Eeste Wheelie foto van een Heilige

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Tadaaaaaaa, tussen de huiswaards kerende TT gasten. Even de bink uit hangen. Wheelie kunstenaar in wording met de groeten van mijn seals.....

full
 
Ik dacht al wat kijkt hij serieus, met een lach zou hij nog mooier zijn... :+

Maar ja, is ook best moeilijk zo'n wheelie, krijg het nog niet voor mekaar, het zijn meer hupjes. ;(

Ach... je hebt natuurlijk ook niet echt veel vermogen in de Mille zitten he... we nemen het je niet kwalijk hoor }) ;)
 
Ach... je hebt natuurlijk ook niet echt veel vermogen in de Mille zitten he... we nemen het je niet kwalijk hoor }) ;)

Is DAT het? ;) Ik heb ook op een TLS en TLR gereden hoor, dus ik weet waarvoor ik heb gekozen... :P

Maar ff over iets. Ik heb hem op 3000 toeren, doe het gas verder open dan ik eigenlijk wil en zie daar één wiel omhoog.

Hoe zit dat met de TL? Maar ik krijg het niet voor elkaar om het wiel hoog te houden. Meestal laat ik het gas weer los of ik zet niet door... |(
 
Is DAT het? ;) Ik heb ook op een TLS en TLR gereden hoor, dus ik weet waarvoor ik heb gekozen... :P

Maar ff over iets. Ik heb hem op 3000 toeren, doe het gas verder open dan ik eigenlijk wil en zie daar één wiel omhoog.

Hoe zit dat met de TL? Maar ik krijg het niet voor elkaar om het wiel hoog te houden. Meestal laat ik het gas weer los of ik zet niet door... |(
Vmax nemen, altijd power
Ook vanaf 2000 RPM wiel omhoog :P en dat met bijna 300 Kilo })
 
Eind ?
Wat is dat ?
Heb een leermeester ;)

VMshowri.jpg
Als je Nitromax als leermeester hebt, ben je nog wel effe bezig... Die blijft volgens mij ook aan het modden *D Wel een mooie site, die van max... :)

Maar effe ontopic: aardige wheelie, Heilige soes-rijder... Lekker gevoel zo'n stijgende voorkant, niet? Nu nog iets soepeler met de landing voor de vorkseals, komt vast ook wel goed... :)
 
Mooi plaatje hoor!!!

En sleutelse dan maar Marcel })
Hopen maar dat het allemaal gaat lukken.
 
Nieuwe superbike magazine, wheelie met ZX6R 636 met de nr plaat tegen de grond (zonder helm,bloot bovenlijf, jeans en sportschoenen ;( )

Iemand de pic en een scanner???
ikke niet dus
 
Tadaaaaaaa, tussen de huiswaards kerende TT gasten. Even de bink uit hangen. Wheelie kunstenaar in wording met de groeten van mijn seals.....

full

GIJ BRUTUS :+
maar beetje meer oefen
lekker vlug naar zijn 2 schakelen en veel rechter zetten.
daarna met het gas speelend omhoog houden.
tl is volgens mij een van de makkelijkste motoren om een wheely te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan