eerste rit werd ook eerste crash :(

Gifkikker

MF veteraan
16 sep 2002
5.174
0
Belgie
vandaag grote dag voor wheeliegirl, eerste keer gaan rijden met haar wortel ER5.

eerst rustig achter mij rijden, vliegt ze me daar opeens voorbij ala rossi :)
plat in de bochten over de witte strepen van een voetpad met slippend achterwiel :} nuja, heb haar toch maar gevraagd om rustiger te rijden zoals ik O-)

nu had ik toen ik de moto daar afleverde niet veel benzine erin gedaan, dus er moest nog getankt worden. wist niet direct een tankstation zijn, zie ik opeens een tankstation aan mijn linkerkant (3vaks baan) stel mij in het midden, rem kort en sla af.

Wheeliegirl natuurlijk nog niet gewoon om snel te remmen , dus rijd nog ff door en wil stoppen op de parkeerstrook om dan de baan over te steken. alleen bestaat die parkeerstrook uit kasseistenen overgoten met zand :X en met voorrem remmen geeft als gevolg dat ze zichzelf onderuit geremd heeft. Nuja, weet ze ook dat ze dat zo niet hoeft te doen })

Ik stond toen dit gebeurde juist met men rug ernaar toe gekeerd aan het tankstation, keek achter me en zag die moto op haar liggen, direct naartoe gelopen (bijna onder auto, sorry moest die op het forum zitten). nog voor ik erbij was was er al een automobilist bij die de moto rechtgezet had en vroeg of alles in orde was, en 5 seconden later nog een vrouw die vroeg of we hulp nodig hadden :} (sorry dat we jullie niet bedankt hebben, maar ik was teveel verschoten)

Gelukkig geen schade aan haar of de moto buiten enkele schreven extra op de uitlaat (zat er toch al vol van) en een gedeukt ego :)

zet je dan es een moto op voor haar, gaat ze er de eerste rit al bij liggen B|

hier foto's aan het bewuste tankstation (gelukkig was kapotte pinker nog niet vervangen)

rit1.jpg


rit2.jpg


en er kon gelukkig toch al een lach af :+

rit3.jpg
 
Rottige ervaring, wel errug leerzaam!

Maaruh @ WHeeliegirl ik vind wel dat je die ER-5 met wat meer respect moet behandelen hoor, er gelijk een beetje mee gaan gooien..... ;)

Succes verder. En idd ga nog maar niet wheely-en!
 
misschien toch nog een valbeugel of valblokken erop :X



gelukkig alleen een gedeukte ego
 
gij schildert mij hier af gelijk ne zot :( :+

ik had idd da zand ni zien liggen en da is idd fataal geworden '(

maar niks van gedeukt ego ;) kheb er idd van bijgeleerd da je moet opletten met zand, goed uit je doppekes moet kijken , en extra voorzichtig moet zijn als het begint te regenen...
 
Rottige ervaring, wel errug leerzaam!

Maaruh @ WHeeliegirl ik vind wel dat je die ER-5 met wat meer respect moet behandelen hoor, er gelijk een beetje mee gaan gooien..... ;)

Succes verder. En idd ga nog maar niet wheely-en!

ik behandel men er5'ke met respect zenne ;)
maar euhm, ben ook zeker ni van plan te gaan wheely-en ;)
 
gij schildert mij hier af gelijk ne zot :( :+

ik had idd da zand ni zien liggen en da is idd fataal geworden '(

maar niks van gedeukt ego ;) kheb er idd van bijgeleerd da je moet opletten met zand, goed uit je doppekes moet kijken , en extra voorzichtig moet zijn als het begint te regenen...

Nou als je geen gedeukte ego hebt, moet je wel en ijskonijn zijn hoor! pfoe wat voelde ik me rot toen ik met mijn brommert met 10 Km/u onderuit ging...(die had wel schade)

P.S mag zeker van gifkikker niet vertellen dat dat best goed gaat op een Er-5...dat wheely-en })
 
Nou als je geen gedeukte ego hebt, moet je wel en ijskonijn zijn hoor! pfoe wat voelde ik me rot toen ik met mijn brommert met 10 Km/u onderuit ging...(die had wel schade)

ijskonijn? nee zenne...
maar ik heb er van bijgeleerd, en men moto en ik hebben gelukkig bijna niets van schade, dus waarom moet mijn ego gedeukt zijn? ik moet nog zoveel leren ;)

gewoon weer de motor op en verder leren...
 
ijskonijn? nee zenne...
maar ik heb er van bijgeleerd, en men moto en ik hebben gelukkig bijna niets van schade, dus waarom moet mijn ego gedeukt zijn? ik moet nog zoveel leren ;)

gewoon weer de motor op en verder leren...
:} das de juiste instelling


nu heb je wel en goede rede om er nieuwe (mooie) knipper erop te zetten ;)
 
tsja knap, ik zou me de ziekte's schamen, ook al slaat dat nergens op. maar ok

mja, wat ben ik met het feit moest ik me schamen? ik ben gevallen, en da gaat er ni door veranderen zenne... en kga zeker ni beter rijden moest ik me schamen ;) dan zou ik me eerder inhouden en zonder vertrouwen op de motor stappen. vrees dat dat nog negatiever zou uitdraaien ;)
 
daarom zeg ik ook dat het nergens op slaat. gelukkig ook nog niet mee hoeven maken hoor (21.500 and counting op de ER-5)
 
gelukkig heb ik er hier thuis al liggen :+

die liggen eigenlijk wel hier bij mij hoor ;)

Nou als je geen gedeukte ego hebt, moet je wel en ijskonijn zijn hoor! pfoe wat voelde ik me rot toen ik met mijn brommert met 10 Km/u onderuit ging...(die had wel schade)

P.S mag zeker van gifkikker niet vertellen dat dat best goed gaat op een Er-5...dat wheely-en })

wheelyen mag ze alleen met de zx9r :+
 
Die van mij gaat volgende week haar eerste rijles nemen .
En daarna wil ze een keertje op mijn zx7rr rijden zegt ze
(gaat nooit lukken natuulijk ).
Maar ze wil ook een eigen motor en ze vindt een zx6r mooi .

Want zxr400 heeft een beetje weinig cc's zegt ze .

Dit gaat niet goed komen ben ik bang .
 
Terug
Bovenaan Onderaan