eerste sport motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

piotr

Geblokkeerd account
1 sep 2007
145
0
Welke supesport of een sport bike zou jij adviseren als de eerste bike van deze type. Ik rij op het moment op een MG Griso maar graag wil ik tweede fiets gaan kopen en die zou dus een sport motor zijn. Nog nooit heb ik op een supersport bike greden en heb ik zo goed als totaal geen ervaring mee. Waar zou ik mee kunnen beginen ?
 
TL1000R/S sportief, Twin, betaalbaar, sterk, en levensgevaarlijk...Eigenlijk gewoonweg perfect dus 8-)


Shaggy_s_TL1000R-border.jpg



Ja, en iets over proefrijden...
 
Laatst bewerkt:
TL1000R/S sportief, Twin, betaalbaar, sterk, en levensgevaarlijk...Eigenlijk gewoonweg perfect dus 8-)


[afbeelding]


Ja, en iets over proefrijden...


Waarom stellen jullie Hollanders eigenlijk altijd van die oldtimers voor?????

Kopen jullie ginder ook ooit nieuwe moto's??
 
Laatst bewerkt:
Waarom stellen jullie Hollanders eigenlijk altijd van die oldtimers voor?????

Kopen jullie ginder ook ooit nieuwe moto's??
Hebben we geen geld voor. Wij zijn druk bezig de ordertroepen te organiseren en betalen die de Waalen en Vlamingen straks uit elkaar moeten houden _O-


Sommigen hoeven of kunnen niet per-se een nieuwe motor, en zijn uitermate tevreden met een ouder model. Alleen wij kunnen in NL er wel de passende verzekering voor betalen, in tegenstelling tot onze Zuiderburen :+
 
Hebben we geen geld voor. Wij zijn druk bezig de ordertroepen te organiseren en betalen die de Waalen en Vlamingen straks uit elkaar moeten houden _O-


Sommigen hoeven of kunnen niet per-se een nieuwe motor, en zijn uitermate tevreden met een ouder model. Alleen wij kunnen in NL er wel de passende verzekering voor betalen, in tegenstelling tot onze Zuiderburen :+

hij vroeg een sport... geen toerfiets :W :P





grapje ;)
 
Waarom stellen jullie Hollanders eigenlijk altijd van die oldtimers voor?????

Kopen jullie ginder ook ooit nieuwe moto's??

beter een oude ferrari dan een nieuwe lada.
is met motoren net zo, beter een wat oudere vette fiets dan een splinternieuwe trutteschudder.
 
ow ow ow _O- pest die arme shaggy nou niet zo met zn mooie 2 cilinder ;)
en TS gewoon lekker proefrijden en naar eigen inzicht een leuk fietsje kopen :)
 
hmmm, je hebt al een dikke Vtwin koppelbike waar je al aan gewend bent.

proefrijden is toch het beste denk ik.
Eerst maar eens kijken welk motorkarakter je het best ligt, een 4 in lijn is toch wel wat anders dan een V2, een V4 is ook erg leuk rijden op een sportmotor.

zomaar eens een gooi:


4 in lijn Suzuki GSXR1000
3 in lijn Triumph Daytona
V2 Aprilla RSV Mille of natuurlijk Shagy's TLR ;)
V4 Honda VFR


veel plezier ;)
 
Laatst bewerkt:
nou... bedankt voor veel goede tips :?

Asls jij van een MG Griso afkomt dan krijg je een hartverzakking als je op een R1 of TL voor de eerste keer stapt en het gas opendraait tot aan max....

Dus pak eerst een 600cc supersport.... onderin niks (en dus gemakkelijk te rijden want er gebeurt toch niks.. :+ ) en boven de 10k leven in de brouwerij. En voor voor het echte werk een dikke twin. En de TL is de echte beest (zoals ik vanmiddag gemerkt heb) ..... :Y
 
Laatst bewerkt:
Een sportmotor voor erbij?

Een Ducati 916/748/etc. zou helemaal niet slecht staan naast een Griso, dacht ik zo. Wat betreft de viercilinders is er zat keus; GSXR 750/1000, Fireblade, R1, ZX7/9/10R.
 
Asls jij van een MG Griso afkomt dan krijg je een hartverzakking als je op een R1 of TL voor de eerste keer stapt en het gas opendraait tot aan max....

Dus pak eerst een 600cc supersport.... onderin niks (en dus gemakkelijk te rijden want er gebeurt toch niks.. :+ ) en boven de 10k leven in de brouwerij. En voor voor het echte werk een dikke twin. En de TL is de echte beest (zoals ik vanmiddag gemerkt heb) ..... :Y
Verklaar U nader, O Ducatist O-)


:Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan