eerste schade

skoepje

Die hard MF'er
13 dec 2003
570
0
Ook ik heb mijn eerste schade opgelopen. Nouja, ik niet echt, alleen mijn motor een heel klein beetje.
Ik wou tanken bij het tankstation en had mijn rugzak vastgebonden op mijn buddy omdat ik een lange reis voor de boeg had, alleen heb ik dus mijn tank onder de buddy zitten, met gevolg dat ik snel snel mijn tas los wou maken, tot de conlusie kwam dat ik bij een easy pay stond, mijn pas werd niet geaccepteerd en na 6x proberen mocht ik eindelijk tanken. Maja toen stond mijn motor dus te ver van de pomp....

Denk dat stukje duw ik wel ff. mooi niet dus, m'n helm wou ervandoor (hing aan mijn stuur) en mijn standard was half ingeklapt. Dus toen ik mijn motor weer op het standaard wou zetten kon ik hem niet meer houden en knalde zo tegen de pomp aan.

Heb heel erg geluk gehad, pomp is niet kapot gegaan, en bij mijn motor heeft alleen het windscherm en mijn spiegel schade opgelopen. (wie heeft er misschien nog een tweedehands windscherm voor de virago 535 liggen?)

Volgende keer laat ik mijn medereisgezel wel wat langer wachten door gewoon rustig de tijd te nemen om te tanken en niet denken dat doe ik wel even snel snel....

Wel balen, maar ben er gelukkig heel erg goed vanaf gekomen.
Je voelt je wel knap lullig dan hoor aan de pomp.
 
tja kan iedereen gebeuren ,heb hem ook een keer laten vallen werd te zwaar ,en dan hou je hem niet meer,is effe pech he,maar goed gelukkig vald het allemaal mee.
 
haast en spoed.... , het had erger kunnen zijn hé

:^

Bovendien, maak je niet druk... die van mij is een poosje terug omgevallen tijdens het poetsen :X :X :X :X . Had hem gewoon op de standaard staan en was gewoon rustig aan het poetsen. Flikkert ie ineens mijn kant op |( . Gelukkig viel de schade nog mee, waarschijnlijk ook omdat ie op een barbecue viel die de val enigszins brak. Alleen het kuipruitje was doormidden ;( . Heb toen gelijk een nieuwe gevonden op EBay
 
Dat is flink balen, maar je hebt idd wel een beetje mazzel.
Had veel erger gekund.
Ik heb wel een windscherm die op mijn 750 zat. Ik hoef hem niet.
Weet niet of die bij jou past???
 
Heb vandaag ook mijn eerste schade opgelopen. Heb tijdens een pauze mijn motor horizontaal gelegd op een grindweggetje bij het van de standaard halen. Schade valt gelukkig mee. Alleen wat krassen (niet op de tank) en een verbogen remhendel.
 
Dat is flink balen, maar je hebt idd wel een beetje mazzel.
Had veel erger gekund.
Ik heb wel een windscherm die op mijn 750 zat. Ik hoef hem niet.
Weet niet of die bij jou past???


Als je geen belangstelling hebt: ik wel (als 'ie past tenminste). Kan nu verder niet reageren- ben op vakantie in de US!
 
he thx, valt idd gelukkig wel mee, heb net nog ff goed kunnen kijken. En haasten is nooit goed dat blijkt wel weer.
 
Dat is flink balen, maar je hebt idd wel een beetje mazzel.
Had veel erger gekund.
Ik heb wel een windscherm die op mijn 750 zat. Ik hoef hem niet.
Weet niet of die bij jou past???


ik ben op zich wel geinsteresseert. tis alleen wel een eindje rijden denk ik, en om dan niet zekr te weten offie past.... Ik ga het ff uitzoeken!
 
He biker Girl,

Ik denk niet dat het gaat passen. Heb ff op wat sites gekeken, maar de afmetingen die staan voor een 535 of een 750 zijn totaal verschillend. Ben dus bang dat het veel te groot is. Misschien dat je er iemand anders blij mee kunt maken! Toch bedankt!
 
O dat is vervelend ja maar wees maar maar blij dat je niet bij een pomp aan
de andere kant stond anders viel je dus niet tegen de pomp op maar tegen de
grond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan