Effe klagen...

Kijk...daar heb ik wat aan...Bedankt Stekman...:Z
Hoezo, dat is nou eenmaal motorrijden. Het regent wel eens, niet elke automobilist gaat uitgebreid in zijn spiegels kijken of hij zijn eigen ruit mag besproeien, soms schijnt de zon in je gezicht. Kortom, welkom bij het motorrijden.

Je kunt dus kiezen uit, de auto, alleen maar op het circuit rijden want daar zijn geen auto's liefst nog overdekt ook, een glazen bol om je heen doen (bel Michaël Jackson even) of, en dat is het makelijkste, gewoon niet zo zeiken en doorrijden.

Ken je die reclame, wel of niet geschikt voor dienst? Moet jij eens raden welk vakje de gemiddelde nederlander bij jou zou aankruisen. _O-
 
Ken je die reclame, wel of niet geschikt voor dienst? Moet jij eens raden welk vakje de gemiddelde nederlander bij jou zou aankruisen. _O-


Geschikt

Niet geschikt

full
Leidinggevende positie
 
moet je er niet zo dicht op gaan rijden......


Ik heb er nog nooit iets van gemerkt iig.

Dat komt door je bedrijfsoutfitje en bijbehorende motor.
Mensen kunnen zich dan op niets anders meer concenreren dan de naald op hun snelheidsmeter ;)
 
Ik heb het ook wel een paar keer meegemaakt, maar dan is het meer een soort van miezer. Handschoen er langs en.... schoon. Ruikt nog bloemetjes fris ook, dus is meteen het antwoord gegeven op de topicvraag: Meurt jouw pak ook zo? _O-
 
Als ik dus ruitensproeivloeistof over me heen krijg, door een automobilist voor mij, dan ga ik daar dus écht wel even naast rijden om duidelijk te maken dat dat niet bepaald een slimme zet was.
En voor zo'n gevallen heb ik een instelbare ruitenwissersproeikop. Dus die je kan verdraaien.
Extra is met turbo-kracht.



:P :9
 
Grappig toch dat sommige people anders reageren, gaan ze t opeens hebben over t leger :? :? en dan rijden ze zelf ook nog een motorscooter
Maar goed, ik ben de topic begonnen dus schijnbaar kan je dat soort reacties verwachten... even goeie vrienden
 
Laatst bewerkt:
Doet een bestuurder van een koekblik nu expres zijn ruitenwissersproeier aan als er een motor achter m rijdt of per ongeluk......? In beide gevallen wordt ik er nogal nijdig van :(

Waarschijnlijk dat ze jou ruiken. Zo af en toe eens onder de douche gaan staan, mogelijk dat de automobilisten het dan niet meer doen... :+
 
dan zullen we eerst moeten gaan dimdammen wat "last" is .... en misschien kunnen we het ministerie dan vragen om een campagne die automobilisten erop wijst dat ze niet hun ruitensproeier moeten gebruiken als er een motorrijder op minder dan 75 meter achter hun rijdt..??


Ho-ho Bakkie!

Natuurlijk heeft een automobilist er recht op zijn raam te besproeien wanneer het hem goeddunkt en natuurlijk moet je er maar niet te dicht op gaan zitten....

maarr..

Ook als de wetgever ons dat niet opdringt kunnen we best een beetje rekening met elkaar houden. Als je automobilist er op wijst dat je die troep in je snufferd krijgt dan zeggen de meesten toch netjes "sorry, had ik niet in de gaten" en sommigen kijken dan gewoon effe de volgende keer. Is ook maar een kleine moeite.

kleine anekdote: ik heb ooit een boete gehad omdat ik met de auto expres door een diepe plas reed naast een voetgangr.... dat is dan weer wél geregeld kennelijk.
 
Ho-ho Bakkie!

Natuurlijk heeft een automobilist er recht op zijn raam te besproeien wanneer het hem goeddunkt en natuurlijk moet je er maar niet te dicht op gaan zitten....

maarr..

Ook als de wetgever ons dat niet opdringt kunnen we best een beetje rekening met elkaar houden. Als je automobilist er op wijst dat je die troep in je snufferd krijgt dan zeggen de meesten toch netjes "sorry, had ik niet in de gaten" en sommigen kijken dan gewoon effe de volgende keer. Is ook maar een kleine moeite.

kleine anekdote: ik heb ooit een boete gehad omdat ik met de auto expres door een diepe plas reed naast een voetgangr.... dat is dan weer wél geregeld kennelijk.
Hoe wordt er bewezen dat jij wist dat het een diepe plas was, waar jij volgens de agent expres door heen reed :?

Of heb je bekend :P

'Ik dacht dat die zwerver wel een opfrisbeurt kon gebruiken, agent'
 
Ho-ho Bakkie!

Natuurlijk heeft een automobilist er recht op zijn raam te besproeien wanneer het hem goeddunkt en natuurlijk moet je er maar niet te dicht op gaan zitten....

maarr..

Ook als de wetgever ons dat niet opdringt kunnen we best een beetje rekening met elkaar houden. Als je automobilist er op wijst dat je die troep in je snufferd krijgt dan zeggen de meesten toch netjes "sorry, had ik niet in de gaten" en sommigen kijken dan gewoon effe de volgende keer. Is ook maar een kleine moeite.

kleine anekdote: ik heb ooit een boete gehad omdat ik met de auto expres door een diepe plas reed naast een voetgangr.... dat is dan weer wél geregeld kennelijk.

Je reed met opzet door een plas...naast een voetganger...


en dan hier tegen mij zeggen dat we een beetje rekening met elkaar moeten houden ??






Ik vraag me af waar je dan een bekeuring voor krijgt ?? A-sociaal gedrag op zich is nl nog steeds niet strafbaar...
En heel eerlijk gezegd...was het ook niet serieus hoor, dat ze zo'n campagne moesten gaan opzetten O-)

Ik vraag me alleen af...als je je om dit soort dingen druk maakt...hoe moet het dan met je als er echt iets ergs gebeurt...als je een lekke band hebt ofzo..??
 
Lekke band kan je weinig aan doen he, kijk als je als koekblikker t niet in de gaten heb dat er een motor achter je rijdt kan ik me voorstellen maar willens en wetens sproeien..... dat zijn nou dezelfde die in de file niet opzij gaan en het liefst de ruimte nog wat kleiner maken....
 
Terug
Bovenaan Onderaan