eerste valpartij :-(

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
mijn motor tegen de grond... :(

beetje overmoedig geweest bij het burnouten (er moest een nieuwe band op achter), het lukte echt goed:
eerst enkele wijde doughnuts en dan steeds sneller en korter
op het laatste zo goed als perfecte cirkels en zelfs een 8'tje 8-)
...
en dan gebeurde het, te weinig concentratie, voorwiel slipt even en motor op de grond. gelukkig reed ik niet snel, niet meer dan 5km/u en de schade blijft dus beperkt

enkel de koppelingshendel is afgebroken (wat kosten die dingen trouwens?)
maar daar sta je dan zonder koppeling. de motor start niet zonder dus maar in gang duwen en in eerste en 2de versnelling naar huis

maar kom, ze hebben mij altijd verteld dat je eens MOET vallen om te leren motorrijden ( werd mij altijd wel gezegd door rijders die al eens gevallen waren)
morgen om een nieuwe hendel en dan kan ik in de namiddag al weer :]
 
Op 2001-07-20 21:18, schreef jonas:
mijn motor tegen de grond... :(

beetje overmoedig geweest bij het burnouten (er moest een nieuwe band op achter), het lukte echt goed:
eerst enkele wijde doughnuts en dan steeds sneller en korter
op het laatste zo goed als perfecte cirkels en zelfs een 8'tje 8-)
...
en dan gebeurde het, te weinig concentratie, voorwiel slipt even en motor op de grond. gelukkig reed ik niet snel, niet meer dan 5km/u en de schade blijft dus beperkt

enkel de koppelingshendel is afgebroken (wat kosten die dingen trouwens?)



maar daar sta je dan zonder koppeling. de motor start niet zonder dus maar in gang duwen en in eerste en 2de versnelling naar huis

maar kom, ze hebben mij altijd verteld dat je eens MOET vallen om te leren motorrijden ( werd mij altijd wel gezegd door rijders die al eens gevallen waren)
morgen om een nieuwe hendel en dan kan ik in de namiddag al weer :]
[/quote

Ten eerste ga naar een motorzaak voor de prijs :+

En ten 2e SNEUJE TYPES HOU JE TOCH.
 
Van vallen ga je alleen maar beter rijden (meer vallen BertV! hoor ik bekenden denken :+ )

Het is goed om te voelen op welk moment je fiets grip verliest, het liefst natuurlijk zonder de erge gevolgen!

m'n knieen hebben er verschillende malen uit gezien als half-om-half gehakt...

8-)
 
DSC00004.JPG


zo ziet het er ongeveer uit zeker? :)
hehe, en nu maar hopen dat ze die rommel op voorraad hebben
_________________
Mijn Suzuki GSX-R600 My brothers high performance car

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-07-20 22:40 ]
 
Poohbeer, volgens mij bedoelt hij de hendel aan het stuur. Da's waarschijnlijk maar een paar tientjes immitatiespul, zo'n schakelpook zoals bij jou zal wel richting de 3 cijfers gaan (voor de komma dan).

Duncan
 
Poohbeer, volgens mij bedoelt hij de hendel aan het stuur. Da's waarschijnlijk maar een paar tientjes immitatiespul, zo'n schakelpook zoals bij jou zal wel richting de 3 cijfers gaan (voor de komma dan).

Duncan

owjah, koppelingshendel..
hehe, ik kan die dingen niet uit elkaar houden precies.. was bij mijn crashje ook al zo :)
enuehh.. 3 cijfers belgisch geld bedoel je toch?
koste mij namelijk precies 3750 BEF (92,93 EUR) ow wacht, dat zijn 3 cijfers in guldens zeker.. noujah
 
heeeeeeee!!

ben nog niet voor de grond gegaan , maar het scheelde niet veel moet ik zeggen bij het inremmen voor een hele mooie bocht, ik ging gewoon veel te hard , gewoon de bocht in knallen en ja hoor ik schoot rechtdoor het gras in bleef eropzitten maar dat scheelde niet veel })
 
ok scharmperd,
maar zet die video dan ook meteen op het internet dat ik ook eens van een ander zijn stommiteiten kan genieten

morgen heb ik een nieuwe hendel en in de namiddag ga ik misschien ook een filmpje opnemen met een digitale camera
 
ik kan het nog niet om zetten heb geen bewerkingskaart om van video camera op mijn com te zetten. :( :(
maar ik hoop hem wel zo snel mogenlijk te poosten })
 
Terug
Bovenaan Onderaan