Eerste post..

Kubiekdriehoekje

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2002
5.590
47
Hellevoetsluis
Nou ja eigenlijk de tweede, maar in ieder geval hallo allemaal. Even kort over mijzelf, ik rijd dus een '97 Honda CBR600F in de omgeving van Rotterdam.

Ik heb als nare eigenschap het slopen van Honda's, zie hieronder het resultaat:

crash5.jpg

crash6.jpg

crash2.jpg

[08-2000] Tracktor die motorrijders het asfalt niet gunde...

crash4.jpg

crash3.jpg

[07-2001] Busmaatschappij, welke het niet nodig acht het lekken van haar voertuigen te verhelpen...

Verder ben ik regelmatig met Nognietingebruik op de snelwegen te vinden. (Laatste half jaar dus niet vanwege een close-encounter met een vrachtwagen)
 
Laatst bewerkt:
Alleen klikken of ook lezen, ja ok was dus stom van me, zal deze post gelijk ff uitbreiden met wat foto's van wat je dus niet met een cbr600 moet doen...
 
Tsja, welkom dus en voortaan liever foto's van kneedowns en burnouts, das namelijk veel mooier dan een gecrashte motor.
 
Ja moet'k godver weer uitkijken dat'tie niet m'n achterkant weer van dichtbij bezichtigd :(
 
en het was echt wel een goeie fiets die '92 cbr600 met net 30.000 km erop (ik heb er daarvan 10.000 gereden in nog geen jaar)

sad2.gif
boehoe '( snuf snuf WHeeeeee ;(
 
en het was echt wel een goeie fiets die '92 cbr600 met net 30.000 km erop (ik heb er daarvan 10.000 gereden in nog geen jaar)

sad2.gif
boehoe '( snuf snuf WHeeeeee ;(

Dat soort dingen zijn echt kut. Is gewoon geen ander woord voor. Ik heb het nu een paar keer meegemaakt. Damn doet echt pijn!

Wat voor kleurstelling heb jij nu dan?
 
Ziet er mooi uit man (tja Honda) :9~ . Mooier dan die eerste. Dus je bent er wel op vooruit gegaan. Niet echt op de juiste manier maar toch.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan