Eerste verlengde naked motor in Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat gezellig hier, overweeg spontaan om ook een verlengde achterbrug te nemen.
 
Ik kan alleen geen wheelies trekken, dat is toch een vereiste?
 
Je zou nu uit principe langs kampen kunnen rijden en zo de rit ook verlengen.

Ooooja, via Ens en dan langs IJsselmuiden ri de Hasselterweg. Misschien doe ik het ook gewoon. Beetje knap weer morgen? Als in droog? De rest interesseert me niet, maar natte kleding uithangen ben ik geen fan van.
 
Ik kan alleen geen wheelies trekken, dat is toch een vereiste?

Durf je het wel? Dan is het ook goed toch?

Ik ben zo'n mietje die het niet kan of durft. Moet met zo'n DL650 in theorie wel kunnen zeggen ze.
 
Durf je het wel? Dan is het ook goed toch?

Ik ben zo'n mietje die het niet kan of durft. Moet met zo'n DL650 in theorie wel kunnen zeggen ze.

Mwa kan het wel maar doe dat eigenlijk nooit, zie het nut niet. Soms een ongewilde wielie , dat dan weer wel
 
Durf je het wel? Dan is het ook goed toch?

Ik ben zo'n mietje die het niet kan of durft. Moet met zo'n DL650 in theorie wel kunnen zeggen ze.
Nee, ik durf niet. Kost me te veel knaken wanneer ik onderuit ga.
 
Maar misschien helpt het als iemand het saldo van mijn bankrekening verlengt?
 
Hoeveel zou je een achterbrug eigenlijk kunnen verlengen? Meter of 3?
 
En in het verlengde van die opmerking moet ik bekennen dat ik mij tegoed heb gedaan aan een vette kroket met mayo.
 
@Max B

Dit was 1: Dikke RIDE OUT

Dit was 2 : Grote RIDE OUT

En dit topic is 3. Ook nu weer de opmerking aub geen filmpjes te posten zonder enige uitleg of wat dan ook, want je komt nooit meer terug in een door jezelf geopent topic en we zijn hier geen linkfarm.

Of je dit nu leest of niet, bij een volgend nietszeggend topic word je account verwijderd. Blijft niet aan de gang |(


[Edit MBM: Ik zie nu dat het idd pure spam is voor je eigen you-tube kanaal. Je account word per direct permanent gesloten. ]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan