effe lache

heavey

MF veteraan
1 mei 2003
11.444
1
oost-Souburg
Vanmiddag met twee Kawa,s in Renesse een terrasje gepikt was best redelijk druk,toen we ons gereed maakten om verder te rijden starte Ricky alvast zijn bike whoeeeeeeeemmmmmmm,ik deed even later hetzelfde starte hem whoeeemmmmm,en tegelijke tijd whiewhieewhieee ging een alarm af van een motor,de persoon in kwestie en van wie de motor was zat nog lekker op het terras maar besloot toch om zijn alarm af te gaan zetten,dit lukte niet vanaf het terras dus hij moest naar zijn motor toe,en zette hem af toen liep hij terug en ging weer zitten wij wilde wegrijden en ik gaf nog een stootje gas whiewwhiew whiew weer het alarm ,ik heb een donker vizier en ik keek eens rond en op de terrasjes werd er hartelijk gelachen zelfs de jongen van wie die motor was kon er gelukkig ook om lachen.Vond het zelf ook wel leuk,nog meer mensen met deze ervaring?????
 
de auto van de buurman gaat loeien als ik mijn auto start, dus niet naast elkaar zetten is de oplossing.
full
 
Maatje van me kreeg het vanmiddag voor elkaar om het alarm af te laten gaan tijdens het rijden. Kreng wilde ook niet meer uit... Was wel grappig })
 
Same here maar dan met zo'n klein kuttelikkertje, zo'n ceasar beest.

Ik reed ff een lekker rondje zonder doppies, ff horen wat me yoshimura doet.
Hoor ik opeens van links een partij gekef en gekras van nageltjes op tegels. Dat beest met grootheidswaanzin ging helemaal door het dolle, kennelijk erg bedreigend zo'n motor. :+ *D
 
Wel iets vergelijkbaars maar dan met koekblikken. Sta voor het blik van de baas en druk op knoppie omdat ding open te maken. Hoort ik achter me klikklik...Was dat blik ook inenen open. Bij meerdere keren proberen bleek toch mijn afstandbediening dat te veroorzaken :o
 
ik heb t gezien!! ik was gister en vandaag ook in renesse.
2kawa's met groene pakken. en bijrijder als k me niet vergis (ik zag de bijrijder later toen jullie wegreden.
puike actie jongens!! :}
 
ik heb t gezien!! ik was gister en vandaag ook in renesse.
2kawa's met groene pakken. en bijrijder als k me niet vergis (ik zag de bijrijder later toen jullie wegreden.
puike actie jongens!! :}
Thanks was wel een beetje komisch maar wel leuk :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan