Eerste vrouwelijke wereldkampioen in motorsport?

Had de kans gehad om Elena te ontmoeten, was nou net een race die ik niet ging. Het TOBC team hadden haar gevraagd het team te ondersteunen tijdens een 8 uurs endurance race voor het ASRA/CCS kampioenschap. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik dat niet weekend niet gegaan ben. _O-

Leuke dame, gaan we nog veel van horen! Wordt eigenlijk wel is tijd voor wat (mooi) vrouwelijke aanwas in de racerij. :)


slimmerik ... :+
 
Ze is morgen jarig ...................Joris .....stuur kaartje . ;)

About Elena Myers
Birth Date: November 21, 1993
Birth Place: Mountain View, California USA
Residence: Discovery Bay, California USA
Height: 5' 3" / Weight: 115 lbs.
Marital Status: Single

full
 
Geboortedatum 1993, ik word echt oud... :/
Toch zou ik er zeker een truukje op kunnen ;)

Maar het is natuurlijk altijd leuk als er een vrouw meedoet, en dan niet achteraan rijden, maar gewoon meerijden als een serieuze rijder.
 
Katja Poensgen was ook een leuke meid ......die gooide gewoon haar handschoenen en laarzen naar het publiek en die zongen we want more ............. _O- :Y

Katja heb ik tijdens de FP een keer op sleeptouw gezien op Assen bij Kato en zij reed precies dezelfde tijden .......alleen tijdens de races was het niet zo.

full
 
Laatst bewerkt:
Ze is morgen jarig ...................Joris .....stuur kaartje . ;)

About Elena Myers
Birth Date: November 21, 1993
Birth Place: Mountain View, California USA
Residence: Discovery Bay, California USA
Height: 5' 3" / Weight: 115 lbs.
Marital Status: Single

[afbeelding]
Ik heb mijn eigen Amerikaanse al en mag niet klagen al zeg ik het zelf. O-)

Go Show, 1993 is anders een prachtig jaar hoor! ;)
 
Zeker, Schwantz wereldkampioen!

Maar het betekend wel dat ik 10 jaar ouder ben dan Elena...
Voel me niet zo oud, maar als je zo'n geboortedatum ziet staan B|


Valt toch wel mee ,.......wat moet ik dan denken met mijn geboortedatum ;) ik heb er geen problemen mee hoor ben net over de helft en als je dan al die jaren terug kijkt denk je van Jezus dan moet ik nog ff. :Y :+
 
Zeker, Schwantz wereldkampioen!

Maar het betekend wel dat ik 10 jaar ouder ben dan Elena...
Voel me niet zo oud, maar als je zo'n geboortedatum ziet staan B|
Ik ben maar 8 maanden ouder dan Elena, ik zeg: mooi, die is voor mij! 8-)
 
Ik ben maar 8 maanden ouder dan Elena, ik zeg: mooi, die is voor mij! 8-)
Ik denk dat elena eerst naar je koppie kijkt en dan pas naar je leeftijd, als ze niet eerst is afgehaakt bij je koppie :+
 
Laatst bewerkt:
Valt toch wel mee ,.......wat moet ik dan denken met mijn geboortedatum ;) ik heb er geen problemen mee hoor ben net over de helft en als je dan al die jaren terug kijkt denk je van Jezus dan moet ik nog ff. :Y :+

Ach ja, het is maar een getal he? Gaat erom hoe je je voelt, is een cliche, maar het IS echt zo!

Heb alleen soms van die momenten dat ik denk: fuck, ik word toch echt ouder ;)

Maar, Elena mag er zeker wezen!

Vind de vrouw van AMA SBK kampioen Josh Hayes ook wel wat hebben! Melissa Paris racet zelf ook.
full
 
Ik denk dat elena eerst naar je koppie kijkt en dan pas naar je leeftijd, als ze niet eerst is afgehaakt bij je koppie :+

Met z'n koppie redt Joris het nog wel. Z'n rondetijden bij de ANAC, het in slaap vallen op Ecuyers en het niet (op tijd) gehaald hebben van zijn motorrijbewijs? Dat is, zoals Elena het zeggen zou, "three strikes, you're out!".

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan