Eerste vliegende motorfiets (Hooverbike)

😍
Mijn design was toch meer tijdloos al zeg ik het zelf...

IMG_20200321_134539.jpg
 
Erg gaaf.. en 40 minuten is erg lang voor zo'n voertuig!
Kan me ook voorstellen dat het ruim voldoende "Vliegtijd" is om je bestemming te bereiken. Er zijn immers niet echt veel stoplichten in de lucht
 
Gaaf! Mot ik hebben :Y Alleen zal je in NL eerst een vliegbrevet moeten hebben-O-

40 minuten lang, 100 kilometer per uur. Is volgas toch zo'n 65 km👌
 
Het zal niet zo snel gebeuren dat je hiermee zomaar mag vliegen,en maar goed ook.
Aan welke eisen moet je al niet voldoen om met een drone te vliegen?
Hoe lang denk je dat het gaat duren voor er zware ongevallen zouden gebeuren?
Tegen hoogspanningsmasten,(lantaarn)palen,kranen,flatgebouwen enz. vliegen,en wat met je privacy als er opeens zo'n ding voor je slaapkamerraam,balkon of tuin hangt.
 
Het zal niet zo snel gebeuren dat je hiermee zomaar mag vliegen,en maar goed ook.
Aan welke eisen moet je al niet voldoen om met een drone te vliegen?
Hoe lang denk je dat het gaat duren voor er zware ongevallen zouden gebeuren?
Tegen hoogspanningsmasten,(lantaarn)palen,kranen,flatgebouwen enz. vliegen,en wat met je privacy als er opeens zo'n ding voor je slaapkamerraam,balkon of tuin hangt.
Zelfde verhaal als met de eerste stoomtrein... je loopt achter
 
Zelfde verhaal als met de eerste stoomtrein... je loopt achter
Niet iedereen mag zomaar met een trein rijden.
En iedereen mag ook niet zomaar met een vliegtuig vliegen (wat dit is),dus hopen dat je hiermee wel gaat mogen vliegen gaat echt niet gebeuren.
Een vliegbrevet halen is niet simpel,en doordat vliegen nu eenmaal veel sneller kan mislopen dan rijden,moet je niet gaan hopen dat iedereen in de toekomst gewoon gaat vliegen.
Denk je echt dat ze gaan toelaten dat iedereen gewoon door mekaar over een stad naar zijn werk of ander doel gaat vliegen?
Dat gaat gewoon niet gebeuren.
Zoiets gaat hooguit gebruikt worden door politie,leger en andere overheidsdiensten.
 

2019 al vliegende motor.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan