Eerste vrouwelijke wereldkampioen in motorsport?

die zal wel zoiets hebben van als ik em neerleg moet IK het aan bautista uitleggen en mijn spaans is nogal belabberd.
 
Katja, gefeliciteerd! (ze is vandaag 35 geworden...)
En gelijk maar een actuele foto, zo ziet ze er nu dus uit:

full
 
Dit topic heet 'eerste vrouwelijke wereldkampioen in motorsport?'
beetje voorbarig denk ik wel die titel , want:
voorlopig heeft Katja i.i.g. in het wereldkampioenschap meegereden, iets wat we van dat amerikaanse meisje (nog) niet eens kunnen zeggen...




als je de opening post leest ging het over elana meyers en niet over alle andere vrouwen die beter presteren kwa titels in de motorsport ;)

of er daadwerkelijk een vrouw wereld kampioen zal worden is maar de vraag
 
Laatst bewerkt:
En wat vinden we van Lucy Glockner in het IDM? Heeft verschillende top 10's gepakt en Arie Vos weet hoe het is om door haar verslagen te worden...

Ok, ze ziet er wat minder vrouwelijk uit dan Katja Poensgen, maar rijden kan ze wel, en daar gaat het uiteindelijk om!

Om even on-topic te komen: ik zie niet snel een vrouw wereldkampioen worden, maar zeg nooit nooit.

Wil wel even aangeven dat goed presteren in het AMA Supersport absoluut niet zegt dat ze het in de GP's ook goed zou doen...daar zit nog wel een niveauverschil in...

Mmm, of een vrouw eerder kampioen word dan een Nederlandse rijder, zou zomaar kunnen al zijn beide kansee nihil.
 
Laatst bewerkt:
zo f kicken na een tijdje


http://elenamyers.com/


madame het niet stil gezeten afgelopen jaar

3 algemeel in het ama supersport :D
Dit is volgens mij niet het hoogste Supersport kampioenschap van de AMA, dit lijkt me meer een soort superstock...

Supersportkampioen van afgelopen jaar was namelijk Cardenas en Beaubier was 2e, en die zie ik allebei niet terug in dat overzicht :)
 
Correct, het supersport kampioenschap in Amerika is idd niet de hoogste supersport klasse, dat is de Daytona Sports Bike klasse waarin Cardenas heeft gewonnen.
 
Dit is volgens mij niet het hoogste Supersport kampioenschap van de AMA, dit lijkt me meer een soort superstock...

Supersportkampioen van afgelopen jaar was namelijk Cardenas en Beaubier was 2e, en die zie ik allebei niet terug in dat overzicht :)


lees foutje inderdaad :P

zie lijstje :)




2012 SuperSport Rider Standings - Final

AMA Pro SuperSport West
1

James Rispoli

Suzuki



2

Hayden Gillim

Yamaha



3

Elena Myers

Suzuki



4

Ryan Matter

Yamaha



5

Tyler Linders

Yamaha



6

Travis Ohge

Ducati



7

Sebastiao Ferreira

Suzuki



8

Garrett Willis

Honda



9

Colter Dimick

Yamaha



10

Devon McDonough

Yamaha
 
Laatst bewerkt:
Maar een mooi koppie is natuurlijk geen garantie voor podiumplaatsen, dan stond bautista veel vaker op het podium met zijn fotomodellen kop ;) ;)
 
Had de kans gehad om Elena te ontmoeten, was nou net een race die ik niet ging. Het TOBC team hadden haar gevraagd het team te ondersteunen tijdens een 8 uurs endurance race voor het ASRA/CCS kampioenschap. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik dat niet weekend niet gegaan ben. _O-

Leuke dame, gaan we nog veel van horen! Wordt eigenlijk wel is tijd voor wat (mooi) vrouwelijke aanwas in de racerij. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan