Effe afreageren

Oude Brikker

MF veteraan
7 jan 2003
8.086
18
Den Haag
Ben ik %$#@@$%% vandaag voor de tweede keer gezakt! :( :r

De kerel die mijn examen afnam verwachtte van iemand die zo\'n 28 uur les heeft gehad kennelijk hetzelfde als van iemand die al een jaartje of 4 rijdt.
En dat nota bene met harde (storm)wind en regen.

Er waren 4 punten die hij als reden aanvoerde om me af te laten gaan; volgens mijn instructeur alle 4 \"spijkers op laag water\"argumenten.

Een paar voorbeelden : even een beetje slingeren op de snelweg (lag een stuk betonijzer)op een fly-over, gas terugnemen (ca. 60km/h) voor de bocht naar die fly-over was niet OK, terwijl nota bene de max. snelheid daar 70km/h is en je zowat uit je lorren woei! De rest was van dezelfde orde grootte.

Je wordt er doodziek van! :r :r :r :r :r :r :r :r

Zo, dat is eruit en nu maar hopen dat ik gauw weer mag :)

Wellicht medio maart, kan ik in het voorjaar lekker :]
 
Da\'s klote voor je :(

Is helemaal balen als het inderdaad van die kleine dingetjes zijn en je voor je gevoel prima hebt gereden... Better luck next time!
 
Je had moeten zeggen dat je op een CB400F gaat rijden. Ben je mteen geslaagd :+

Beroerd voor je, volgende keer beter!! :)
 
Wat een vale hond... Dit is echt ff balen dat kan ik mij goed voorstellen. Maar ja, de aanhouder wint!
 
Je had moeten zeggen dat je op een CB400F gaat rijden. Ben je mteen geslaagd :+

Beroerd voor je, volgende keer beter!! :)

Dank jullie wel! :}

Zal ik de volgende keer dan maar met me eigen machien examen gaan rijden?
Effe een L-plaatje erop er karren met die hap! :9~
Mag ik vlgs mij zelfs \"zwaar\"rijbewijs mee halen, het ding schijnt 1 kW boven de 25kW te zitten....... 8-)
 
Soms krijg je toch echt het gevoel van \"ik mot vandaag wel wat laten zaken anders haal ik mijn target niet\" :( .
Je mot gewoon een flinke dossis geluk hebben anders red je het gewoon niet O-) .

V-twin greetz.
 
Jammer joh. Het zat ook niet echt mee maar de groote dag komt vanzelf en dan lekker :] .

Alvast succes voor de volgende keer.
 
Brikker, denk maar zo,,,,,, 3x is scheepsrecht of na regen komt zonneschijn of nog anders gezegd,,,,,,, volgende x beter ;) .
 
Baluh brikker....better luck next time. Weer zat inderdaad niet mee gisteren had ook moeite om het stuur recht te houden!
 
Gewoon in Enschede gaan afrijden, daar zijn de examinators niet van die eikels die je laten zakken op zulke kinderachtige dingen.
Maarja dat zal wel geen optie zijn. Sterkte de volgende keer en hopen dat je nu een fatsoenlijke examinator krijgt!
 
Zal ik de volgende keer dan maar met me eigen machien examen gaan rijden?
Effe een L-plaatje erop er karren met die hap! :9~
Mag ik vlgs mij zelfs \"zwaar\"rijbewijs mee halen, het ding schijnt 1 kW boven de 25kW te zitten....... 8-)

Balen voor je. ;(

Ik dacht dat je om \'zwaar\' af te rijden de motor minimaal 35kW moet hebben?
 
Klote voor je man, ik heb zelf gisteren ook examen gehad en waarop ik gezakt ben is ook een typisch gevalletje van :

[examinator mode]
O, jij bent best wel jong he ? En je draagt een sportieve helm ? Dan zou het best wel eens kunnen zijn dat je een snelle supersport wilt gaan rijden, die jongens zijn een gevaar op de weg. Laat ik maar eens extra scherp gaan opletten, zal hem leren om een ss te willen rijden.
[\\examinator mode]

Ik zeg natuurlijk niet dat het zo exact gaat, maat het begint er ondertussen wel verdomd veel op te lijken !!

Ik vind dat als een examinator geen aanmerkingen heeft op je kijken en op je rijgedrag en je maakt geen enorme blunders in het verkeer dat je gewoon moet slagen !! Aanmerken dat je je niet juist op een kruispunt gedraagt en dat je toevallig een keer een autootje over het hoofd ziet ( en daarvoor helemaal niet ! ) vind ik nog geen reden om iemand te laten zakken..

En dat wou ik nou ff kwijt !!
 
hier in belgië hebben de heren examinators meestal nog nooit op twee wielen gezeten... Mijn examinator had zelfs schrik van moto\'s, gelukkig had hij ook schrik van mij en liet hij mij erdoor van de eerste keer 8-) lucky me, maar het is klote hoe je weerloos afhangt van het humeur van de examinator...

Komt daar nog eens bij dat mijn vader (zelfs mijn grootmoeder) zonder enige vorm van opleiding of rij-ervaring zomaar op een Fireblade of nen Hayabusa mag stappen om zijn midlife-crisis te laten zegeveieren!!! ...terwijl ik twee jaar heb moeten rondtuffen op een 25kw\'tje... hypocrieten
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan