Effe mijn oude maar verbouwde ZXR750H2 showen!!

Dave Nada Noppes

MF veteraan
14 nov 2003
1.968
11
Lelystad
Geachte mede forumers,

Na de positieve reactie op dit topic Waar je verbouwde motor laten taxeren.
En natuurlijk op het zxr topic, maak ik dan toch maar een nieuw topic aan om de zxr ook aan de rest te showen. Ben er best wel hule vule trots op. :]

Het is een oude zxr 750 H2 uit 1990 zo als je al ziet niet echt standaart meer.
Duc 748 kontje
Achteruitrijcamera met TFT
special paint
zx9r remklauwen
Ohlins vering voor en achter
Frame en wielen gecoat
Voorspatbord aangepast
Uitlaat onder de kont (want hoort wel bij een duc-kont)
en nog veel meer.

Dit alles met een doppenset van de kijkshop en aan het begin van het project zonder echt noemens waardige technische kennis. Nu is dat natuurlijk wel anders.

Nou niet lullen maar foto's
Zo was hij ooit:
full


En zo heeft de zxr er ook bij gestaan
full


maar nu *O*
full

full

full

full

full

full

full


Ze vonden de zxr zo mooi dat ik inmiddels op de duitse zxr-stand heb gestaan op Fighterama. Echt helemaal super.

Veel kijk plezier,
Dave Nada
 
Zo...das een mooie
Vooral spuitwerk is erg... :9~

Moeten wat uurtjes inzitten...





nummerplaat...?
 
Laatst bewerkt:
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ SOHWÉÉÉÉ Dave daar heb je echt werk van gemaakt.
Complimenten hoor :Y :Y :Y :Y Nou heb je echt een "one of a kind bike" veel veilige kilometers maar ook met een hoop fun natuurlijk :W :W :W

Ik heb m'n zxr 750 vorig jaar ingeruild op een ZX9R(en daarna nog een beetje een Ducati Monster voor m'n vrouwtje(en voor mezelf natuurlijk *D )gekocht)Maar het blijven natuurlijk hele mooie bike's :Y :Y
full
 
heel netjes gedaan en dat spuitwerk vind ik heel gaaf :9~ alleen inplaats van dat beeldscherm had ik een mooi digitaaldashboardje gedaan :)
 
Thanks voor de reacties,

Rowo jou motorpark mag er ook wezen zeg.
Echt lache die pocketbike er tussen.

Het dashboard is ook digital alles erop en eraan.
Maar met tft, ik vindt spiegels net van de mickeymouse oren aan de motor.

Groet Dave Nada
 
Zo, dat spuitwerk ziet er gaaf uit 8-)

Heb je dat zelf gedaan of laten doen :?

Heb bij Motoplus een Yamaha met die kleurstelling zien staan.
Alleen die had allemaal goude yamaha logo' s op het zwarte lak.
 
dat spuitwerk is idd wel heeel erg gaaf!

heb trouwens misschien nog wel mooie remschijven voor je als je nog op zoek bent, klik maar even op de link in mijn signature.
 
@ Patrick,

Lampen zijn gespoten. Maar het licht kan er nog wel door. Had ooit via een engels bedrijf kapjes besteld maar dat was echt helemaal niets. :r

@ Froggy
Ik heb het laten spuiten bij www motorspuiterij nl of te wel Leke. Maar hij spuit geen een motor meer zo. Hij blijft dus uniek. Het spuitwerk heet Ghostprint, in de schaduw zwart met zon erop zie je goud gekrakelee (of hoe je dat ook schrijft) met doodshoofden zitten er meer dan 40 in. Normaal is kan ghostprint niet met complimentaire kleuren of zo iets. Blauw werk je met donder en licht blauw. Met zwart zou je dus met antriciet moeten werken. Zwart goud is het zelfde als zwart en wit. Dan is het erg moeilijk om het zwart te laten lijken en pas met zon het goud zit en de print.
Hij heeft bijna 30 proefstaaltjes gespoten om dit te krijgen.

@ Superkriss
Ik vindt ze net wat te duur. Zeker als de investering tijdelijk is om dat er mischien nog ooit een upsidedown in komt.

Bedankt voor de belangstelling,

Dave Nada
 
Terug
Bovenaan Onderaan