eerste sportmotor: Honda cbr 600rr of Triumph Daytona 675?

Ik ben helemaal gek van de Triumph, Het ontwerp, motorkarakter en het iets hogere vermogen door zijn 75 cc meer spreekt mij aan.

Maar met een 600rr kun je ook niet fout gaan, toch vind ik, voor mijn gevoel, de triumph dat specialers en zou daarvoor kiezen.

Succes!
 
Zijn allebei goede keuzes. Snel zat sowieso. Zijn allebei goed handelbaar en ik denk dat je met allebei blij zal zijn. De CBR600RR is een heel goede motor, maar er zijn er wel heel veel van. De Triumph is iets meer bijzonder. Daarom zou ik voor de Triumph kiezen, echter, pas na de proefrit :)
 
keep-calm-and-ride-triumph-4.png
 
Ik ben bevooroordeeld, maar met beide motoren heb je een zgn. allemansvriend. De CBR door het lineare vermogen en de D675 door zijn relatief hogere koppel. Wat je zult merken is dat de D675 relatief smal en wendbaar is. De CBR is dan weer een echte screamer met dik 15000 toeren.

Ga vooral proefrijden en genieten. Met beiden kun je niet mis gaan. Mocht je je keus gemaakt hebben, vraag dan in het betreffende draadje naar extra aankooptips (bijvoorbeeld recalls en spanningsregelaar problemen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan