eerste rit werd ook eerste crash :(

Die van mij gaat volgende week haar eerste rijles nemen .
En daarna wil ze een keertje op mijn zx7rr rijden zegt ze
(gaat nooit lukken natuulijk ).
Maar ze wil ook een eigen motor en ze vindt een zx6r mooi .

Want zxr400 heeft een beetje weinig cc's zegt ze .

Dit gaat niet goed komen ben ik bang .

ik ben heel blij dat ik een naked heb met weinig kuip eraan ;) nu heb ik tenminste niet veel schade en heel erg weinig kosten ;)

ook al zou ik met de zx9r mogen rijden, kzou 't niet willen ;) dat houdt voor mij ietske teveel risico in :P
 
Die van mij gaat volgende week haar eerste rijles nemen .
En daarna wil ze een keertje op mijn zx7rr rijden zegt ze
(gaat nooit lukken natuulijk ).
Maar ze wil ook een eigen motor en ze vindt een zx6r mooi .

Want zxr400 heeft een beetje weinig cc's zegt ze .

Dit gaat niet goed komen ben ik bang .

Hmm en waarom niet? of rijd iedereen daar eerst zijn motor plat :+
 
vandaag grote dag voor wheeliegirl, eerste keer gaan rijden met haar wortel ER5.

eerst rustig achter mij rijden, vliegt ze me daar opeens voorbij ala rossi :)
plat in de bochten over de witte strepen van een voetpad met slippend achterwiel :} nuja, heb haar toch maar gevraagd om rustiger te rijden zoals ik O-)

nu had ik toen ik de moto daar afleverde niet veel benzine erin gedaan, dus er moest nog getankt worden. wist niet direct een tankstation zijn, zie ik opeens een tankstation aan mijn linkerkant (3vaks baan) stel mij in het midden, rem kort en sla af.

Wheeliegirl natuurlijk nog niet gewoon om snel te remmen , dus rijd nog ff door en wil stoppen op de parkeerstrook om dan de baan over te steken. alleen bestaat die parkeerstrook uit kasseistenen overgoten met zand :X en met voorrem remmen geeft als gevolg dat ze zichzelf onderuit geremd heeft. Nuja, weet ze ook dat ze dat zo niet hoeft te doen })

Ik stond toen dit gebeurde juist met men rug ernaar toe gekeerd aan het tankstation, keek achter me en zag die moto op haar liggen, direct naartoe gelopen (bijna onder auto, sorry moest die op het forum zitten). nog voor ik erbij was was er al een automobilist bij die de moto rechtgezet had en vroeg of alles in orde was, en 5 seconden later nog een vrouw die vroeg of we hulp nodig hadden :} (sorry dat we jullie niet bedankt hebben, maar ik was teveel verschoten)

Gelukkig geen schade aan haar of de moto buiten enkele schreven extra op de uitlaat (zat er toch al vol van) en een gedeukt ego :)

zet je dan es een moto op voor haar, gaat ze er de eerste rit al bij liggen B|

hier foto's aan het bewuste tankstation (gelukkig was kapotte pinker nog niet vervangen)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

en er kon gelukkig toch al een lach af :+

(Afbeelding)

Hey Wheelygirl, deze heb je alvast gehad. Wat kan je verder nog gebeyren?
Have fun!
 
uuuhhmmm, misschien is het wel verstanding om effe een VRO cursus tedoen. iedereen gaat wel een keer onderuit maar bij je eerste rit? doe het vooral lekker rustig aan en probeer je niet te bewijzen(niet met deze weeromstandigheden).

succes











ps zodra ik op de motor stap heb ik ook altijd het idee dat ik haast heb *D *D *D
 
Jij neemt de term "gooi- en smijtfiets" wel erg serieus ;)
Gelukkig valt de schade aan je motor en aan jezelf mee!
 
vandaag grote dag voor wheeliegirl, eerste keer gaan rijden met haar wortel ER5.


Gelukkig geen schade aan haar of de moto buiten enkele schreven extra op de uitlaat (zat er toch al vol van) en een gedeukt ego :)

zet je dan es een moto op voor haar, gaat ze er de eerste rit al bij liggen B|
En om dat zeker te maken post je het hier. :+
 
achja.. al doende leerd men.. toch?

ik ga er vanuit dat ik ook nog wel eens een P.B.S. ga maken (platte bek smak)
 
Zo weer een motor ingewijd :(

maar jullie konden beide er nog van weg lopen en volgens mij rijdt die motor ook nog :}

Zonde van het geld, maar weer een ervaring rijker
 
nu wel eens reageren op alles samen, in plaats van op alles apart ;)

zonde van het geld? denk dat ik er vanaf kom met 50 euro, dus dat is niet zo een probleem ;) natuurlijk wel spijtig maar ja... ben al veel meer blij dat ik niks mankeer ;)

even voor de duidelijkheid, ik wou niet stoer doen en ik wou mezelf zeker niet bewijzen ;) weet ook wel dat ik daarvoor nog veel te veel moet leren hoor.

iemand dood rijden? ik denk dat ik even veel kans heb als iemand anders die hier op het forum zit om iemand dood te rijden...
 
mja, wat ben ik met het feit moest ik me schamen? ik ben gevallen, en da gaat er ni door veranderen zenne... en kga zeker ni beter rijden moest ik me schamen ;) dan zou ik me eerder inhouden en zonder vertrouwen op de motor stappen. vrees dat dat nog negatiever zou uitdraaien ;)


Zonde, maar gewoon lekker doorrijden. Gewoon tegen iedereen zeggen dat je altijd wel een keer valt, en dat je dus maar alvast gehad hebt voor het vervangen van de knipper....

PS. Gek, maar als ik jou posts lees, lees ik ze gewoon met een accent... :+ ...zenne??? zeker abpb (Algemeen Beschaaft Plat Belgisch)
 
Zonde, maar gewoon lekker doorrijden. Gewoon tegen iedereen zeggen dat je altijd wel een keer valt, en dat je dus maar alvast gehad hebt voor het vervangen van de knipper....

PS. Gek, maar als ik jou posts lees, lees ik ze gewoon met een accent... :+ ...zenne??? zeker abpb (Algemeen Beschaaft Plat Belgisch)


meer het wheeliegirl-taaltje :+
of moet ik men nick nu veranderen naar crash-girltje :? :+
 
Mooi kleurtje die ER5 :9~ Veel mooier dan dat donkerblauw dat ik had.
[me]Friezinnetje vraagt zich ook af wat zenne betekent O-) [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan