eerste wheelie én stoppie.

Redboost

Die hard MF'er
28 mrt 2003
708
1
Zo, ik was gisteren voor 't eerst op een parkeerterreintje mijn bijzondere verrichtingen eens aan 't oefenen met mijn hornet.. gewoon om eens te kijken of ik dat nog wel kon en zo, en gelukkig ging dat allemaal nog, cirkeltjes, achtjes, enz.

En toen ik eens ging kijken hoe hard ik kon remmen (paar keer geprobeerd) kwam na een paar keer steeds harder remmen de achterkant omhoog.. Dus het ging eigenlijk per ongeluk.. :+

Als laatste ging ik eens hard optrekken (doe ik wel vaker, maar nooit echt hard vanuit z'n 1), en toen kwam opeens het voorwiel los.. Ook per ongeluk, want ik dacht niet dat dat spontaan kon met een hornet...

Kortom, leuk dagje gister.. :)
 
lekker gevoel hé :9

had ik ook 2 maanden geladen :] (en het gaat steeds beter :P )
zekers.. 8-)

Maar nu heb ik ook een vraagje aan jou, en dat is dat mijn alarmlichten het niet meer doen.. '( Als ik het knopje omzet, gaan ze één keer aan, daarna weer uit, en blijven ze uit... Weet je misschien wat dat zou kunnen zijn..?
 
zekers.. 8-)

Maar nu heb ik ook een vraagje aan jou, en dat is dat mijn alarmlichten het niet meer doen.. '( Als ik het knopje omzet, gaan ze één keer aan, daarna weer uit, en blijven ze uit... Weet je misschien wat dat zou kunnen zijn..?

Kwam je niet te hard neer na die stoppie? That's why I don't like stoppies |(
 
Kwam je niet te hard neer na die stoppie? That's why I don't like stoppies
rustig iets minder hard remmen als je nog niet helemaal stil staat en je komt al rollend zachtjes weer neer.. als je op 1 wiel blijft staan tot je stilstaat kun je volgens mij een wat harde landing niet echt mooi opvangen.. althands, ik kan het alleen rijdend.
 
rustig iets minder hard remmen als je nog niet helemaal stil staat en je komt al rollend zachtjes weer neer.. als je op 1 wiel blijft staan tot je stilstaat kun je volgens mij een wat harde landing niet echt mooi opvangen.. althands, ik kan het alleen rijdend.


Das wel beter want daar oefend Appie_Smoke zich al weken suf op. Je moet het hem eens uitleggen :+
 
Ook wel eens gehad: op een vervangfiets (SV1000) aan het proberen hoe snel 'ie van z'n plek kwam. Ik stond enthousiast vooraan een stoplicht en bij groen kwam spontaan het voorwiel van de grond. Was wel ff schrikken maar toch ook wel kewl 8-) :) .
 
Als laatste ging ik eens hard optrekken (doe ik wel vaker, maar nooit echt hard vanuit z'n 1), en toen kwam opeens het voorwiel los.. Ook per ongeluk, want ik dacht niet dat dat spontaan kon met een hornet...

Kortom, leuk dagje gister.. :)

lekker!! :}

mijn "eerste keer" was ook perongeluk :-)
 
Hihi
Mijn eerste echt hoge wheelie was gister en ging eigenlijk ook per ongeluk. Kun je nagaan hoe makkelijk dat eigenlijk gaat.
Mijn vriend zat achter op en viel er bijna af.
Ik vond mezelf echt wel stoer. *D
Het was nog wel terwijl er een grote groep brommer en scooterrijders stonden te kijken.

Groetjes
 
[off topic] doen je alarmlichten het nu weer of niet :? [/off topic]

[off-topic]
helaas '( nog steeds niet.. en ik zie ook geen "losse" bedrading zeg maar.. Ik durf er ook niet te veel aan te prullen.. ;)

Zou je er eens naar willen kijken..? Als ie niet meer gemaakt kan worden, dan haal ik natuurlijk wel weer een nieuwe, want ik heb er al wel keivaak gebruik van gemaakt.. in files enzo.. :)
[/off topic]

[on-topic]
haha, dus ik ben niet de enige waarvan de "eerste keer" per ongeluk gebeurt.. :P
[/on-topic]
 
Hihi
Mijn eerste echt hoge wheelie was gister en ging eigenlijk ook per ongeluk. Kun je nagaan hoe makkelijk dat eigenlijk gaat.
Mijn vriend zat achter op en viel er bijna af.
Ik vond mezelf echt wel stoer. *D
Het was nog wel terwijl er een grote groep brommer en scooterrijders stonden te kijken.

Groetjes
Cool. nou praten al die scootergasten nog weken over 'dat lekkere wijf, die zo onwijs goed kon wheelien'..
 
[off-topic]
helaas '( nog steeds niet.. en ik zie ook geen "losse" bedrading zeg maar.. Ik durf er ook niet te veel aan te prullen.. ;)

Zou je er eens naar willen kijken..? Als ie niet meer gemaakt kan worden, dan haal ik natuurlijk wel weer een nieuwe, want ik heb er al wel keivaak gebruik van gemaakt.. in files enzo.. :)

bel of mail me even, dan komt het wel in orde :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan