblik heeft zelf sowieso al bekend, hij gaf toe dat ie fout zat en mij over het hoofd had gezien
Maar het is uiteindelijk zijn verzekeraar die de schade moet vergoeden dus een handtekening van de koekblikker op het schadeformulier waaruit duidelijk blijkt dat de koekblikker fout zat is zeker noodzakelijk!!!
 
Hmm ken ik je?? Examen prince2 toevallig :)
clip-on verbogen, kuip afgeschaafd, stuk van voetensteun afgebroken en hij zwabbert een beetje in bochten en rechte stukken(weet nog niet hoe dat kan, ben nl. alleen onderuit gegaan, niets geraakt behalve de vloer)

Heb zelf gelukkig niet veel buiten flinke hoofdpijn en gekneusde pink

Inderdaad wel goed idee ja, de verzekeringsadviseur bellen (stom dat ik daar nog niet aan gedacht heb)

Persoon in koekblik heeft zelf sowieso al bekend, hij gaf toe dat ie fout zat en mij over het hoofd had gezien


en over twee uur als ie van de schrik is bekomen verteld ie een ander verhaal...
 
Op woensdag 19 november 2003 21:32 schreef maddog_rvo het volgende:Persoon in koekblik heeft zelf sowieso al bekend, hij gaf toe dat ie fout zat en mij over het hoofd had gezien

Op woensdag 19 november 2003 21:43 schreef pepe het volgende:en over twee uur als ie van de schrik is bekomen verteld ie een ander verhaal...

Staat zijn verklaring op je schadeformulier? Heeft hij getekend? Niet te goed gelovig hoor, heb je getuigen?

Pepe heeft levenservaring, ik ook, jij blijkbaar minder. Als de handtekening nog niet op het formulier staat ga er dan morgen gelijk even langs. Mét sta je sterker, zonder kan alles ineens ontkent worden.

Vergeet je helm niet te claimen!
 
en over twee uur als ie van de schrik is bekomen verteld ie een ander verhaal...

En dan heb ik altijd de neiging (om eventueel wat vrienden te verzamelen... mocht ik er van overtuigd zijn dat het nodig is, en) te gaan vragen hoe hij er bij komt, om zich zo op te stellen.
 
Op woensdag 19 november 2003 21:32 schreef maddog_rvo het volgende:Hmm ken ik je?? Examen prince2 toevallig :)

:+

Maar echt k*t voor je. Ach, het had altijd erger kunnen zijn zullen we maar zeggen. Nu zit je weer veilig en wel gezond achter je pceetje. Alleen dat gedoe met de verzekering ja, vreselijk kan dat zijn. Hopelijk wordt het allemaal goed opgelost.
 
Heb zelf gelukkig niet veel buiten flinke hoofdpijn en gekneusde pink
Je hebt het asfalt wel flink gezoend dus :?
Misschien ff bij de huisarts langs, voor een onderzoekje, ff zwart op wit laten zetten door hem/haar, i.v.m. evt. klachten die zich in de toekomst kunnen openbaren? (letselschade)

Suc6 verder!
 
Staat zijn verklaring op je schadeformulier? Heeft hij getekend? Niet te goed gelovig hoor, heb je getuigen?

Pepe heeft levenservaring, ik ook, jij blijkbaar minder. Als de handtekening nog niet op het formulier staat ga er dan morgen gelijk even langs. Mét sta je sterker, zonder kan alles ineens ontkent worden.

Vergeet je helm niet te claimen!
handtekeningen staan er idd onder + bekentenis

net langs dokter geweest,
gekneusde rib, gekneusde rugspieren en gekneusde nekspier en de hoofdpijn zou waarschijnlijk voortkomen van mijn nek.

voor morgen de taxatie al geregeld, moet alles inleveren inclusief helm laarzen en kleding en evt andere dingen
 
Terug
Bovenaan Onderaan