Effe klagen...

Ik denk dat afstand wel een hoop doet.
Maar het is me wel opgevallen dat je met de ene auto er meer achter de auto komt dan bij de andere.

De snelheid is ook een factor...

Een audi A6 vorig model al heb je 60 m afstand bij 120 km dan nog mag je ruitenwisser gebruiken ( koekblik )
hoe is het dan op de brommert is een druppel al genoeg om het te ruiken/last te hebben....
 
Grappig toch dat sommige people anders reageren, gaan ze t opeens hebben over t leger :? :? en dan rijden ze zelf ook nog een motorscooter
Maar goed, ik ben de topic begonnen dus schijnbaar kan je dat soort reacties verwachten... even goeie vrienden
even verder zoeken. Ik rij op een motorscooter en een ZZR1100.

Maar hoezo, is een motorscooter niet mannelijk genoeg? Hij kan wel tegen ruitesproeier vloeistof hoor.

Maar inderdaad, als elke automobilist het alleen maar doet om jou te pesten dan zijn ze niet lief. Daar heb je dan wel gelijk in.
Nou droog je traantjes en hup, lekker spelen weer. Ben je wel op tijd thuis voor het eten. :W
 
Laatst bewerkt:
"Wat een gezeur. Is weer typisch MF ..."

Hier wil ik nu eindelijk wel eens een keer meer van weten. In vele varianten ben ik deze opmerking al tegen gekomen. Maar wat verwacht jij anders van een forum dan lappen tekst in veschillende maten en vormen waarin velerlei gevarieerde meningen en verhalen worden weergegeven (en waar dus onvermijdelijk ook teksten tussen zitten die een gedeelte van de mensheid als gezeur voorkomen)? Let wel; ik geef hier geen mening, maar ben alleen nieuwsgierig naar wat men dan eigenlijk verwacht van een forum?

Volslagen off topic, ik weet het.
 
:^


Zie de toelichting achter de door U gequote zinsnede ;)

Gezien de niet al te diepgaande inhoud van dit topic heb ik gemeend het erop te kunnen wagen. :+

(Maar waarom is dat dan "typisch MF"? Een kennelijke teleurstelling suggereert andere verwachtingen?)
 
Maar waarom is dat dan "typisch MF"? Een kennelijke teleurstelling suggereert andere verwachtingen?
Nee hoor, maar de contradictie in wensen en eisen doe worden gesteld aan onze mede-weggebruikers over de verschillende topics heen is sterk karakteriserend voor een groot gedeelte van de hier lokale posts ;) :P

Stelling van de dag:
De doorsnee MF-er is inconsequent dan wel onzorgvuldig in zijn schriftelijke uitlatingen O-)
 
Maak het ook wel eens mee. Vooral in de winter.

Meest vervelende vind ik dat automobilisten altijd van alles in die sproeiers stopt. Zo weet ik dat mijn eigen vader er anti vries door mengt. En dat stinkt gewoon. En dan kan je het wel weg vegen. Maar dan ruikt je handschoen erna. En das wel irritant.

Om er echter een topic over te openen gaat me wat ver :+
 
Hou wat meer afstand, kun je veel beter zicht "halen" op wat er voor de bestuurder voor je gebeurt, kun je ruimte op de andere weghelft veel beter inschatten en je kunt veel eerder beginnen met snelheid op te bouwen waardoor je veel sneller langs je voorganger op rijdt.

Het loopt vaak spaak op dat mensen zichzelf niet leren hou ze snelheden van tegenliggers en hun eigen snelheidsopbouw moeten inschatten waardoor de omschreven actie niet makkelijk lijkt, maar met wat oefening kun je met een 25KW motor inhalen waarop het anders met een 100+ KW motor het niet zou lukken.

Er is GEEN nadeel aan wat extra afstand houden.

ja en net als jij je snelheid aan het opbouwen bent om in te halen gaat de bestuurder voor je vol in de rem omdat hij daar wou afslaan naar rechts.... :W :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan